Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатора показва високо V?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатора показва високо V?

    Днес си мерих с мултицетка акумулатора. На угасен автомобил е 12.5v някъде, а когато го запаля е 14+ ... 14.6 мисля, че беше? Оборотите са почти 1400, да не би заради това да показва толкова и когато паднат, v да падне също? Давах газ, общо взето 14-5-6 се сменяваше.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Смени уреда.

    Коментар


      #3
      кола

      Вярно ако батерията на уреда е слаба може да показва други стойности иначе другото е да презарежда алтернатора
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        А не е нормално, дори да са високи оборотите да показва при запалента кола 14+ волта? Динамото ми уж го дадох да го правят преди месеци, му смениха лагери там и трябва да е наред? Да не някакви релета нещо да има там, да трябва да се сменят? Понеже динамо до колкото знам се сменя, само ако е изгоряло. Ако случайно презарежда, въпреки четох, че при доста хора е 14,3 и някакви такива и уж е било добре, с какви проблеми трябва да се слблъскам? Засега не е изгорял нито един фар. Знам, че ми изгоряха ламичките за стъклата - бутоните. Нищо друго. Да не да гръмне нещо как си карам с това презареждане?
        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

        Коментар


          #5
          кола

          Май от 13.8 V до 14.2 V става
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Чул съм, че до 14.5 макс става. Но моят зарежда 14.6-7, но на високи обороти е мерен само и без нищо пуснато.
            Fiat Bravo 1.8 16V 96'

            Коментар


              #7
              както казаха по-горе пробвай с друг мултицет....и не забравяй, че тея евтините дават до 5% грешка а когато е слаба батерията дават още по грешни показания
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                Алтернаторите на МагнетиМарели за разлика от Бош отдават повече напрежение по книга.И моя е там някъде като твоя и си карам без никакви проблеми.
                EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                Коментар


                  #9
                  реле регулатор,по-добре го смени навреме,за да не си непрекъснато с мултицета в ръка и под капака :Dиначе от презареждане може да ти гръмне я акумулатор,я компютър

                  Коментар


                    #10
                    Пробвай с друг мултицет и тогава мисли за реле регулатори.Нормалното напрежение на заряд е от 13.8 V до 14.4 V .На място без консуматори е трябва да е не повече от 14.4 волта,а при пуснати вантилатор на парното,реотан на задното стъкло,фарове и каквито се сетиш консуматори не бива да пада под 13.8 волта.
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар


                      #11
                      Не се притеснявай за това напрежение, но си следи редовно нивото на електролита. Особенно лятото ще се изпарява малко. А е възможно и масата към двигателя да не е добре и за това да се лъже реле регулатора, че е ниско напрежението. Сложи едната сонда на минуса на акумулатора а другата на двигателя и виж дали има разлика. Разликата ако не се лъжа не трябва да надвишава 0,5 волта.
                      FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                      Коментар


                        #12
                        Днес взех една мултицетка за 5 лева от левчето. С нея ми измерва 14.4-5 на високи обороти (1300), а когато набозя всичко без климатика, пада на 13.8, когато му давам жега, 13.7.13.8,5 и някакви такива. Акумулатора без запалена кола ми даваше 12.4.5
                        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Карай
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Идеално.
                            Fiat 1.4 12V
                            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                            Коментар

                            Working...
                            X