Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нужда от помощ при свързване на захранващи кабели на радио

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нужда от помощ при свързване на захранващи кабели на радио

    Твоят въпрос няма нищо общо с темата. Моля, не пускай си въпросите си в произволни теми така безразборно!Здравейте колеги.Извинявам се на автора Торнадо за натрапването в неговата тема,но е с подходящо заглавие Та мъката ми е, че не знам как да свържа един касетофон с неговите кабели към инсталацията на колата.Имам една букса ,но трябва да се свържат правилно кабелите,ако има някой да ми подскаже кое къде отива ще е повече от полезно за мен.Ще постна няколко снимки за по-добра ориентировка.Ако някой все пак пита,буксата е от радиото,което един Баш Майстор прати за скрап и сега имам едно старо за първо време,докато съберем някой лев за по-добро. Ако правилно разбирам едната част нека кажем с повечето кабели е за колоните ,но по ме интересува как ще се навържат захранващите кабели.Мерси.
    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

    #2
    кола

    Та то нали има схема и няма да ти трябва букса ако на колата нямаш вързана вече с говорители или ако свързваш евробуксата тя е май за СОНИ а твоето е друго Махаш малката сива букса оставаш голямата ако имаш вече вързана и другата http://vwclub-bg.org/~wili98/alarm/I...55f1a42619.jpg
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Мерси Ники ,че си отцепил въпроса в отделна тема.И благодарности на КЛЮЧАРЯ.Колега от втория линк ,който е на български работите ми се поизясняват.Става на въпрос като отрежя сивата букса и с кои кабели или цветове трябва да ги свържа към касетофона.Схемата на него не я разбирам ,ама хич.Но сега като е на Бг е по-разбрано.Защото черния кабел е на евро буксата,но на касетофона има една връзка и явно е за там(масата).Двата сини кабела явно ще са ми безполезни и ще изолирам.И вече другите са за говорителите.(Ако съм разбрал правилно).Утре ще го пробвам.Безаварийни на всички колеги.
      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

      Коментар


        #4
        Здравей колега,ако имаш време за още една насока,та:Свързах кабелите така с помощ от втория ти линк,но не успях да разбера къде трябва да сложа тая зелената жица,която излиза от радиото.Дефакто всичко е наред,радиото тръгна в бравата ,но при следните условия:-трябва да си на контакт(радиото тръгва още с връткането на ключа на контакт и бутона за включване и изключване не реагира.)Тука на схемата ,явно зеления е да прекъсва нещо си ,сигурно директния(постоянния от Ак) На самата евро букса са 4 кабела:червен ,жълт,черен и два синьо-бели на обща клема.За фиата нали се свързваха жълт и червен за да се ползва радиота и не на контакт.Черната е за маса,В моя случай е на корпуса на радиото.Доколкото разбрах синьо-белите са за усилвател или нещо подобно.Но как и къде да я свържа тая зелене жица за да си стане както трябва и да можем сами да си пускаме радиото ,когато сами решим? Всякаква насока ще е полезна.
        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

        Коментар


          #5
          кола

          Зелен не е ли + постоянен нали има схема на касетофона кой модел е марка имаш ли другата част на евробуксата вързана на колата
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Като гледам размера на снимките някой може ли да ми каже как са качени с тези размери, като при мен винаги ме спира над 600/800, даже и да са на обратно 800/600 пак не пуска?
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Колега Ключар ,модела е субару охмайя 2 ас0300(SUBARU OHMIYA 2 AS0300)Антика от началото на ’90 предполагам.Сега какво се получи:Искам да го монтирам в сузуки суифт 2 на маййка ми е колата.Както и вие забелязахте имаше един панасоник,който един майстор изгорил по нейзнайни методи .При текущото свързване на инсталацията се получи следното.При свързване на евро буксите касетофона работи постоянно,независими дали е на контакт,с клю,без ключ-върви винаги не можеш да го изключиш от неговото си копче,а само да извадиш буксата.Снимка на буксата на суифта.Има три кабела в захранващата верига и другото е за колоните.Реших да пробвам и в бравата как ще се държи там се получи така:сложих радиото и свързах евробуксите.Не тръгна ,когато не е на контакт,но се получи следния къриоз за мен.Като пробвах да включа радиото от неговото си копче без да е на контакт,колата светна чека или лампичките по таблото накратко.С една дума с включването на радиото даваше и колата на контакт без ключа да е в патрона,хм Снимка на буксата в бравата:Има един допълнителен кабел не знам за какво е и каква разлика прави м/у двете инсталации в двете коли.И при двата случая не съм свързвал зеления кабел от касетофона(постоянен +,както ключаря многокртно отбеляза). След многобройни опити и размествания,изгорих един предпазител и се отказах преди да стане по-голяма беля.След като се наврях отдолу да го търся забелязох ,че инсталацията на суифта е доста преправяна и има свързан модул за аларма или централно към радиото,което може би дава някакво отражение.Самите евро букси са допълнително слагани към оригиналните на колата.Явно стария собственик е преправял инсталацията спрямо радиото ,което беше,а сега с това си е направо мъка .Не разбирам много от тоци,но все пак се надявах да е по-просто ,като например свържи зелената за жълтата,червената към червената и тнт,ама май няма да стане така. Остава варианта да се пусне изцяло нова инсталация с отделен бушон,но пак ще си е играчка и все се се надявам на последен шанс от вас за справяна на тази ситуация.за колегата Ключар-колега дори и да е постоянен + тоя зелен кабел нямам идея към кой пин или клема на евро буксата да го свържа,защото не са пълни така да се каже.А и другото по схемата не ми е ясно към кое от евро буксата да свържа.Макар вече да описах какво става когато го пусна по гореописания начин на свързване.И в крайна сметка колкото и да не ми се иска може да отскоча до някой квартален жичкаджия да не артисам с две изгорели радиоапарата. За колегата НИКМАр,колега аз качвам през имиджшак и там си има опция каква резолуция искаш да запазиш или нагласиш и оттам вече фиат форум автоматично си свива снимката до приемлив размер с това да щракнеш за оригинален размер,ето:
              Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
              Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

              Коментар


                #8
                кола

                Е тая последната букса е вързана правилно уж ако искаш да работи само на контакт пусни жица след контакт http://www.vwclub.bg/~wili98/alarm/ISO.pinout.gif
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Леле.Тоци!

                  Здрасти колега.Виж какво сътворих до момента и има ли някаква логика във всичко това или да очаквам фоерверки като го свържа.Ако тук има някаква логика и няма опастност от повреди,да взема да премеря с мултицета вече в колата кое е постоянен плюс и кое е през ключа и да свързвам смело. В крайна сметка тоя зелен кабел щом е постоянен плюс трябва да иде на жълтата снадка според картинката от твоя линк.Червения кабел с бушона пише ,че е плюс през контакт което се пада под масата.Масата на тва радио е на корпуса му-тва ясно.Сега обаче се чудя за какво е тоя розовия кабел от радиото.На него има маншонче и пише "батерия 15 А".На схемата се разделя от червения и отива на нещо като капсула.Да не би да е само за предпазителя в таблото ли не знам. Вчера пробвах без него да свържа и бушона падна.Хм??Значи има някво значение ама какво.В текущата схема към него съм вързал зеления кабел-постоянния плюс.Може да няма голяма доза мисъл,ама тоците ми куцат.Ако някой знае кое къде как да обажда.Ако има някакво развитие ще пиша,но все още събирам информация как да стане както си трябва.
                  Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                  Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                  Коментар


                    #10
                    Re: Леле.Тоци!

                    Много сте омували бе колеги ЖЪЛТО И ЧЕРВЕНО на ПЛЮС от колата ЧЕРНО е МАСА GND (или казно по просто МИНУС) останалот са 4 кабела като гледам 2 по 2 .За 2 канала Ляв и дясен тонколони се ше свирнат ако нацелиш канала но като го пуснеш и дане си ше разбереш ... УСПЕХ
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      Колега "Пунто",така съм го свързал първия път,обаче се получават толкова много аномалии,че не ме кефи да работи постоянно радиото и да не мога да го изключа освен да извадя буксата отзад. Явно самото изпълнение на радиото си е направено специално за инсталацията на колата за ,която е било и сега ми е страшна мъка да го преработя на вече побългарената инсталация на колата ,на която се мъча да го пусна. При това са снаждани толкова жици и евро букси ,че ми се губи кое кое е.Днес мерих оригинално са три жици .Едната постоянен +(12 волта),другата е +на контакт и третата ми даде 07 волта винаги(нена контакт.Това вече ми е ясно ,но на самото радио каква рола играят тея всичките жици. Имам една розова и червена свързани на едно,да кажем плюс през контакта и меморито,имам си маса ясно и това.Остава една зелена която според схемата на радиото е постоянен плюс.Ако аз не се бъркам де.Засега не съм го пуснал в колата за да не артиса и тва радио от недоглеждане и незнание.Вчера при единия опит думна един бушон 15 ампера и от днес вече дистанционното на централно не работи.Май МОДУЛА на централното даде фира.Да го е*а и майстора дет пр**ба другото радио та ся са мъча с тва от пантивека да пусна ми побеля косата 4 жици как да свържа.Ам кат не знаеш питаш и ако някой знае и има желание ти отговаря.В крайна сметка май ша ида до кварталния гений да умуваме там поне измисли нещо преди с мойте самоинициативи да думна и още нещо.Мерси на отзовалите се.
                      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                      Коментар


                        #12
                        Решено!!!

                        Както се казва "не става само с ядене иска и акъл" се оказа вярно.Днес след като прегледах отново схемата и линковте на Ключарът ,обмислих и съвета на "Пунто 11" ми просветна ,че някъде бъркам.Отново казвам ,че с малко мисъл и насоките от колегите работата заспа.Блягодаря колеги.Въпросът е решен на място волно-неволно и искам съвсем разборно да се удари един ключ на темата.Дано за в бъдеще на някой дори и малко да е полезно инфото оттук.
                        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                        Коментар

                        Working...
                        X