Здравейте колеги!Имам в багажника на колата един усилвател Hertz - EP2x.Тъй като има наличие на влага в багажника през това време на годината,ме е страх да не се прецака.Вие оставяте ли си техниката през зимата вътре или я демонтирате?Благодаря.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Влага при усилвател
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Влага при усилвател
 
 Според зависи, ако колата се кара няма да я сваля, но в случай както съм зазимил съм свалил всичко в нас, между другото моя усилвател имаше направо капки с вода по него и пееше та се пушек вдигаvenkov написа:Здравейте колеги!Имам в багажника на колата един усилвател Hertz - EP2x.Тъй като има наличие на влага в багажника през това време на годината,ме е страх да не се прецака.Вие оставяте ли си техниката през зимата вътре или я демонтирате?Благодаря. По принцип от влагата има вероятност да окъси и да се прецака, винаги съм се чудел дали говорителите не ръждясват от влагата където е шпулата и дали не може да се скапат евентуално По принцип от влагата има вероятност да окъси и да се прецака, винаги съм се чудел дали говорителите не ръждясват от влагата където е шпулата и дали не може да се скапат евентуално Теоритиците си лаят, голфа си върви! Теоритиците си лаят, голфа си върви!
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И при мен е същата работа, стария ми усилвател го бях оставил цялата минала зима и имаше ръжда по терминалите и нищо му нямаше ама знае ли човек... Предния ми джам беше станал на капки и капките бяха замръзнали отвътре не знам откъде е тая влага като е затвореноvenkov написа:Колата си се кара редовно,но все пак каквито инстументи да бях оставил в багажника за 1 седмица по всичките имаше ръжда.Те и с ръжда могат да се ползват,но усилвателя ако ръждяса или окъси е за кофата... Теоритиците си лаят, голфа си върви! Теоритиците си лаят, голфа си върви!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега ще ползвам темата ти ако може за да не пускам друга... Имам проблем с усилвател Тhunder TCA Super 4A 2x400W RMS, след около 30-40 минути свирене се изключва буквално и е много дразнещо Към усилвателя са свързани два 4 омови баса на двата моста, стария ми усилвател беше по слаб и го нямаше този проблем Към усилвателя са свързани два 4 омови баса на двата моста, стария ми усилвател беше по слаб и го нямаше този проблем Има ли някой колега с такъв да каже дали и при него е така ?Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват.Спамът няма да бъде толериран в никой случай (спам - едносрични и повтарящи се постове, както и оф-топици)Модерирано мнение. Модераторски екип на fiat-bg.org
							
						Теоритиците си лаят, голфа си върви! Има ли някой колега с такъв да каже дали и при него е така ?Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата или раздела, преди да постват.Спамът няма да бъде толериран в никой случай (спам - едносрични и повтарящи се постове, както и оф-топици)Модерирано мнение. Модераторски екип на fiat-bg.org
							
						Теоритиците си лаят, голфа си върви!
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар