Здравейте колеги , купих си стило с някаква навигация която не е била фабричната с точно с тази кола , а е добавена. Благодарение на форума разбрах , че се подава + на един от пиновете и навигацията започва да работи нормално , но на таблото премигва защото има разпознато устройство и вариантите който разбрах са 2.1- с реле закъснител т.е. да се подава този + с 10 сек. закъснение след като е минал чекинга (проверката)2. С да се обучи компютъра с PROXI Alignment . Кой от двата варианти е по добър ? Какво е това PROXI Alignment и има ли рискове защото няколко теми тук виждам , че им объркват километрите с тези ровичкания , с какво се прави за да мога да обесня на някой който прави комп. диагностика .ВТОРИЯ по-дребен проблем е , че бутончетата на волана не реагират . Някакво предположение ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свързване на connect nav и PROXI Alignment .
Collapse
X
-
При мен е с реле и километража не мига, но скоро си правих диагностика на колата и си направих PROXI Alignment , за да знае колата , че вече има работещ круиз контрол и да светва лампата на таблото.Оказа се че по време на прокси процедурата за круиза колата установява всички намерени устройства и ги записва като вече налични.Така се оказа че без да искам и казах ,че има и вързана навигация и вече я намира в диагностиката с всичките й екстри и функции.Няма никакви проблеми след процедурата, но не съм пробвал ако махна релето дали ще започне да мига отново или е колата разбрала , че навигацията си е нейна и всичко е ОК,тъй като искам да тръгва след запалване на мотора и да не прекъсва заради стартера.Процедурата PROXI Alignment се прави с диагностичен кабел ЕЛМ-327 и лицензирана версия на програмата Multiecuscan.Fiat Stilo 1.2 - 16v
80hp - 6 Speed '02
Реклама
Collapse
Коментар