Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв ток трябва да има букса на бобина(фиат купе)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв ток трябва да има букса на бобина(фиат купе)

    Някой може ли да ми каже на буксата на фиат купе на бобината( http://pxjhpkv.dautoparts.com/show_p...id=11&mid=3804 )на 4-те крачета какви стойности трябва да да ми дава уреда за измерване?

    #2
    Какъв е мотора? Дай повече инфо...

    Коментар


      #3
      Виж линка. Пише 2.0 16В.

      Коментар


        #4
        Видях линка, но това 2000 16v трябва да е тогава през 1997г? Ако е така, то на първичната намотка трябва да е 0.4 - 0.5 ома! За вторичната е 4325 - 5280 ома!

        Коментар


          #5
          А мога ли да проверя датчика на коляновия вал дали дава импулс към бобината защото колата не иска да запали и не знам от кое е как да проверя комутатора,датчика на коляновия вал,бобина или датчика които е в делкото казаха ми че е от някое от тези работи защото колата угасна както потеглях прекъсна малко и угасна а беше студена не беше карана 1-2 месеца,и сега търся от какво е???

          Коментар


            #6
            За датчика на коляновия вал - мериш между 1-ви и 2 - пин /774-946 ома/ . Откачаш буксата и гледаш вътре - би трябвало да е номерирана...Ако не е - обръщаш я така, че фабричният единичен чоп на нея/ указващ правилното й поставяне/ да е надолу! - към земята например! Тогава 1-ви и 2-ри пин са от към лявата ти ръка...... а свободния десен пин е 3 /той не е важен за измерването/...Ама че го обясних...

            Коментар


              #7
              Имам работещ датчик, който показва безкрайно голямо съпротивление, но все пак - колата пали и си работи нормално с него.

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Имам работещ датчик, който показва безкрайно голямо съпротивление, но все пак - колата пали и си работи нормално с него.
                Щом ECU-то го " харесва " и го приема :D ,значи е непретенциозно! Всъщност и за Брава стойностите на датчика за КВ са такива /774-946/. А тези стойности са за нов! датчик! Има значение и при каква температура се прави измерването...А моето - хибридното ECU, не е толкова благосклонно към мен :D Към автора на темата - проверка на бензина - след 1-2 месеца престой...може вече да не е бензин!

                Коментар


                  #9
                  Ами бензин имаше около 7 л. и след като угасна колата сложих още 7 л.???

                  Коментар


                    #10
                    Днес премерих датчика и ми дава 650 ома,а бобината не мога да премеря буксата е с 4 крачета на едното не влиза никакъв кабел а м/у другите 3 крачета ми дава едни и същи стойности около 2-3 ома на всички,а на изхода за кабела за дистрибуторната капачка м/у него и крачетата на буксата ми дава 1200 ома на всяко едно полудях вече!Майсторите ми казват че бобина трудно пробива и най-вероятно е от комутатора и утре ще правя диагностика да видим дали ще покаже от какво е!

                    Коментар


                      #11
                      Пробвай с друга бобина/комутатор...А и бензина сигурно е много стар - след 2 месеца се отлагат смолисти добавки и други вещества... и не се знае дали не е повредил помпата/запушване и разграждане на гумените съединения/.Трудно ще ти е да я запалиш!

                      Коментар


                        #12
                        Смених комутатора и нищо не от него казаха ми местни майстори че бобина много трудно горяла и не знам сега какво да правя? мерих датчик на колянов вал и той ми дава 650 ома явно не е от него сега незнам какво да търся.

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря на всички за съветите,смених бобината и колата запали :D :D :D :D :D Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

                          Коментар

                          Working...
                          X