Здравейте, колеги! Имам малък проблем, с моето алпинче CDE-112ri харчи твърде много ток, когато е изгасено и ми скапва акумулатора за 2 дена. Понеже нямах пуснати кабели за СД-то се наложи да пусна нови. Взех постоянен (+) 12v от запалката към него вързах червения и жълтия кабел за СД-то, понеже исках да работи и когато не е на контакт, и от там тръгнаха проблемите с акумулатора, който е на една година. Четох че алпините го правят този проблем с връзването на 2-та плюса заедно, и трябвало само жълтия кабел за паметта да има постоянно (12v) за да си пази настройките, а червения кабел трябва да минава през ключа така че като изгася колата да спира и СД-то.Сега понеже нямам кабел, към който да има ток само когато е на контакт, се чудя дали да не пусна директен кабел от акумулатора и да го вържа към червения за СД-то, и да го направя с копче "ON - OFF". А жълтия кабел за паметта, да го вържа към запалката където има постоянно (12v) за да си пази настройките ?Или пък ако някой знае как да пусна кабел до СД-то през ключа, така че като не е контакт СД-то да се изключва.Та някой ако се е натъквал на подобен проблем, нека да сподели.Колата е ФИАТ ТЕМПРА комби.Благодаря предварително!

Коментар