Днес си мерих с мултицетка акумулатора. На угасен автомобил е 12.5v някъде, а когато го запаля е 14+ ... 14.6 мисля, че беше? Оборотите са почти 1400, да не би заради това да показва толкова и когато паднат, v да падне също? Давах газ, общо взето 14-5-6 се сменяваше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатора показва високо V?
Collapse
X
-
А не е нормално, дори да са високи оборотите да показва при запалента кола 14+ волта? Динамото ми уж го дадох да го правят преди месеци, му смениха лагери там и трябва да е наред? Да не някакви релета нещо да има там, да трябва да се сменят? Понеже динамо до колкото знам се сменя, само ако е изгоряло. Ако случайно презарежда, въпреки четох, че при доста хора е 14,3 и някакви такива и уж е било добре, с какви проблеми трябва да се слблъскам? Засега не е изгорял нито един фар. Знам, че ми изгоряха ламичките за стъклата - бутоните. Нищо друго. Да не да гръмне нещо как си карам с това презареждане?Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Пробвай с друг мултицет и тогава мисли за реле регулатори.Нормалното напрежение на заряд е от 13.8 V до 14.4 V .На място без консуматори е трябва да е не повече от 14.4 волта,а при пуснати вантилатор на парното,реотан на задното стъкло,фарове и каквито се сетиш консуматори не бива да пада под 13.8 волта.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Не се притеснявай за това напрежение, но си следи редовно нивото на електролита. Особенно лятото ще се изпарява малко. А е възможно и масата към двигателя да не е добре и за това да се лъже реле регулатора, че е ниско напрежението. Сложи едната сонда на минуса на акумулатора а другата на двигателя и виж дали има разлика. Разликата ако не се лъжа не трябва да надвишава 0,5 волта.FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар