Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило - проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило - проблем с паленето

    Здравейте.Имам Фиат Стило 1.8 16V 133к.с. Преди известно време ми светна лампата на динамото. Поразбутах се свалих го и го закарах на майстор. Така или иначе динамото си беше изпяло песента и го смених. Сложих новото динамо и ти да видиш колата въобще не иска да пали. Тръгнах да проверявам свещите и в 1 и 2 цилиндър имаше насъбрана водица явно от дъждовете дето се изсипаха а тя стоеше на стойка около 10-на дни, бях и свалил корите и може би заради това. Така или иначе ги подсуших но същия проблем. Взех да я дърпам взе че запали но работеше кошмарно (максимум 2 от време на време 3 цилиндъра работеха), давам и газ тя гърми. Свалих свещите и какво да видя.....на първите два цилиндъра свещите бяха зацапани с масалце . Останах силно разтревожен. Пропуснах да спомена че заедно със динамото реших да и сменя и ремъка и маслото. Така или иначе с дърпане я запалих и като позагря палеше и работеше на 2-3 цилиндъра но уви като загра до нормална температура и прехвърли на газ изгасна, на другия ден паленето беше мираж. Смених и свещите и пак не ще. Ясно ми е накъде отиват нещата но ме тревожи и друго, като дам контакт ни гузен ни гонен перката на радиатора се включва. Категорично не е гряла колата, има антифриз но се включва. Имам за идея да сваля блока с релетата да го почистя тъй като и релетата се разчаткаха явно от влагата но все пак не вярвам да е само там проблема. Та това ми е проблема "на кратко". В очакване съм на идеи тъй като си падам майсторче мисля сам да си я оправя до смяна на гумичките на клапаните но дотам. За повече на майстор но дано не се стига до повече :D , на първо време да не губя време със сляпо търсене ме интересува: кой е предпазителя за перката на радиатора?

    #2
    Re: Фиат Стило - проблем с паленето

    gogigenov написа:
    Здравейте.Имам Фиат Стило 1.8 16V 133к.с. Преди известно време ми светна лампата на динамото. Поразбутах се свалих го и го закарах на майстор. Така или иначе динамото си беше изпяло песента и го смених. Сложих новото динамо и ти да видиш колата въобще не иска да пали. Тръгнах да проверявам свещите и в 1 и 2 цилиндър имаше насъбрана водица явно от дъждовете дето се изсипаха а тя стоеше на стойка около 10-на дни, бях и свалил корите и може би заради това. Така или иначе ги подсуших но същия проблем. Взех да я дърпам взе че запали но работеше кошмарно (максимум 2 от време на време 3 цилиндъра работеха), давам и газ тя гърми. Свалих свещите и какво да видя.....на първите два цилиндъра свещите бяха зацапани с масалце . Останах силно разтревожен. Пропуснах да спомена че заедно със динамото реших да и сменя и ремъка и маслото. Така или иначе с дърпане я запалих и като позагря палеше и работеше на 2-3 цилиндъра но уви като загра до нормална температура и прехвърли на газ изгасна, на другия ден паленето беше мираж. Смених и свещите и пак не ще. Ясно ми е накъде отиват нещата но ме тревожи и друго, като дам контакт ни гузен ни гонен перката на радиатора се включва. Категорично не е гряла колата, има антифриз но се включва. Имам за идея да сваля блока с релетата да го почистя тъй като и релетата се разчаткаха явно от влагата но все пак не вярвам да е само там проблема. Та това ми е проблема "на кратко". В очакване съм на идеи тъй като си падам майсторче мисля сам да си я оправя до смяна на гумичките на клапаните но дотам. За повече на майстор но дано не се стига до повече :D , на първо време да не губя време със сляпо търсене ме интересува: кой е предпазителя за перката на радиатора?
    Провери клемите на акумолатора. Мен на скоро ми се счупи част от едната и колата полудя...като например, че не гаснеше дори като изключа от контакт, отделно перката на радиатора се включваше също сама като дам на контакт дори и на студена кола...На раблото на моменти изписваше Loose connection...Изписва ли ти разни грешки..закачи я задължително на комп...90% съм сигурен,че ще ти покаже Ignition coil при грешките...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Ми той принципно преди да го сложа аз го заредих акумулатора но ще го прегледам пак. Иначе по принцип аз откакто го имам Фиата си ми изписва за грешки и без да съм се допитвал винаги съм имал едно на ум че тези грешки са ми заради АБ тъй като не е първа младост макар че е здрав, факт е обаче че когато реши да дава грешки ги дава без да се замисли. Задължително като запаля ми изкарва 2-3 грешки за добро утро

      Коментар


        #4
        gogigenov написа:
        Ми той принципно преди да го сложа аз го заредих акумулатора но ще го прегледам пак. Иначе по принцип аз откакто го имам Фиата си ми изписва за грешки и без да съм се допитвал винаги съм имал едно на ум че тези грешки са ми заради АБ тъй като не е първа младост макар че е здрав, факт е обаче че когато реши да дава грешки ги дава без да се замисли. Задължително като запаля ми изкарва 2-3 грешки за добро утро
        задължително я закачи...
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #5
          Колега подсуши всичко около акумулатора/бушони и релета/.Аз така я мих на пароструйка и после няма палене,а като я запалих после си взимах ключа с мене а тя работеше.Всичко се включваше когато си поиска при заключена врата все едно зъл дух се беше вселил в нея.Мойта е дизелова но и при теб може да се случват тези неща.Казвам ти ги за да не я разколачваш за няма нищо.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            Сега за сега свалих платката с релетата и яко търкане падна като я закача утре ще стане ясно дали посоката е правилна

            Коментар


              #7
              За съжаление само припали и пак изгасна! Особеност беше че перката на радиатора пак се пусна и това ме навежда на мисълта да проверя датчика но това ще става друг ден :І. Благодаря все пак че ме насочихте

              Коментар


                #8
                Провери си масата на двигателя.Измери потенциала на плюсовата клема на акумулатора спрямо минусовата и спрямо двигателя.Ако има разлика намери къде е хваната масата на твоя мотор и при нужда почисти.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  По това което четох от стигам до извода че проблема не е в АБ, щото щеше да запали на дърпане, щом е запали на два три цилиндъра, проблема с масата отпада/ не е лошо да се ревизира/Сега колега ето ти идята, ходи да ти презацепят ремъка като хората и то със пети, ако не е късно вече и не я дърпай повече тая кола, ако нямаш ток в АБ просто си купи едни кабели, излиза десетки пъти по евтино от ремонт на глава.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    то няма какво да му се прави на ремъка той не е баран сменян е пистовия ремък които няма нищо за зацепване.

                    Коментар


                      #11
                      gogigenov написа:
                      то няма какво да му се прави на ремъка той не е баран сменян е пистовия ремък които няма нищо за зацепване.
                      ок, останал съм грешно мнение от това че си написъл ремъка и маслото. Сега на тоя мотор няма кабели на свещите нали така и бубините и свещите са скрити под капака нали така, там вода от дъжд няма как да има, но пък може да са ти заминали бубините от водата която е е събрала. Това което описваш е неработещи цилиндри от липсана искра, щом и свещите са мазни. пробвай с други бубини за проба и търси причината за водата да се събере там.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар

                      Working...
                      X