Е, айде сега ... "изсмеят" е образно казано. Ще му се смеят като си тръгне, зад гърба му. И аз се занимавам със сервизна дейност откак се помня е, малко по-отскоро де. Има-няма 30 -тина години, за това споделям ... така от опит. Нека да си го свърже както трябва, а след това ако има проблеми да търси сервиз или някой такъв като мене, дето ще се хване от любов към спорта да му отстрани фабричните дефекти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със свързване на СД!
Collapse
X
-
Аз съм до тука ... Не ми се занимава да правя черното бяло и обратно ... А управляващата верига е до 500 милиампера и едвали ще натовари кактото и да било като се върже дирекно на клемореда , отделно че кабелите са тънки ама не са съвсем тънки спокойно може да се обесиш на тях и успех на колегата.А дали врат , дали шия ... :Д сам ще си прецени.Просто исках да отбележа че при директно връзване жълти червен при мен няма проблем стъпалото на CDто ми е транзисторно S-mosfet ,но пак си зависи ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
uno написа:Що се дървите и двамата, като не са ви ясни нещата, не мога да разбера. Не е проблема в колата и няма значение че са вързани заедно червеният и жълтият кабели на ЦД-то. Проблема е ИЗЦЯЛО В ЦД-то. Наистина червения захранва крайното стъпало и други вериги за управлението на цялото ЦД. При изключване на ЦД-то от бутона OFF, то се гаси и крайното стъпало ТРЯБВА да мине в режим St.bay. , това е направено така защото крайните стъпала имат голяма консумация при работа, дори и на празен ход без сигнал. Изобщо има много неща които да правят консумация в едно авто ЦД. Имал съм случай консумацията да е от панела, гася радиото, без да махам панела и консумацията е 300 милиампера. , махам панела и пада на 20 милиампера, което вече е в нормите. Така, че занеси си радиото на сервиз и не си рови излишно по колата.
Коментар
-
ivo_vn написа:Проблема наистина е в СД-то, но не мисля че е за ремонт! Понеже чета по форумите че повечето модели на "ALPINE", свързани по този начин, имат твърде голяма консумация на ток. А проблема се решава когато се свърже през ключ. Някой ако знае, кой кабел излиза заводски от ключа към СД-то, ще съм му много благодарен!Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:.... А управляващата верига е до 500 милиампера и едвали ще натовари кактото и да било като се върже дирекно на клемореда....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
todorshalev написа:ivo_vn написа:Проблема наистина е в СД-то, но не мисля че е за ремонт! Понеже чета по форумите че повечето модели на "ALPINE", свързани по този начин, имат твърде голяма консумация на ток. А проблема се решава когато се свърже през ключ. Някой ако знае, кой кабел излиза заводски от ключа към СД-то, ще съм му много благодарен!FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Проблема наистина е в СД-то, но не мисля че е за ремонт! Понеже чета по форумите че повечето модели на "ALPINE", свързани по този начин, имат твърде голяма консумация на ток. А проблема се решава когато се свърже през ключ. Някой ако знае, кой кабел излиза заводски от ключа към СД-то, ще съм му много благодарен! [/quote]Много форуми четеш колега.....FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар