Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свети крушка на акумулатора на Фиат Мултипла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свети крушка на акумулатора на Фиат Мултипла

    Здравейте, къде може да е причината - излязохме с колата и светна лампичката на акумулатора. Къде да търсим причината? Със сигурност не е скъсан ремък.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Ходи в някой електросервиз, или ако имаш мултицет, да се измери как зарежда алтернатора.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Ами запали автомобила и откачи едната клема на акумулатора. ако изгасне колата, значи е проблем с динамото, а там проблеми всякакви от четки до пренавиване.Но, по принцип ако ти е светнала лампичката която прилича на акумулатор значи е проблем със зареждането на батерията.
      Fiat Brava 1.4 12v. 75hp

      Коментар


        #4
        sexyboy1914 написа:
        Ами запали автомобила и откачи едната клема на акумулатора. ако изгасне колата, значи е проблем с динамото, а там проблеми всякакви от четки до пренавиване.Но, по принцип ако ти е светнала лампичката която прилича на акумулатор значи е проблем със зареждането на батерията.
        Не е готин този тест. Става но също така може да ти се доплаче след това.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Благодаря, ще започнем с мултицета. И да, свети лампичката, която прилича на батерия.След сватвнето колата се върна в изходно положение на паркинга пред блока.Никой не е опитвал да я пали отново.

          Коментар


            #6
            BO написа:
            sexyboy1914 написа:
            Ами запали автомобила и откачи едната клема на акумулатора. ако изгасне колата, значи е проблем с динамото, а там проблеми всякакви от четки до пренавиване.Но, по принцип ако ти е светнала лампичката която прилича на акумулатор значи е проблем със зареждането на батерията.
            Не е готин този тест. Става но също така може да ти се доплаче след това.
            Е, било изгоряло едно ЕКУ, голяма работа.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Алтернатор най вероятно,детска болест на модела според рускоезичните фиат форуми.Преди две години беше 50-60лв подмяната на електронния блок на алтернатора,свалянето обаче ако не можеш да го направиш сам ще ти вземат поне още толкова за сваляне и качване.Има начин да се свали и без сваляне на полуоската.
              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

              Коментар


                #8
                Nikolow написа:
                Алтернатор най вероятноИма начин да се свали и без сваляне на полуоската.
                +1като откачиш двигателя от тампоните без този на СК или свалиш предния мост
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  Нищо не свaляш и не рaзкaчaш.Aко си нa кaнaл вдигaш с крик купето отпред в дясно.Голямa мaфия сте товa aвтомонтьорите.
                  FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                  Коментар


                    #10
                    алтернатор

                    Значи преди 5 дни смених динамо, взех едно втора ръка от мултипла за 100 лева. от другите двигатели на фиат 103 коня 1,6 16v не стават трябва да е от мултипла. Свалянето не е от най лесните, но се сваля предната дясна гума и всичко си идва на мястото.Иначе в сервиз за смяната на динамо ми искаха 50 лева труд. Дано да съм помогнал на някого.
                    Fiat Brava 1.4 12v. 75hp

                    Коментар


                      #11
                      Един месец след като пуснах темата сме наясно, че проблемът е в алтернатора и сега следват въпросите:1. за свалянето - колегите горе са казали. Няма да е в сервиз. Не виждам смисъл.2. съвместим ли е алтернатора на мултиплата BIPOWER с някой друг модел на Фиат или не?3. от къде алтернатор за мултипла втора ръка в София?4. подлежи ли на ремонт този и евентуални координати на майстор

                      Коментар


                        #12
                        Не знам дали подлейи на ремонт но ако да мога да ти препоръчам сервиз кадето правят само алтернатори и стартери, намира се на ул Антим I бл 2, намира се в центъра на София лесно ще го намериш. Там ми правиха моя алтернатор за смяна на четки и лагери сваляне и качване ( понеже им бях направо оставил колата там ) ми взеха 65лв.

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря.

                          Коментар


                            #14
                            Алтернаторите за Мултипла не са само за нея. Стават от огромен на брой модели на Фиат с този 1.6 двигател.Въпроса е, че има няколко модела алтернатори и трябва да намериш като твоя.Иначе почти всичко се рециклира във фирмите специализирани за поправка на стартери и алтернатори.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Това със сервизите е трагедия.На Антим 1 - отказват демонтаж и монтаж , а за ремонт искат 260 лв., като твърдят , че не се сменят четки.В сервиз на Одрин - демонтаж и монтаж 80 лв. за ремонт не казват цени....Навсякъде те гледат все едно отиваш да им вземеш нещо, а не да им даваш пари

                              Коментар

                              Working...
                              X