Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Соларен панел от DX мнения.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Соларен панел от DX мнения.

    Какво ви е мнението за този панел дали ще поддържа и помага на акумулатора или само ще създава такава илюзия?Ето и техническите му спецификации.- Solar panel power consumption: 3W 12V- Output voltage: DC 17.5V- Output current: 0.18A
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Тц, надали ще му помага.Мисля че спокойно можеш да си дозареждаш телефона с него и след 235 години може и да си избиеш цената ))
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Абе сигорно помага дет са вика капка по капка вир ... Ама трябва 1 месец да му помага за да го усети.Но се пак друго е да даваш, друго е да ти дават макар и малко все е нещо . Въпреки че не виждам смисъл да си държиш колата на слънце заради тая глупост . При това адско слънце 2-3 години я изпичай и чао лак и боя
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Моето виждане за тея соларки е да започнат да ги слагат в таваните и предния капак, ама ногу скъпо 1-2 квадрата панел бая ток ще произвежда и ще има реална полза от него, пък и на визия не са лоши.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Re: Соларен панел от DX мнения.

          Tornado написа:
          Какво ви е мнението за този панел дали ще поддържа и помага на акумулатора или само ще създава такава илюзия?Ето и техническите му спецификации.- Solar panel power consumption: 3W 12V- Output voltage: DC 17.5V- Output current: 0.18A
          Точно обратното.. както се вижда consumption: 3W 12V - смяташ го и излиза че той тегли повече от колкото прави 3W на 12V са 0.25А а прави Output current: 0.18A никакъв смисъл не виждам от него и с 0,18А по никакъв начин не може да ти помогне. Общо казано си на загуба с него
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            #6
            Общо взето нищо не каза

            Коментар


              #7
              Информация по темата за соларите от кемпер форума.Цитат - "Пуснато на: Нед Фев 27, 2011 8:43 pm Заглавие: Колеги, За 100 амперчасова батерия трябват 10 ампера, за да се зарежда по правилата, а тия 10 ампера идват от 170-180 ватов модул, който от своя страна е минимум 1,1 м2 ако е монокристален и повече от 1,3 м2 ако е поликристален. Това зарядно дали Ви прилича на такъв размер и да струва 60 лева е напълно невъзможно. Аз лично не бих Ви препоръчвал да пробвате да си зареждате лаптопа за 800-1000 лева, защото риска да го повредите е доста по голям от цената на зарядното. Доколкото аз знам лаптопите които съм имал и виждал повечето работят на 19-20 волта а повечето модули за островна система дават около 18 волта работно напрежение. така че тия китайските технологии на бъдещето, според мен са елементарни уловки на търговците в България. И още нещо - на миналият технически панаир една българска конкуретна фирма беш евнесала в България китайски модули работещи на 10 волта и ги продаваха като топъл хляб на щанда им. хората ги купуваха и си мислеха че ще ги ползват за едно или друго приложение а се оказа, че тези модули не стават за неща работеще на 12 волта и уловката беше такава, че като си купиш един, и след това разбереш, че не става за нищо си купуваш втори, който свързваш с първия последователно така става вече 20 волта и със контролер зареждаш 12 волтова батерия. Като събереш парите обаче минавката е задължителна. Бъдете внимателни кое каква полза води след себе си."
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Общо взето нищо не каза
                с кое по точно искаш да кажеш че не съм казал нищо ? както е написал Tornado за зареждането на един акумулатор 100 А с 10А заряд ти трябват 130W а и аз говорех конкретно за това на снимката което както се вижда има и вход.. и по мощностите които са дадени излиза както съм го написал ако мислиш че имам грешка кажи нали за това е пусната темата да се обсъжда в нея
                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                Коментар


                  #9
                  mohel написа:
                  ogi28b написа:
                  Общо взето нищо не каза
                  с кое по точно искаш да кажеш че не съм казал нищо ? както е написал Tornado за зареждането на един акумулатор 100 А с 10А заряд ти трябват 130W а и аз говорех конкретно за това на снимката което както се вижда има и вход.. и по мощностите които са дадени излиза както съм го написал ако мислиш че имам грешка кажи нали за това е пусната темата да се обсъжда в нея
                  абе аман от разбирачи като тебе...направо сте за бан такива като тебе...идеята на колегата едва ли е да си зарежда напълно батерията......идеята е да поддържа заряда на батерията в дните в които не се кара колата.....всички знаят....че след определен престой батерията има саморазряд това модулче идеално би предпазило батерията от саморазряд и е много добър избор в случаи когато колата не се кара с месеци.....стига сте си давали некомпетентните мнения неподрекепени с никави доводи....една аларма(тип моята) хаби по 0.11А на час така, че това зарядно идеално би подпомогнало акумулатора ако колата не се кара дълго време.......какви амперчаси ми смятаташ какви волтажи......занимавам се с фотоволтаици от 4 години така, че само посмей да ме оспориш...голям спам ще стане
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                  Коментар


                    #10
                    mohel написа:
                    ... това на снимката което както се вижда има и вход.. ...
                    Аз вход не виждам, Само един изход с два вида конектори: щипки (за свалена АБ) и букса за запалка (несвалена АБ). Поне друго не се вижда на снимката.Все пак е интересно какво се има предвид с това "Solar panel power consumption: 3W 12V".
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      sok1 написа:
                      mohel написа:
                      ... това на снимката което както се вижда има и вход.. ...
                      Аз вход не виждам, Само един изход с два вида конектори: щипки (за свалена АБ) и букса за запалка (несвалена АБ). Поне друго не се вижда на снимката.Все пак е интересно какво се има предвид с това "Solar panel power consumption: 3W 12V".
                      Явно е грешка.Има и такива без вход.Мисля ,че ще се справя със консумацията на алармата и ще поддържа акумулатора в добра кондиция. Keep your car battery charged at top performance- Ensures quick starts for your vehicle- Operates under cloudy conditions- Power: 3.5W- Voltage of cigarette adapter: DC 12V, 200mA- Cable length of cigarette adapter: 290cm- Package includes:- 1 x Solar power battery charger- 1 x Cigarette adapter with cord- 1 x Alligator clip adapter with cord- 1 x English user manual
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар

                      Working...
                      X