Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Multipla bipower, гори бушона на бенз. помпа

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Multipla bipower, гори бушона на бенз. помпа

    Колеги имам проблем с бензиновата помпа. Гори ми предпазителя когато е в движение колата. Нямам идея вече какво да правя. Помагайте кой с каквото може. Ако някой се е сблъсквал с този проблем и го е решил, да пише тука или да ми звънне на 0899 675 146 Киро
    Fiat Brava 1.4 12v. 75hp

    #2
    кола

    Освен да си е карал без бензин и да е изгоряла помпата или нещо да окъсява Като дадеш 12волта на помпата виж дали тръгва
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Освен да си е карал без бензин и да е изгоряла помпата или нещо да окъсява Като дадеш 12волта на помпата виж дали тръгва
      Помпата е сваляна и е проверена работи без проблем. Не знам дали има някакво реле което ми залепва от време на време, или ми дава някъде на късо някой оголен кабел.Ако има реле не го знам къде се намира.
      Fiat Brava 1.4 12v. 75hp

      Коментар


        #4
        кола

        Етоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=56902
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          Абе брат няма нищо общо с мултипла бипауър.Не мога да и намеря на тая кола схемите и не мога.
          Fiat Brava 1.4 12v. 75hp

          Коментар


            #6
            В Аутодата пробва ли ? Там мисля ,че ги имаше.
            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

            Коментар


              #7
              Той ключаря иска да каже че схемите би трябвало да са еднакви.Ти с какви бушони пробваш и ти горят. Китайски от пазара, или хубави? Хубави има по моргите.Само в движение ли гори предпазителя? На място не гори?Местя темата в "автоелектроника" , защото и проблема е от такова естество.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #8
                nikolce написа:
                Той ключаря иска да каже че схемите би трябвало да са еднакви.Ти с какви бушони пробваш и ти горят. Китайски от пазара, или хубави? Хубави има по моргите.Само в движение ли гори предпазителя? На място не гори?Местя темата в "автоелектроника" , защото и проблема е от такова естество.
                Гори само в движение. На място може да бачка цял ден, все едно няма проблем. Бушоните са от хубавите не са китайски. По принцип предпазителя е 15 ампера, аз и слагам 5 амперов и на място си работи без проблем независимо на тихи или на високи обороти. Обаче като тръгна и на 2 рия километър и ми светва чека за инжекцията.Няма ги схемите в аутодатата и не знам от къде да търся проблема. Ако е удобно някой който има представа за какво става на въпрос да ми звънне на 0899 675 146 Киро, Благодаря на всички предварително.
                Fiat Brava 1.4 12v. 75hp

                Коментар


                  #9
                  кола

                  От бушона дърпаш една жица до помпата и мериш колко е съпротивлението и от бушона до акумулатора Да няма нещо слъгано допълнително и то да прави проблем
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    sexyboy1914 написа:
                    Гори само в движение. На място може да бачка цял ден, все едно няма проблем. Бушоните са от хубавите не са китайски. По принцип предпазителя е 15 ампера, аз и слагам 5 амперов.
                    Абе колега, ти ебаваш ли се и занимаваш тука 10 човека да търсят под вола теле??? Що не пробваш да сложиш косъм вместо 5 амперов бушон, тогава съвсем няма да работи. Или сложи 2.5 Амперов, така даже и на място ще гори.. Ключ на темата. Заслужаваш предупреждение за подобно несериозно отношене. Сложи оригинален бушон, какъвто е предписано да има на това място и едва след това ако има някакъв проблем, пиши на модератор да отключи темата.

                    Коментар

                    Working...
                    X