Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подготовка и монтаж на халогени - Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ми най-доброто би било да изнамериш и буксата със стирчащи кабели от нея. После свързването е бош-лаф. Щом всичко ти работи - тогава за какво ще да е третия кабел в тая 3-кабелна букса, като са ти нужни само два - един за бутона и един за лампата му. Масата си е обща за платката и тя си излиза през черния кабел, който се вижда на другата букса.

    Коментар


      #17
      Мисля че буксата лесно ще я намеря,но преди това с някакви кабелни обувки не мога ли да пробвам да свържа където трябва за да проверя дали всичко е наред.. Стига да знам къде какво да свържа..От къде би трябвало да идват кабели за тази букса и кои от 3-те крачета ще използвам?Толкова въпроси ми се въртят в главата че ме е страх да питам чак
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #18
        Проследи внимателно един от първите ми постове в темата - там където ставаше въпрос за трите крачета на бутона - че към едното се свързва кабел от изхода на бобината на релето (краче 86), а към другото - плюс от краче 87 на релето. Третото на бутона е маса. Буксата на платката трябва да е същата - едно краче - маса от бобината и едно - сигнал от 87 за лампата. Третото най-вероятно няма да се ползва. Утре ще търся някакви други схеми да видя за разлики през различните години.

        Коментар


          #19
          Малко новини от последните минути.Намери се буксата с 3-те крачета,но на моята има само един кабел в нея(жълт с черна линия).Проследих го този кабел на къде отива,влиза в снопа с кабели на копчето за аварийни,и отива до..Вижда се дебелия сноп от кабели (включително и жълто-черния) който отива някъде напред и след това не разбирам на къде?Не влиза този въпросния кабел в никакви черни релета.Извадих черното реле,дадох с едно кабелче на късо крачета 30 и 87 и тръгна перката на вентилатора за парното на 1 степен.Нито светнаха халогени нито нищо Явно това черно реле при мен не е за халогени или не знам и аз Без това реле иначе си работи вентилатора на парното де.Забравих да спомена,че като свързах малката букса която открих с жълто-черния кабел и включих халогените,те отново не светнаха.Къде може да отива този кабел и какво още искат тези халогени че да светнат...
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #20
            xtry написа:
            Преди малко стигнах до заключението че инсталация има пусната.Има го и релето и от него и до него идват кабели....Какво според вас липсва за да не отива ток до кабела,който съм снимал че отива до халогените?
            В началото си видял някакво реле, решил си, че е то и така си продължил да работиш. А реле - нямаш. Вече си го разбрал и сам, че това реле, което беше нарочил за фаровете за мъгла, е за друго. Някъде из темата писах, че колите без такива фарове - нямат и релета за тях, за да не се оскъпява производството. Търси цокъл за реле из жабката, гледай внимателно. Не е невъзможно да липсва.

            Коментар


              #21
              Отивам да го търся,но нормално ли е да има само един кабел на тази моята букса?Кабелите които са отвън и отиват към халогените са кафяв и черен.Виждам един кафяв,който влиза вътре в една букса зад бушоните..Както и да е,значи сега този жълтия кабел трябва да влиза в реле така ли?Защо тогава са го пуснали направо?Този пост ще се редактира просто ми е много чудна цялата работа (защото не разбирам де то е ясно )
              1.6 16v Abarth

              Коментар


                #22
                Търсих гнездо за това реле зад жабката но няма такова.Но намерих нещо доста интересно.Една букса с 3 кабела на нея:Кафяв,Червен и Жълт (не погледнах дали има черен кант).По-интересното е че на тази букса червения кабел е постоянен +,кафявия е маса.Дали това не е някаква светлина в този дълъг тъмен тунел в който се мотам ? Буксата:
                1.6 16v Abarth

                Коментар


                  #23
                  Последното ми откритие:жълтия кабел е за осветлението на бутоните,когато се включат габарити.Другите 2 кабела е ясно че остават за халогените.Но към релето ли направо да ги свържа?Онази мистериозна букса (на снимките в горния пост) дали не трябва и тя да се върже към релето
                  1.6 16v Abarth

                  Коментар


                    #24
                    Има развитие колеги,свързано е всичко освен бутона за включването на халогените.Първия от трите(жълтия) кабел е ясен,той е за осветлението на всички бутони когато включим габарити.Втория и третия кабел на тази букса обаче не са ми ясни.Като дам + на третия кабел светва контролната лампа на самия бутон все едно са включени халогените.Някой ако може да ми помогне с тази ценна информация,че си изгорих платката като подадох + на 2-рия кабел..
                    1.6 16v Abarth

                    Коментар


                      #25
                      Нещо ми се губи. Не разказваш всичко подробно. Не мога да ти проследя цялата идея. Тази последната букса, която си намерил - какво общо има с платката ти? Тя откъде се появява? Къде стои? Нали каза, че си намерил буксата за платката, но на нея има само един кабел? Тази новата букса - различна ли е? Мултицет нали имаш? Измери внимателно всички крачета - кое за какво е, като си помагаш със схемата от предната страница, която разбрахме вече, че не отговаря съвсем, но може да помогне. Нали всичко останало е свързано? Значи остава да свържеш масата на бобината на релето към бутона. Значи от краче 86 на релето (то трябва да е маса), с мултицета измери кой е кабелът, който стига до платката или до околните букси.

                      Коментар


                        #26
                        Взех си буксата която е за копчето за халогените,понеже на моята като няма халогени и няма и окабеляване на самата букса за халогени.Има само един кабел който е за осветлението на цялата редица бутони на самата платка.Като се даде на габарити примерно нали светва табло,бутони,врътки за парното и тн.Взех си буксата от която излизат 3-те кабела.Единия е ясен,жълтия е за осветлението,другите 2 не знаех как да ги свържа и почнах да гадая.На 2-рия кабел пуснах 12в. а 3-тия кабел свързах към релето към краче 86.И така изгорих платката като пуснах 12-те волта.
                        1.6 16v Abarth

                        Коментар


                          #27
                          Всичко останало е свързано,като направя мост м/у крачета 30 и 87 и си светят халогените.Не е ли 85 масата на релето?Онази последната букса която бях намерил взех от нея постоянен + от акумулатора и маса също за релето.За друго не я ползвам нея.
                          1.6 16v Abarth

                          Коментар


                            #28
                            Релето - зависи как си го свържеш, ако ти му правиш свързването. Обикновено на 85 е захранването на бобината, а на 86 - маса. По принцип на бобината и е все тая в каква посока протича токът. Тя все си прави магнитното поле.Там дето си дал + и е свтнала контролната лампа - трябва да го свържеш към 87 на релето. Така лампата ще свети само ако през релето протича ток. Последният кабел трябва да идва от масата на релето (86), по него токът влиза в платката, прекъсва се през бутона и излиза през другата букса, черния кабел към маса. А ти си му подал директно 12 В. Демек - направил си доста успешно късо съединение, а предполагам че е било и зрелищно, дано да не е било болезнено. Понеже съм сигурен, че сме говорили за това, прегледах цялата тема наново и открих този пост: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...140410#1140410 В него съм написал точно това, което сега пак ти писах - единия кабел - към 86, другия - към 87. Третият и сам си го разбрал - за осветлението.С мултицет е свръх-лесно да разбереш кой кабел за къде е. Не ползваш ли?

                            Коментар


                              #29
                              Едва сега разбрах и ми стана ясно-но вече късно Аз бях с убеждението,че копчето прекъсва +,не знам защо.Еми остава сега да взема нова платка и да ги свържа както си ми написал,а аз че съм го прочел и не съм го разбрал.. За сега на платката не работи копчето за задната светлина за мъгла,но съм сигурен че и за предните халогени е изпаткало нещо.То се вижда коя писта е прекъсната,от там изпуши Е за урок ще ми е,дълго време ще го помня Но сега се чудя,не трябва ли от някъде да се вземе + от габарити след контакт?Защото така няма ли да могат да се пускат постоянно? Не че ми е проблем де.
                              1.6 16v Abarth

                              Коментар


                                #30
                                Релето, което ги захранва, получава плюс от габаритите след контакт (по принцип). Демек - на краче 85. Това можеш да го видиш, като разгледаш внимателно елемент 32 на първата твоя снимка в тази тема и проследиш кабел с маркировка HN, който влиза в него. Този кабел "носи" плюса от габаритите и идва от елемент 7, което фактически реално е врътката на левия лост. А ако си им подал постоянен плюс от друго място - да, ще можеш да си ги пускаш постоянно. Затова се свързва към габарити, за да получават плюс само ако включиш габарити. Тая платка не може ли да се възстанови, да е изгоряло, да е изгоряло... колко да е изгоряло? Има прекъсната някоя писта, възстановяваш я и си в играта.

                                Коментар

                                Working...
                                X