Здравейте колеги поръчах си едни дневни светлини който утре трябва да пристигнат та питането ми е как трябва да ги вържа така че да светят при пуснати габарити и да се гасят при къси и дългиГрешен раздел -> Преместена. Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да свържа дневните светлини?
Collapse
X
-
За да се гасят при къси, а не при габарити, трябва да свържеш масата на модула, към кабела, който се явява изход от конзолата на волана, по който изход се захранват късите. Демек с мултицета мериш и там където имаш +12 на къси и дълги и 0 на габарити - там свързваш.За да светват само при пуснати габарити - вземаш +12 от включен габарит. (От същата букса на конзолата на волана.)Като ти дойде модулът - снимай го и кажи какви кабели има, ще измислим как е най-добре да се свърже. Доколкото разбирам - искаш да имаш дневни и габарити заедно, но искаш и да има положение, при което нищо да не свети, докато си караш? Ако да - малко се обезсмисля модулът.
Коментар
-
А защо на снимките пише горивна помпа ?drnkk написа:това са светлинитеhttp://prikachi.com/images.php?image...1/5872321I.jpg04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Не съм го написал във втория пост, но ще повторя: Плюсът за управление на модула се свързва към плюс при включен габарит, а минус на модула се свързва към късите светлини. Преди това задължително трябва да се разделят късите от дългите, защото ще зацикли: модулът ще включва дългите, когато си на габарит, дългите ще включват късите, защото такава е оигиналната схема, а късите ще гасят модула. Той като изгасне, ще изгаси дългите, те ще изгасят късите, а като не светят късите модулът има маса и пак се включи. Кат се включи връщаме се там, където модулът включва дългите. Може да се използва "подготовката за ксенон" за тази цел. Колега, обясни по-подробно - какъв е модулът, какво щер управляваш с него, как работи точно?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар