Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос свързан електротехниката.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    Тъкмо завърших зареждането на GPS си който е побългарен китаец защото неотдавна е са батерия от SE 750 mAh.Зареждането се извърши със зарядното за 12-24 V от комплекта на устройството на което е изписано - input DC 12-24v ,output DC 5V 1500 mAЗареждането продължи около 70 минути.Напрежението на акумулатора преди включването беше 12,65vСлед включването постепенно падна до 12,24 vСлед 60 минути беше се покачило до 12,29 vПреди да изключа зарядното беше 12,31 vСлед като го изключих в рамките на 10 минути се покачи до 12,50 v.В първия си пост съм дал характеристиките на акумулаторчето 12 v /5 Ah /20 HRЧипа е MC34063A http://www.onsemi.com/pub_link/Colla...итането ми относно колко пъти ще мога да си заредя телефона или GPS е свързано с оцеляване в условия където няма възможност за друга алтернатива ,а не ,че ей така всеки ден да го правя.Теглото на въпросния акумулатор е 1,65 кг. и няма чак толкова да ми натежи раницата да речем.
    Данните по каталог са ясни ама мерил ли си му реалния капацитет на акумулатора? Хващам се на бас че не е над 4 аН.И щом ти е за оцеляване според мен трябва да го смяташ с доста резерв- имай предвид че на студено капацитета на акумулатора доста пада.Ако искаш да подходиш сериозно към въпроса за зареждане за оцеляване, бих ти препоръчал вместо да правиш някакви сметки колко ще изкара до 0, да си сглобиш една батерия от литиевойонни 18650 елементи. За същия размер и тегло може да получиш до 3 пъти по голям капацитет от оловния акумулатор. Пък и вече е пълно с стари батерии за лаптопи навсякъде.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      Да си кажа и аз мнението:-имаш 5Ач акумулатор с 20 часов рейт...тва кво означава? Тва от спецификациите което ти е дадено 20HR, делич 5 на 20 и получаваш, че 20 часа можеш да точиш с 0.25А или 250 милиампера докато акумулатора се изтощи напълно, а това е 10.8 волта някъде...на 12.65 е 100% зареден....инфо от уикипедия....имаш 5волта и 1500милиампера изходен ток но това не означава, че от акумулатора имаш товар 1.5А...от акомулатора ще ти дърпа грубо 3 пъти по малко ток или около 500 милиампера...и от по горната логика за часовете може да сметнеш, че ще имаш ток за 10 часа зареждане при товар от 1500милиампера ако средно се зарежда по час и половина напълно изтощена батерия значи имаш за около 6 зареждания ток...но имай предвид, че колкото повече достигаш границата от 4.25 волта на заряд на батерията на телефона толкова повече пада тока на зареждане така, че 1500 милиампера ще имаш първите няколко минути на зареждането след това постепенно почва да пада....така, че ако наистина ти е 5Ач батерията и я зареждаш правилно може да достигнеш на теория 9-10 зареждания на батерия на телефон...Защо казвам наистина 5Ач...от няколко години се занимава със фотоволтаични системи домашно производство за лични нужди и скоро си патих с един акумулатор 7Ач...и незнам как случайно реших да го претегля и установих че тежи 1.9 Кг след това влязох в специализиран сайт за акумулатори които продават същия тип само, че с марка Панасоник и там в дейташита пише, че 2.2Ач тежи 1.8КГ така, че си казах я имам си 2.2Ач акумулатор на цената на 7Ач...те така
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар

      Working...
      X