Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със свързване на СД!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е, айде сега ... "изсмеят" е образно казано. Ще му се смеят като си тръгне, зад гърба му. И аз се занимавам със сервизна дейност откак се помня е, малко по-отскоро де. Има-няма 30 -тина години, за това споделям ... така от опит. Нека да си го свърже както трябва, а след това ако има проблеми да търси сервиз или някой такъв като мене, дето ще се хване от любов към спорта да му отстрани фабричните дефекти.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Аз съм до тука ... Не ми се занимава да правя черното бяло и обратно ... А управляващата верига е до 500 милиампера и едвали ще натовари кактото и да било като се върже дирекно на клемореда , отделно че кабелите са тънки ама не са съвсем тънки спокойно може да се обесиш на тях и успех на колегата.А дали врат , дали шия ... :Д сам ще си прецени.Просто исках да отбележа че при директно връзване жълти червен при мен няма проблем стъпалото на CDто ми е транзисторно S-mosfet ,но пак си зависи ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #18
        Dido_Lyubenov написа:
        ... дето ще се хване от любов към спорта да му отстрани фабричните дефекти.
        Това вече е друга бира.

        Коментар


          #19
          uno написа:
          Що се дървите и двамата, като не са ви ясни нещата, не мога да разбера. Не е проблема в колата и няма значение че са вързани заедно червеният и жълтият кабели на ЦД-то. Проблема е ИЗЦЯЛО В ЦД-то. Наистина червения захранва крайното стъпало и други вериги за управлението на цялото ЦД. При изключване на ЦД-то от бутона OFF, то се гаси и крайното стъпало ТРЯБВА да мине в режим St.bay. , това е направено така защото крайните стъпала имат голяма консумация при работа, дори и на празен ход без сигнал. Изобщо има много неща които да правят консумация в едно авто ЦД. Имал съм случай консумацията да е от панела, гася радиото, без да махам панела и консумацията е 300 милиампера. , махам панела и пада на 20 милиампера, което вече е в нормите. Така, че занеси си радиото на сервиз и не си рови излишно по колата.
          Проблема наистина е в СД-то, но не мисля че е за ремонт! Понеже чета по форумите че повечето модели на "ALPINE", свързани по този начин, имат твърде голяма консумация на ток. А проблема се решава когато се свърже през ключ. Някой ако знае, кой кабел излиза заводски от ключа към СД-то, ще съм му много благодарен!

          Коментар


            #20
            ivo_vn написа:
            Проблема наистина е в СД-то, но не мисля че е за ремонт! Понеже чета по форумите че повечето модели на "ALPINE", свързани по този начин, имат твърде голяма консумация на ток. А проблема се решава когато се свърже през ключ. Някой ако знае, кой кабел излиза заводски от ключа към СД-то, ще съм му много благодарен!
            ама ти май наистина не четеш на предишната страница съм ти описал как да го направишплюс че и колегите са написали прочети си темата внимателно и ще разбереш надали има някой който да знае цялата ЕЛ.схема на твоя автомобил
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #21
              Fiat_Punto11 написа:
              .... А управляващата верига е до 500 милиампера и едвали ще натовари кактото и да било като се върже дирекно на клемореда....
              Само ще отбележа, че консумация над 30 mA не трябва да има когато всичко е изключено и ДВГ не работи. Управляващата верига не е нормално да консумира повече от 20 mA. А щом са му сложили два кабела на това CD, значи има защо. А значение на кой кабел ще го върже след контактния ключ има и поради други причини, да не ги изброявам сега.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                todorshalev написа:
                ivo_vn написа:
                Проблема наистина е в СД-то, но не мисля че е за ремонт! Понеже чета по форумите че повечето модели на "ALPINE", свързани по този начин, имат твърде голяма консумация на ток. А проблема се решава когато се свърже през ключ. Някой ако знае, кой кабел излиза заводски от ключа към СД-то, ще съм му много благодарен!
                ама ти май наистина не четеш на предишната страница съм ти описал как да го направишплюс че и колегите са написали прочети си темата внимателно и ще разбереш надали има някой който да знае цялата ЕЛ.схема на твоя автомобил
                Има колега има.Е не цялата но почти.Имаш 2 варианта.Единия е да го закараш в сервиз да го поправят и пак си го дръж постоянно вкл. към системата(тук в бургас колега в сервиз взима 15на лева за този дефект.Просто крайното стъпало не заспива в режим стенбай.Тва му е проблема).Втория вариант е на таблото с предпазители търсиш ОРАНЖЕВ кабел не много дебел(около 1,5кв).Тва ти е захранване на пълен контакт.Вързваш червения кабел от алпина там и си готов.
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #23
                  Проблема наистина е в СД-то, но не мисля че е за ремонт! Понеже чета по форумите че повечето модели на "ALPINE", свързани по този начин, имат твърде голяма консумация на ток. А проблема се решава когато се свърже през ключ. Някой ако знае, кой кабел излиза заводски от ключа към СД-то, ще съм му много благодарен! [/quote]Много форуми четеш колега.....
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #24
                    [quote...Просто крайното стъпало не заспива в режим стенбай.Тва му е проблема).[/quote]Ама аз кото говоря, да не говоря на оная си работа.

                    Коментар

                    Working...
                    X