Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатор "Code" не гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    До тук не стана ясно, въпреки че свети ИМОТО дали колата пали, ако пали е нещо уникално.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Колега,ако може да бъдеш полезен с нещо заповядай,ако не,не се обаждай!!!

      Коментар


        #18
        NikMar..Колата не пали,ако палише,ще си я карах и нямаше да ви занимавам

        Коментар


          #19
          malder написа:
          Колега,ако може да бъдеш полезен с нещо заповядай,ако не,не се обаждай!!!
          Написах го без лоши чувства. Междо другото има и такива случаи, въпреки че кода свети пак си пали, някъде във форума някой беше писал това. Попаднахме в такава ситуация след вадене на кошницата на резервоара, не беше натиснат достатъчно кабела и ефекта беше същия като твоя. Това е една от възможните причини, когато компа тества системата минава и през помпата и ако тя не отговаря ИМОТО свети постоянно. При контакт твоята сработва ли?
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            Не колега,па съм и на газ и пак не мога да запаля,доста прочетох и не мога да разбера,защо след като ми са обучени ключовете,не мога да запаля и за това искам да се допитам до вас,защото сега точно нямам излишни пари и се допитвам,какви са вариантите за разрешаване на проблема!!

            Коментар


              #21
              кола

              Е чакай човека не е прогледал Още може да няма захранване на ECU или имо кутията Може да има реле на алармата да прекъсва някоя верига или самата антена да не приема да е изпускал ключ и да е счупил ампулата и още много други неща а иначе ако е паднал повече от 10 V акумулатора Може да нямя връзка М/У иммо кутията и ECU Може да има реле на алармата да прекъсва някоя верига Може бутона под седалката да е проблемПърво се преглежда по лесните нещо после се побългарява Ако махне кода и пок не пали кво правим
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                malder написа:
                Не колега,па съм и на газ и пак не мога да запаля,доста прочетох и не мога да разбера,защо след като ми са обучени ключовете,не мога да запаля и за това искам да се допитам до вас,защото сега точно нямам излишни пари и се допитвам,какви са вариантите за разрешаване на проблема!!
                да не отварям нова тема,и аз имам същия проблем,на пунто мк2 8V обаче е малко по различно.Значи сложих си чипа в една термо шлауфка и е запуших от двете страни,да отбележа не е затиснат чипа и си е свободен вътре и го сложих до транспондерът ,обаче някой път кодето не гасне и съответно не мога да запаля.да не би да пречи шлауфката на радио вълни?Ако някой ми помогне ще му бъда благодарен

                Коментар


                  #23
                  malder написа:
                  Не колега,па съм и на газ и пак не мога да запаля,доста прочетох и не мога да разбера,защо след като ми са обучени ключовете,не мога да запаля и за това искам да се допитам до вас,защото сега точно нямам излишни пари и се допитвам,какви са вариантите за разрешаване на проблема!!
                  Това че си на газ не забранява на ЕКУ-то да тества помпата и да забранява паленето, т.е. спира подаването на искра и т.н.Затова написах като една възможна причина.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #24
                    кола

                    /emo_pz /освен да е на по далече от колкото трябва чо не го сложиш вътре в средата като извадиш антената там играят роляя и 3 5 мм
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #25
                      Колега махнах преди малко един бушон лампата не светеше,но пак не запали!!!

                      Коментар


                        #26
                        malder написа:
                        Колега махнах преди малко един бушон лампата не светеше,но пак не запали!!!
                        Това че ти е угаснала лампата, не значи че си оправил проблема, само си махнал захранването на лампата, все едно да махнеш самата лампа.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #27
                          Кажи колега някой вариант да пробвам,ако знаеш?

                          Коментар


                            #28
                            кола

                            Виж по горните неща писани и ако не стане прати ECU да махнем кода
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #29
                              някой друг за съвет

                              Коментар


                                #30
                                Колко ще ми излезе да се махне кода...а вярно ли в кутията за имото могло да се направи някаква спойка и да залъгва компа че разпознава ключа (Казаха ми че е правено на Голф),но не се правело,защото по тоя начин с махането се изкарвало луди пари

                                Коментар

                                Working...
                                X