Какъв съвет повече очакваш? Имаш да разглобиш раменния механизъм, да огледаш добре подвижните част и ставите дали няма някой ръб някъде по тях, в който да задържа, и ако всичко е наред - отваряш мотора и почистваш, проверяваш го хубаво. Подаваш му ток директно от акумулатора, за да видиш дали случайно няма да е ОК, и така. Толкова трудно ли е заснемането на видеоклип с този проблем?
само да отбележа,че днеска чистачките си работиха както трябва,нямам представа какво може да е,но мисля да смажа рамената малко
Нямал си проблем, защото е било топло времето и прозореца не е бил студент както и гумата на чистачките. До болка ти познавам проблема, но аз свикнах с това и вече не му обръщам внимание.
само на мен ли ми прави впечатление че е само на дясната ??? според скромното ми мнение свали рамената и почисти осите вдигни капака и при пуснати чистачки огледай механизъма (щангите) смажи и тях друго може да е само в моторчето
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 С каква резолюция е оригиналният клип?Колега, я виж дали няма да успееш да откачиш дясната от лявата чистачка, някъде между двете имаше една шарнирна връзка, която се износва и по принцип някои колеги се оплакват, че ябълката им се вади сама. Виж дали ще можеш да я извадиш и върти на ръка дясната от край до край и виж дали запира някъде. И дай читав клип, все пак. Не го качвай в това недоразумение v-box, хората са измислили Youtube, приема Full HD клипове.
Здравейте колеги, аз имам абсолютно същият проблем, на същата кола. Карам я вече 4 години и мога да ви кажа, че това няма нищо общо нито със самите чистачки, нито с количеството дъжд. След като си поиграх и поразглобих, установих че в момента на "прескачане" се чува много ясно и отчетливо "цъкане" на реле. Нека да поясня, чува се как релето включва в момента когато чистачките тръгнат и когато започнат да се връщат, то започва да прецъква, сякаш не може да си задържи контактите затворени. След няколко минути работа (без значение на коя степен) проблема се оправя. Това ме кара да мисля, че проблема е в релето, което след като позагрее малко от протичащият през него ток, се оправя. Между другото едно реле може да си е дефектно още от първият ден, така че нищо не пречи това да го има и на нова кола. Сега големият въпрос е КЪДЕ Е РЕЛЕТО ЗА ЧИСТАЧКИТЕ? НЕ, не е при моторчето, както някой хора в този форум твърдят (явно нямат идея какво представлява понятието реле). Според мен е някъде около лостчето защото много ясно се чува точно от там когато цъка. Аз лично все още не съм разглабял там, но смятам още утре да започна защото сега пък ми отказа и помпичката, така че ако никои не може да качи снимки аз ще се опитам да го направя и да продължим дискусията по по-конструктивен начин.
Сега големият въпрос е КЪДЕ Е РЕЛЕТО ЗА ЧИСТАЧКИТЕ? НЕ, не е при моторчето, както някой хора в този форум твърдят (явно нямат идея какво представлява понятието реле). Според мен е някъде около лостчето защото много ясно се чува точно от там когато цъка. Аз лично все още не съм разглабял там, но смятам още утре да започна защото сега пък ми отказа и помпичката, така че ако никои не може да качи снимки аз ще се опитам да го направя и да продължим дискусията по по-конструктивен начин.
Вляво от волана има един капак(този от снимката), зад капака има бушони и релета, а отзад на капака са означени кой бушон или реле за кое е, погледни там. Отваря се като се развият пластмасовите винтове и се издърпа внимателно капака.
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza' Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"https://www.fiat-uno.org/
Коментар