Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пада ми акумулатора през нощта

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пада ми акумулатора през нощта

    Здравейте, колеги от два дена ми пада акомулатора през ноща не сам мерил още дали има оттечка , сутрин паля но едва варти .Някой имал ли е подобен проблем става въпрос за фият браво 1.4 до преди два три дена всичко беше наред имаше много ток и си варетеше без проблем по няколко пати или продалжително палч я на газ.Сега не ми се разкачат клемите, че се окисляваха и сам ги намазал с грес как може да се провери без да се свалят клемите.
    kokopati ,koichop@abv.bg

    #2
    Не е изключено да сдаде багажа изведнъж.Взимаш един мултицет и мериш колко волта дава без да работи , на празен ход и при обороти ...

    Коментар


      #3
      кола

      Освен да минеш през някой акумулаторджия да е закачи с вилка да види как е акумулатора друго е да не зарежда акумулатора или да има утечка -нещо да работи вечерта
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Вземи един мултицет и го настрой да мери ампери. Разкачи едната клема от акумулатора и я свържи с единия кабел на мултицета. Другия кабел - към акумулатора. Колко ампера харчи колата? Ако е над 0.2 започни да вадиш бушоните един по един и виж кога ще падне консумацията - съответно там е и проблема. Наскоро един "майстор електричар" убеждаваше един приятел, че разход от 1.7 А в покой е абсолютно нормален и препоръчваше смяна на акумулатора. Като изолирахме "виновника" консумацията му стана 0.17А.
        Fiat Coupe 1.8

        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

        Коментар


          #5
          siluro написа:
          Вземи един мултицет и го настрой да мери ампери. Разкачи едната клема от акумулатора и я свържи с единия кабел на мултицета. Другия кабел - към акумулатора. Колко ампера харчи колата? Ако е над 0.2 започни да вадиш бушоните един по един и виж кога ще падне консумацията - съответно там е и проблема. Наскоро един "майстор електричар" убеждаваше един приятел, че разход от 1.7 А в покой е абсолютно нормален и препоръчваше смяна на акумулатора. Като изолирахме "виновника" консумацията му стана 0.17А.
          Мерси , каде беше причината ?Акомулатора зарежда като я запаля после и да я огася има ток.
          kokopati ,koichop@abv.bg

          Коментар


            #6
            Пиши го с 3 "У"-та тоя акумулатор, вместо с 3 "О"-та, пак по-добре ще е. Прочети си внимателно първото мнение, и може би ще откриеш каква е причината да ти е умрял акумулатора.

            Коментар


              #7
              Каква неочаквана подкрепа ... Думата за проверка е акумулирам ...Теорията с проверка на ампеража е също добра /за да не е спам/.Ако човека го мързи /омазани клеми / трудно ще му помогнем...

              Коментар


                #8
                BLECRAM написа:
                Каква неочаквана подкрепа ... Думата за проверка е акумулирам ...Теорията с проверка на ампеража е също добра /за да не е спам/.Ако човека го мързи /омазани клеми / трудно ще му помогнем...
                Здравейте, колеги направих всички тестове:При огасен двигател напрежението е 12 и 60 При запален двигател с включени светлини напреженито и 14 и малкоПри форсиране пада много малко на 13,99При измерване на тока заключена кола включена аларма тече о,о1 значи няма оттечка би трябвало да е акомулатора но как мога да съм сигурен че е 100 от акумолатора.
                kokopati ,koichop@abv.bg

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Като минаваш през някой акумулаторджия да провели акумулатораили с друг за проба
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    Като минаваш през някой акумулаторджия да провели акумулатораили с друг за проба
                    Здравейте, колеги през ноща откачих акомулатора сутринта запалих без проблем не беше паднал значи не е от него но дава 0.01 няколко пати го мерих .На какво може да се дължи да не е от алармата.
                    kokopati ,koichop@abv.bg

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Слагаш го да мериш и гледаш как ще се измени вадиш бушоните за радиото алармата и то ще си покаже
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Слагаш го да мериш и гледаш как ще се измени вадиш бушоните за радиото алармата и то ще си покаже
                        Здравей, при показание 0,01 как да се промени ?
                        kokopati ,koichop@abv.bg

                        Коментар


                          #13
                          Ключар, напоследък си пишеш ей така, колкото да пише нещо. Как може да се промени, освен да падне на 0.00? И като падне на 0.00 - какво от това?Колегата с проблема - сам виждаш, че нищо не ти тегли ток. Зареждал ли си го тоя акомолатур някога? Казах ти да си прочетеш сам първото мнение, написал си причината точно и ясно. Въртиш по няколко пъти и по много. Имаш акомолатур, а не електроцентрала. Зареди го хубаво и бягай в сервиз да му измерят напрежението под товар. Като го направиш - пиши ми да отключа темата и да кажеш резултатите, че вече към чат отива.

                          Коментар

                          Working...
                          X