Колеги и колежки песничка ще ви разкажа за една Кромара...., дето мойта душа скъса....., със една ЖИцараа......... ееееееее....Е ,верни другари ,пийте бира и мене спомняите!!!!!А сега сериозно! Не вписвам много често редове в тоз форум,но днескашното ми приключение с бившата татьова кола Фиат Крома 2.0 ЦХТ ми изпокъса нервичките и ме провокира да драсна няколко смислени (надявам се ) реда!!!Та, ....... преди седмица карайки си по околовръсното махмурлия, нахлупил шапка идиотка с 60 км/ч изведнъж те ти вук те ти беля!!! Нема , нема и колата угасна , видимо развеселен увиличавам песничката и в такт с ритъма се моля да не е бобинка !!! Естествено като един виден младши неделен майстор (примерно дападжия) имам си наум че е точно бобина и не смея да отворя капака!!!!Отваряйки капака (което при мен си е приключение) с някакви странни некординирани движения и пируети стил "камасутра" СЕ УСТАНОВЯВА естествено , че искрица нема или по-точно има ,но само веднъж!И така на въже от световрачене до надежда и отебах всичко за около седмица! ( хубаво че Господ е създал и другите коли ,че иначе все пеш ще си ода!!!)Така моя милост реши като голям разбирач, с пробното лампе да замери ’ ИДЕ ли аджеба ток у тая бобина’ логично ток има колкото за ядрена подводница, а МАСА като за даначни има!И така аз верен на това че бързата работа не е срам за майстора пребегах и си закупих бобинка от 40-рдесет левчета (при италянеца 20) и естествено последваха дълги захранвания на всички майки У кварталО!От там таме днес реших да отида като някой аристократ До онез сервизи дето вместо добър ден викат "БОШ ПРОБЛЕМ"! В сервизо некав малко по-голям от мен (на години демек 86’ + 5/6/7) гледа тъпо, моята семейна Кромица дет има само ДИджи плекс и бобина ,аааааааааааа и аларма!Както и да е ,човеко ме убеди , в това което бях обеден срещу 20-тина лв. И от там идва колминацията 4-ри курса до италянеца за 25 левов комутатор!!!Както и да е нито един не проработи послеваха псувни , викане и много панаири, майки лели чичовци , всички плачат за втулки на аупосите ,но пуста крома не пали!!!!! забравих,....... даже и нов датчик на хол турих и пак нътски!!!!!!!!Та така с конкретното ми питане ,че много се отклоних, дайте някой сайт тип "схем.РУ" и да си го правя тоя диджиплекс ,щото и тея катили в "магнет марели" като ги питах гледаха като изтребители и отсекоха " ти луд ли си такова нещо тук не е стъпвало"пп. ЕВАЛАТА НА МАГНЕТ МАРЕЛИ, ВСИЧКО Е ИЗПЪЛНЕНО С ПАСИВНИ ЕЛЕМЕНТИ И ИМА САМО ЕДНА ИНТЕГРАЛА демек ше го бъде някой ден!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сагата наречена DigiPlex!!!
Collapse
X
-
Колега, то вярно цяла сага си сътворил !От всичкото написано разбирам че си сменял наред, де какво видиш по запалването. Така излиза по-скъпо и трудно ! Съвета ми е, да намериш схемата на свързване на Digiplex-a и да мериш по буксите. Ако не можеш да намериш схемата на свързване в нет-а, напиши година на производство на колата и вид на запалителната уредба, ще се опитам да ти намеря схемата. Поздрави !
-
Е що не му смениш само интегралната схема или кажи каква е то друго няма какво да му стане нада ли е пасивен елемент но пък всички модули да са ментаци и да не работят малко е съмнително,макар че веднъж рораднахме на партида транзистори о която кристала вътре липсваше така че няма да се учудяHONDA I-VTEC
Коментар
-
Колеги благодаря ви за отговорите, значи незнам дали сте разбрали ,явно не (по постовете) за което аз съм виновен основно, Та системата е Диджиплекс с 11-крачета, и е толкова опростена ,че направо си пускам Бари Лайт като я погледна, толкова кеф ми става!!! БЕЗспорно Интегралната ми схема е "Моторола" след изстъргване на част от заливката го установих ,но засажаление ако можех да гадая щях да разбера за начина на свързване! Та мисалта ми е някой от вас ,дали е имал удоволствието да се бори с таквоз чудо и да знае взаимозаменяем ли е тоя чиРеп с някое българско или друго логическо устройство ( демек мнооо "И"-та "или"-та и всекви такива "ЖИ" "ка" и всекви тем подобни тригери изцепени в тая бая голяма интеграла с 28 КраКа изкецани) Та мисалта ми е и друга ,слочайно да има колега от форума с такъв Диджиплекс да направя една проба на всички мои модули и да видя с кой ще възпламени! Освен това ако има колега който отремонтира такива боклучета да не си малчи ,а да казва Плащам си само да стане щото време няма (засажеление) да се занимавам с таз играчка ,но един брой ще си оставя за домашно (естествено)пп. Благодаря ви пак за отзивите много са полезни и дано някой от вас се е сблъсквал с тази шега на моторола!!!!И извинявайте за забавения отговор ,но съм хипер зает и нямам време за абсолютно нищо ,че чак ме хваща яд!!!!Croma CHT
Croma 1.9 multijet
Коментар
-
"Tъп ме роди мамо и тъп ще си остана" забравих да впиша данните на колицата Крома 91’-во лето след фейслифта CHT мотор 154C5000125-e достатачно, рама ZFA 154 000 003- май толкова стигаИнтегралатамоторола 28 крачетаZC98854CPMED471AA21T8926QZMZ8925в тази последователност е интегралата!Със здраве!!!Croma CHT
Croma 1.9 multijet
Коментар
-
аз имам още 2 в багажника ако искаш казваш и пробваме,имам и работещ датчик на хол,преди 2-3 седмици се борих с това запалване,но дано при теб да не се окаже моя проблемCroma CHT
Croma 1.9 multijet
Коментар
-
А впрочем да ви запитам за новота ми идея ако не стане някакъв диджиплекс от някаде(незнайно каде) съм на мислил понеже имам един фолксваген работещ да му се е...е майката и да му взема запалването и бобината,та мисалта ми е датчика на хол при него е бошовския вариянт ,демек на делкото, а съм виждал кроми с този вариант запалване ! Та питането ми е дали разликите в сигналите са фрапиращи между двата варианта,и дали одобрявате вариянта да мина на Бош в тази кола която няма едно болче от Бош лайна !!!Croma CHT
Croma 1.9 multijet
Коментар
-
Колегата с проблема верно че си се видел в големо приключения ,но явно си голям хуморист ,определено духовит .Сгънах се да се смея макар че хич не е за смях това .Евала на нервите дето имашДа ме извинят администраторите за офтопикаFiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар