Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатор "Code" не гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Индикатор "Code" не гасне

    Здравейте колеги,Индикатора "code" все по-често не угасва като дам контакт. Връщам на нула и пак давам контакт (понякога вадя ключа и го слагам на обратно) и понякога угасва, но все по-често трябва да повторя процедурата 5-6 пъти, докато стане...Карах колата на диагностика и според майстора от купа проблеми най-спешния е, че имобилайзера бил на умирачка и в скоро време ще умре и няма да мога да запаля изобщо. А решението било да дам 200+ лв. за смяна на на чипа на имобилайзера...Ето показанията на стенда. Колата е Brava 1.9 JTD 2000 год (според майстора е ’98/’99)...Някой имал ли е подобен проблем, че 200 кинта са си...200 кинта?... Има ли махане примерно само на имобито или нещо?

    #2
    взимаш един спрей за букси или вд-40 и пръскаш обилно буксата на контактния ключ-така аз си реших същия проблем с който се нервирах 5год
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      И си провери АБ да не е тръгнала да си ходи, почисти и клемите и ги стегни хубаво.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Кола

        Ела да запишем един чип да видим дали ще се оправи за проба може да си го изпускал ключа Иначе може да се махне CODE но това после
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Утре ще пробвам с WD 40 и с клемите на АБ. Ключар, ключа съм го изтървал куп пъти (даже мисля че при тебе го правих като за начало), ама и с оригиналния, който го пазя за резерва пак го прави този номер с Code от време на време... като остане време може да мина да го видим, че тая седмица ми е лудница.

          Коментар


            #6
            кола

            С правения няма проблем ако е падал то е мими чип не ампула няма да се строши .Значи проблема е другаде може някоя букса например антената около контакта буксата е на иимо кутията .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Колеги и аз имам същия проблем..Светна ми лампичката с ключето и надписа CODE,а съм само с два сини ключа и си обяснявам,че причината може да е или от слабия акумулатор,или от прещипването на единия кабел за свеща на 4 целиндер,при затваряне на капака,след като исуших водата която беше влязла към свещите..И въпроса ми е,дали може да се направи нещо с сините ключове,и дали има как да си набавим кода (Един приятел има рено меган и си го е набавил от форума им,като са описали сбор от разни цифри на рама и др. места ) за да си ги обучим пак,ако се налага,ако не какви евтини алтернативи имам..Благодаря предварително за вниманието!!!

              Коментар


                #8
                кола

                С кой двигател е колата махни кода и готово Виж бушоните при двигателя
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Колата е 1.8 GT,колега може ли да ме ориентираш горе-долу къде са тия бушони и биха ли помогнали?Благодаря предварително!!!

                  Коментар


                    #10
                    А и как се маха кода?

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      От ECU на колата Как светна акумулатора ли беше слаб
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Акумулатора беше слаб,пък и прещипах 1 червената жиза за свеща на четвърти цилиндър..Как се изключва EKU или дали ще стане от бушоните който казваш?Благодаря предварително!

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Софтуерно се маха кода а и виж бущоните все пак
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Може ли да ме ориентираш точно кой бушони са,а и за да се махне софтуерно,аз ще мога ли да го направя,и как да го направя,а ако не колко ще ми струва..Благодаря отново за отделеното време!!

                            Коментар


                              #15
                              Имобилайзер се оправя с проверка на бушоните. Баси, по-голяма глупост не бях чел. Още малко и швепс на клечка ще му кажете да си купи. Що го баламосвате човека, не мога да резбера. Съдейки по въпросите му, които задава, сам няма как да се оправи. Да хваща пътя и при специалистите, да му направят IMMO OFF.

                              Коментар

                              Working...
                              X