Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със свързване на СД!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със свързване на СД!

    Здравейте, колеги! Имам малък проблем, с моето алпинче CDE-112ri харчи твърде много ток, когато е изгасено и ми скапва акумулатора за 2 дена. Понеже нямах пуснати кабели за СД-то се наложи да пусна нови. Взех постоянен (+) 12v от запалката към него вързах червения и жълтия кабел за СД-то, понеже исках да работи и когато не е на контакт, и от там тръгнаха проблемите с акумулатора, който е на една година. Четох че алпините го правят този проблем с връзването на 2-та плюса заедно, и трябвало само жълтия кабел за паметта да има постоянно (12v) за да си пази настройките, а червения кабел трябва да минава през ключа така че като изгася колата да спира и СД-то.Сега понеже нямам кабел, към който да има ток само когато е на контакт, се чудя дали да не пусна директен кабел от акумулатора и да го вържа към червения за СД-то, и да го направя с копче "ON - OFF". А жълтия кабел за паметта, да го вържа към запалката където има постоянно (12v) за да си пази настройките ?Или пък ако някой знае как да пусна кабел до СД-то през ключа, така че като не е контакт СД-то да се изключва.Та някой ако се е натъквал на подобен проблем, нека да сподели.Колата е ФИАТ ТЕМПРА комби.Благодаря предварително!

    #2
    Re: Проблем със свързване на СД!

    ivo_vn написа:
    Здравейте, колеги! Имам малък проблем, с моето алпинче CDE-112ri харчи твърде много ток, когато е изгасено и ми скапва акумулатора за 2 дена. Понеже нямах пуснати кабели за СД-то се наложи да пусна нови. Взех постоянен (+) 12v от запалката към него вързах червения и жълтия кабел за СД-то, понеже исках да работи и когато не е на контакт, и от там тръгнаха проблемите с акумулатора, който е на една година. Четох че алпините го правят този проблем с връзването на 2-та плюса заедно, и трябвало само жълтия кабел за паметта да има постоянно (12v) за да си пази настройките, а червения кабел трябва да минава през ключа така че като изгася колата да спира и СД-то.Сега понеже нямам кабел, към който да има ток само когато е на контакт, се чудя дали да не пусна директен кабел от акумулатора и да го вържа към червения за СД-то, и да го направя с копче "ON - OFF". А жълтия кабел за паметта, да го вържа към запалката където има постоянно (12v) за да си пази настройките ?Или пък ако някой знае как да пусна кабел до СД-то през ключа, така че като не е контакт СД-то да се изключва.Та някой ако се е натъквал на подобен проблем, нека да сподели.Колата е ФИАТ ТЕМПРА комби.Благодаря предварително!
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=97799&highlight=
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Re: Проблем със свързване на СД!

      Fiat_Punto11 написа:
      ivo_vn написа:
      Здравейте, колеги! Имам малък проблем, с моето алпинче CDE-112ri харчи твърде много ток, когато е изгасено и ми скапва акумулатора за 2 дена. Понеже нямах пуснати кабели за СД-то се наложи да пусна нови. Взех постоянен (+) 12v от запалката към него вързах червения и жълтия кабел за СД-то, понеже исках да работи и когато не е на контакт, и от там тръгнаха проблемите с акумулатора, който е на една година. Четох че алпините го правят този проблем с връзването на 2-та плюса заедно, и трябвало само жълтия кабел за паметта да има постоянно (12v) за да си пази настройките, а червения кабел трябва да минава през ключа така че като изгася колата да спира и СД-то.Сега понеже нямам кабел, към който да има ток само когато е на контакт, се чудя дали да не пусна директен кабел от акумулатора и да го вържа към червения за СД-то, и да го направя с копче "ON - OFF". А жълтия кабел за паметта, да го вържа към запалката където има постоянно (12v) за да си пази настройките ?Или пък ако някой знае как да пусна кабел до СД-то през ключа, така че като не е контакт СД-то да се изключва.Та някой ако се е натъквал на подобен проблем, нека да сподели.Колата е ФИАТ ТЕМПРА комби.Благодаря предварително!
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=97799&highlight=
      Колега, тука не намерих решение!Въпроса ми е как да пусна втори (+) през ключа, така че само когато е на контакт да тръгва ЦД-то.. този кабел при мене липсва! Понеже сега имам само един постоянен (+) взет от запалката и към него съм вързал и жълтия и червения кабел на СД-то и работи постоянно и ми скапва акумулатора..

      Коментар


        #4
        колега ако можеш да работиш с мултицет или с пробна лампа ще се справиш сваляш корите около волана после намираш кабелите от клемореда (зад кон.ключ)после проворчваш на кой от тях има 12+ когато си на контакт (ако има оранжева жица почни с нея)после си пусни едно кабелче от там до ЦД и го свържи на черевения кабел на ЦД а жълтия си остави постоянно включен дано съм помогнал
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Колега блиско е до Акъла До контактния ключ като махнеш корите отива един ДЕБЕЛ КАБЕЛ това е плюса (постоянен) и от другия край на ключа има едно сурия малки кабелчета , които при контакт на ключа вземат плюс от тоз дебелия (следвателно се замостваш за едно без значение кое от малките кабелчета или ако има място до тях буташ го до тях на клемата и си готов ... :Д Толкова като ти е мерак да ти е само на контакт ... По добре си го напрви с копче . Тва е адски гадно да си държа цялата инсталация на контат заради едно радио . Провери си и да не би някоа лампа в багажника да остава светната след затваряне на капака ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Fiat_Punto11 написа:
            Колега блиско е до Акъла До контактния ключ като махнеш корите отива един ДЕБЕЛ КАБЕЛ това е плюса (постоянен) и от другия край на ключа има едно сурия малки кабелчета , които при контакт на ключа вземат плюс от тоз дебелия (следвателно се замостваш за едно без значение кое от малките кабелчета или ако има място до тях буташ го до тях на клемата и си готов ... :Д Толкова като ти е мерак да ти е само на контакт ... По добре си го напрви с копче . Тва е адски гадно да си държа цялата инсталация на контат заради едно радио . Провери си и да не би някоа лампа в багажника да остава светната след затваряне на капака ...
            Кофти съвет, батле :D Явно не знаеш нищо за това как и какво се захранва в едно такова аудио-устройство. Не е случайно, че има два "плюсови" захранващи кабела. единият поддържа паметта, а другия захрванва крайното стъпало, управлението и механиките в устройството. Включва се задължително след контактният ключ, защото тези модули дори при изключено от "power" бутона устройство, имат висока консумация на ел. ток. Често срещано явлене е, пишман майстори да монтират аудио устройства в автомобилите, без да знаят или да се съобразят с този факт. След това естествено форумите се пълнят с въпроси от типа "Защо ми пада акумулатора за една нощ ?" . p.s : Не се опитвай да изписваш емотикони със символи на кирилица. За някои хора е неразбираемо, за други смешно. Между това - :Д и това :D има огромна разлика
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Имаш три кабела на ЦД-то два плюса и един минус, жълтия ти е постоянен плюс а черния маса, червения е този който трябва да свържеш към ключа, той не е силов а оперативен, точно под волана имаш една букса която влиза в ключа за паленето, от там хванах кабел и свързах червения кабел на ЦД-то, дано да съм ти помогнал
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Fiat_Punto11 написа:
                Колега блиско е до Акъла До контактния ключ като махнеш корите отива един ДЕБЕЛ КАБЕЛ това е плюса (постоянен) и от другия край на ключа има едно сурия малки кабелчета , които при контакт на ключа вземат плюс от тоз дебелия (следвателно се замостваш за едно без значение кое от малките кабелчета или ако има място до тях буташ го до тях на клемата и си готов ... :Д Толкова като ти е мерак да ти е само на контакт ... По добре си го напрви с копче . Тва е адски гадно да си държа цялата инсталация на контат заради едно радио . Провери си и да не би някоа лампа в багажника да остава светната след затваряне на капака ...
                Кофти съвет, батле :D Явно не знаеш нищо за това как и какво се захранва в едно такова аудио-устройство. Не е случайно, че има два "плюсови" захранващи кабела. единият поддържа паметта, а другия захрванва крайното стъпало, управлението и механиките в устройството. Включва се задължително след контактният ключ, защото тези модули дори при изключено от "power" бутона устройство, имат висока консумация на ел. ток. Често срещано явлене е, пишман майстори да монтират аудио устройства в автомобилите, без да знаят или да се съобразят с този факт. След това естествено форумите се пълнят с въпроси от типа "Защо ми пада акумулатора за една нощ ?" . p.s : Не се опитвай да изписваш емотикони със символи на кирилица. За някои хора е неразбираемо, за други смешно. Между това - :Д и това :D има огромна разлика
                Алоу специалиста дръпни ръчната ... Ко съм писал май някой не е чел ? Писал съм да си сложи копче. А тва че му пада акумулатора може да е от CD то ама може и да не е ... Сигорен ли си че не знам ?Кое как се свързва ? Просто при мен го няма този проблем карам вече 5та година ... плюс това съм с усилвател и 2 буфера , акумулатор не ми е падал ! Отделно че свиря по 1-2 часа без да паля ... А човека е попитал от къде да си хвнае плюс аз съм написал. :Д http://www.youtube.com/watch?v=4gnXcf2g3iw <POWER> :P
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Благодаря колеги, но в момента излезе друг проблем с колата... нещо не иска да запали, но това е друга бира вече! По темата, утре ще сваля пластмасите на волана и ще видя за какво става на въпрос.

                  Коментар


                    #10
                    Fiat_Punto11 написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Fiat_Punto11 написа:
                    Колега блиско е до Акъла До контактния ключ като махнеш корите отива един ДЕБЕЛ КАБЕЛ това е плюса (постоянен) и от другия край на ключа има едно сурия малки кабелчета , които при контакт на ключа вземат плюс от тоз дебелия (следвателно се замостваш за едно без значение кое от малките кабелчета или ако има място до тях буташ го до тях на клемата и си готов ... :Д Толкова като ти е мерак да ти е само на контакт ... По добре си го напрви с копче . Тва е адски гадно да си държа цялата инсталация на контат заради едно радио . Провери си и да не би някоа лампа в багажника да остава светната след затваряне на капака ...
                    Кофти съвет, батле :D Явно не знаеш нищо за това как и какво се захранва в едно такова аудио-устройство. Не е случайно, че има два "плюсови" захранващи кабела. единият поддържа паметта, а другия захрванва крайното стъпало, управлението и механиките в устройството. Включва се задължително след контактният ключ, защото тези модули дори при изключено от "power" бутона устройство, имат висока консумация на ел. ток. Често срещано явлене е, пишман майстори да монтират аудио устройства в автомобилите, без да знаят или да се съобразят с този факт. След това естествено форумите се пълнят с въпроси от типа "Защо ми пада акумулатора за една нощ ?" . p.s : Не се опитвай да изписваш емотикони със символи на кирилица. За някои хора е неразбираемо, за други смешно. Между това - :Д и това :D има огромна разлика
                    Алоу специалиста дръпни ръчната ... Ко съм писал май някой не е чел ? Писал съм да си сложи копче. А тва че му пада акумулатора може да е от CD то ама може и да не е ... Сигорен ли си че не знам ?Кое как се свързва ? Просто при мен го няма този проблем карам вече 5та година ... плюс това съм с усилвател и 2 буфера , акумулатор не ми е падал ! Отделно че свиря по 1-2 часа без да паля ... А човека е попитал от къде да си хвнае плюс аз съм написал. :Д http://www.youtube.com/watch?v=4gnXcf2g3iw <POWER> :P
                    Ръчната дърпам като паркирам Като си толкова голям специалист в тази област, защо не му кажеш от кое "кабелче" точно да си вземе ток, защото има разлика от кое ще е ? А това с копчето е адски тъпо, поне според мен.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Ми поне на моя ключ ВХОДЯЩИЯ ПЛЮСОВ КАБЕЛ е един ДЕБЕЛ около 8 кв мм на Контактния ключ. От другия край са тънки кабели на клемореда. Я се замисли ти имали значение от кой точно или от клемореда може да си хване?Като е едно и също. При контакт всички получават ПЛЮС ! А колко тръггват да работят и имат ли допалнителни прекъсвачи нататък не е от значение. И за по гъзарско бих го направил с дубал връзка с реле време при махане на контакта да продължава да си взема плюс за 30-60 мин и тогава да е офф :P
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Има значение от кой кабел ще вземе, защото контактите в ключа издържат на определен максимален ток. За това е необходимо да го включи към този контакт, през който има консуматори с най-малък ток, за да не сменя в скоро време и контактен ключ. А това с релето за време е добра идея, но се изискват познания които колегата явно няма, щом задава въпрос как да си захрани аудиото без да има проблем с акумулатора.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Що се дървите и двамата, като не са ви ясни нещата, не мога да разбера. Не е проблема в колата и няма значение че са вързани заедно червеният и жълтият кабели на ЦД-то. Проблема е ИЗЦЯЛО В ЦД-то. Наистина червения захранва крайното стъпало и други вериги за управлението на цялото ЦД. При изключване на ЦД-то от бутона OFF, то се гаси и крайното стъпало ТРЯБВА да мине в режим St.bay. , това е направено така защото крайните стъпала имат голяма консумация при работа, дори и на празен ход без сигнал. Изобщо има много неща които да правят консумация в едно авто ЦД. Имал съм случай консумацията да е от панела, гася радиото, без да махам панела и консумацията е 300 милиампера. , махам панела и пада на 20 милиампера, което вече е в нормите. Така, че занеси си радиото на сервиз и не си рови излишно по колата.

                          Коментар


                            #14
                            uno написа:
                            Що се дървите и двамата, като не са ви ясни нещата, не мога да разбера. Не е проблема в колата и няма значение че са вързани заедно червеният и жълтият кабели на ЦД-то. Проблема е ИЗЦЯЛО В ЦД-то. Наистина червения захранва крайното стъпало и други вериги за управлението на цялото ЦД. При изключване на ЦД-то от бутона OFF, то се гаси и крайното стъпало ТРЯБВА да мине в режим St.bay. , това е направено така защото крайните стъпала имат голяма консумация при работа, дори и на празен ход без сигнал. Изобщо има много неща които да правят консумация в едно авто ЦД. Имал съм случай консумацията да е от панела, гася радиото, без да махам панела и консумацията е 300 милиампера. , махам панела и пада на 20 милиампера, което вече е в нормите. Така, че занеси си радиото на сервиз и не си рови излишно по колата.
                            Ти направо НИ закопа Има една камара начини да се приведе едно такова "ЦД" в стенд-бай. Зависи как го е изпълнил производитела. А като се има предвид, че 99 % от тези техники на нашия пазар са абсолютни ментета, е съвсем нормално колегата да има проблеми. Особено като не е спазено изискването на производитела, да се пусне "дежурно" захранване преди контактния ключ а силовия кабел да е след контактния ключ. И да го занесе в сервиз, най-много да му се изсмеят.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              То че е пълно с ментета е ясно. Ама защо да му се смеят не можах да разбера. Аз се занимавам със сервизна дейност , по специално с електроника, още не ми се е случвало да се изсмея на някой като дойде и ми каже, че ЦД-то му има консумация. Ако има такива сервизи, жалко за тях, че си гонят клиентите по този начин.

                              Коментар

                              Working...
                              X