Проблемът ми следния: След рециклиране на фаровете и последващ монтаж моторчетата при пускане на късите (те нали са вързани на една верига) започват да бръмчат . Ту нагоре ту надолу. помислих, че съм решил проблема като изчистих връткаат дето ги контролира, но НЕ. Днес смених буксите на фаровете. Веднага след като свалих буксата на левия фар тои започна да си се мърда както му скимне. В последствие и десния го последва. Сега пусна ли къси венага почват да джитката нагоре надолу, не е псотоянно но нямат наместване. Разкача ли врътката от веригата фаровете не мърдат. Но някакси не ми се верва от тая врътка да е проблема. Но ще съм благодарен ако някои окаже съдеиствие защо може да се получава така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
моля за съдействие:фаровете ми си имат собствено мнение
Collapse
X
-
кола
Нещо в самия фар е проблема май ако друго не си пипалето схема http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=4075
-
Проблема е решен и се разбра от къде идва. Самата букса която е свързана за врътката на таблото .Клемичите и са се разширили и затова така играят моторчетата на фаровете. Друга причина , която пак е свързана с врътката е следната. При разръчкване на фаровете независимо от причината фактът е, че се размърдва лостчето което потбудтва рефлекторите( говоря за лостчето с ябълчната свръзка което се подбутва от моторчетата на фаровете). Та като се разместят застават в полжение протичоречащо на зададеното от електрониката горе в чиповете на врътката.
Коментар
-
Ръчкал ли си нещо рефлекторите (както при мен като ги чистих) или те сами са се разместили. Разкачи буксите от моторчетата (махаш металните им скоби) и лекичко махаш буксите и гледаш да попритегнеш металните им пластини. После правиш същото с буксата на врътката, тя пада много лесно само с малка отверка я подръчни отгоре и отдолу. Моя съвет е да отвориш самата врътка и с клечка за ущи и спирт да зачистиш пистите. Постоянното шаткане на рефлекторите идва от това че позициите на лосчетата им са различни от това което е задала врутката ( и не могат да си намерят место.) Провери дали стига ток до двигателчетата. После ручно ги нагласи да са на едно ниво (НО преди това изклущи врътката от буксата за да не ги командва грешно) като направиш това ще са в синхрон и двата рефлектора. А като няма лош контакт на врутката на таблото тя няма да ги командва грешно.
Коментар
-
по нея няма какво толкова да изгори, но може да си откъртил има едни супротивления, но не ми се верва. Вътре в самаат врътка има една контактна пластина (медно триъгълниче) което се подбутва към платката от пройинка. С времето пржинката се разхлабва а и при "ритването" може да си разместил пластината.
Коментар
-
eacan написа:по нея няма какво толкова да изгори, но може да си откъртил има едни супротивления, но не ми се верва. Вътре в самаат врътка има една контактна пластина (медно триъгълниче) което се подбутва към платката от пройинка. С времето пржинката се разхлабва а и при "ритването" може да си разместил пластината.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар