Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатор "Code" не гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    кола

    Да ама не не се прави така а и това не е голф Прави да не търси код и това е прати ECU да го махнвем и ако няма друг проблем трябва да запали
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #32
      с риск да ме нападнете съвета към колегата е:от имото излизат два кабела даваш ги на късо и трябва да запалиш
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #33
        Имам същият "проблем", от както имам колата, от 2009-та година. Прави го само лятото, на топло демек. Цаката е, като не гасне лампата, вадя ключа, обърщам го, и го слагам отново в гнездото. Почти винаги сработва. Рядко се инати, и "захапва" от 4-5-ят път. Иначе от 5 пъти, един път примерно няма да изгасне.Според мен, явно, като обърна ключа, чипа идва по близо до антената, и лампата гасне, така че проблема идва от антената според мен. Ама не ми е създавало чак такъв проблем да не мога да запаля, и затова не съм търсил решение на проблема.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #34
          malder написа:
          Кажи колега някой вариант да пробвам,ако знаеш?
          Ами аз писах, но ти не отговори, помпата ти сработва ли? Тя може да не сработва по доста причини. Да започнем да речем от там и една по една от идеите на всички ще стигнем до решение. Имай в предвид, че в този форум членуват хора които искат да научат нещо ново и да помогнат с каквото могат, никой не е тук за да се покаже колко е умен и да обижда когото и да било, така че всички заедно ще открием проблема. Аз лично тук съм научил страшно много и съм благодарен на всички отзовали се. Ако някой нещо пише лаишки, то не е за подигравка, човек се учи докато е жив.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #35
            Колега,помпата не сработва и съм благодарен на всеки,който се опитва да помогне..

            Коментар


              #36
              nsn:Благодаря ти,ще пробвам!!!

              Коментар


                #37
                malder написа:
                Колега,помпата не сработва и съм благодарен на всеки,който се опитва да помогне..
                Така.. Значи все от някъде се започна. Прегледай ходи ли захранване до нея, ако ходи и не работи, значи е дала фира. Ако не ходи, значи може да е от: 1. прекъснал кабел2. изгорял бушон, мисля че се намираше в двигателния отсек в средата под чистачките има една черна кутия, незнам дали и кутията на левия калник дали държеше и там бушон за нея.3. не съм сигурен дали има и бушон на таблото в купето /трябва да се поразровиш/4. аварийния бутон, или т.н. инерционен, на различните модели е на различни места/под шофьорската седалка, под жабката, на левия калник под бушоните и т.н./Ето малко извадки за FIAT CODE, повече можеш да прочетеш в Bravo Service Manual Part2. pdf стр.312-339, можеш да си ги свалиш от форума.SYSTEM SELF-ADAPTIONThe ECU comprises a self-adaptive function which recognises changes occurring in the engine due to settling and wear (this applies to the components and the engine itself).Such changes are memorised in the form of changes to the baseline maps and serve the purpose of adapting system function to gradual changes in the engine and its components as the engine grows older.This function also compensates for inevitable differences between original parts and new parts (due to production tolerances. Maximum performance is therefore achieved for ail vehicles without the need for specific adjustment and test operations. Self-adaptive parameters are lost if the ECU is disconnected.FIAT CODE IGNITION LOCK FUNCTION MANAGEMENTThe system features an ignition lock function. This is implemented through a special FIAT CODE control unit able to dialogue with the engine control unit, and an electronic key with a specific sender unit designed for sending an identification code.Once the key has been turned to STOP, the FIAT CODE system de-activates the engine control unit completely.When the key is turned to MAR, the following operations take place in sequence:1. the engine control unit (whose memory contains a secret code) sends the FIAT CODE a request demanding that a secret code be sent to de-activate the function lock:2. the FIAT CODE control unit responds by sending the secret code only after receiving a recognition code sent by the ignition key;3. recognition of the secret code allows the engine control unit lock to be de-activated and normal operation to proceed.NOTE When the Ft A T CODE anti- theft system is present, it is extremely inadvisable to test the vehicle using another engine control unit. In this case, the Ft A T CODE control unit would transfer the recognition code (unknown) to the test control unit, which would thus be rendered completely unserviceable on other vehicles.TEST MANAGEMENTFull injection-ignition system electronic testing can be achieved by connecting a FIAT/LANCIA TESTER to the test socket.The system is also equipped with a self-diagnostic function which recognises, memorises and indicates any faults.If sensors or actuators are found to be faulty, signal reconstruction strategies are immediately activated (recovery) so that the engine is able to operate at an acceptable level without affecting function. The car can then be driven to a service point for the necessary repairs.The fuel pump must be activated before starting up the engine to ensure that the fuel system is already under a pressure of 3 ± 0.5 bar.If starting does not not take place with the ignition key in MAR position, the electronic control unit (5) deactivates section of relay (9) pin 7 (pump-components) and automatically stops the pump (11). Timed enablement lasts about 10 sec.For safety reasons, the ECU (5) activates a control strategy for pump (11) based on engine rpm. In practice, the ECU (5) deactivates section of relay (9) pin 7 in order to cut off supply to the pump (11) when engine rpm drops below a minimum memorised threshold, if the engine stalls with the ignition on or if the start-up code is not recognised by the Fiat CODE system.When the ignition key is returned to STOP position, the electronic control unit maintains section A of the dual relay excited for about 90 seconds before cutting off its power supply (time taken to transfer data from RAM STAND-BY memory to the EEPROM. DIAGNOSISSystem self-diagnosisSelf-diagnosis aims to reveal faults in the following components: Actuators SENSORS- Injectors - Rpm and TDC sensor.- Idle speed actuator - Absolute pressure sensor- Ignition coils - Coolant temperature sensor- Vapour recirculation solenoid - Intake air temperature sensor- Fiat CODE - Throttle position sensor- Lambda probe- Timing sensorA warning light on the control panel will not necessarily come on if a fault occurs.If sensors are not working, the system implements signal reconstruction strategies (recovery) in order that engine and catalytic converter can function adequately but without experiencing further damage
                Прикачени файлове
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #38
                  Добре пробвай с кабели и друг автомобил да запалиш, да видим ще стане ли, и стига си барал по имобилайзера не са го сложили за разкош от завода. Да чуваш някъде да щтрака нещо от ляво?
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #39
                    Не,но нещо постоянно шуми като дам на контакт,но не е бензиновата помпа,а шумът се е постоянен!!!

                    Коментар


                      #40
                      Аре тогава си почисти масата на двигателя и купето и клемите на АБ и сложи грес и подайте ток от друг автомобил да видим дали ще изкочи зайчето
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #41
                        А колеги,ако сменя кутията и имам чип с новата,ще има ли проблем новата кутия с компа да сработят? Моля да ме извините за глупавите въпроси,но се опитвам да се науча,как да си правя колата,която на скоро купих,защото съм студент и нямам излишни пари за майстори,който за шлайфане на главата още с купуването на колата ми взеха 350лв.

                        Коментар


                          #42
                          коя кутия искаш да смениш?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #43
                            S_BANKOV написа:
                            Аре тогава си почисти масата на двигателя и купето и клемите на АБ и сложи грес и подайте ток от друг автомобил да видим дали ще изкочи зайчето
                            Колега смених скоро клемите,сложих грес и пробвах с друг акумулатор,но пак не стана..(

                            Коментар


                              #44
                              Масите изчисти и стегни, тази на мотора и тази на купето, почти съм сигурен че е от масата на мотора.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #45
                                S_BANKOV написа:
                                Масите изчисти и стегни, тази на мотора и тази на купето, почти съм сигурен че е от масата на мотора.
                                Логично е,като се замисля какво ми правеше и с др. акумулатори,така че ще пробвам колега!!И благодаря на всички ви за съветите и ще ви осведомя,след като изпробвам всичко от изписаното до момента..с тази тема се надявам да сме полезни и на др. колеги,който имат такъв проблем..

                                Коментар

                                Working...
                                X