Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос свързан електротехниката.
Collapse
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Да си кажа и аз мнението:-имаш 5Ач акумулатор с 20 часов рейт...тва кво означава? Тва от спецификациите което ти е дадено 20HR, делич 5 на 20 и получаваш, че 20 часа можеш да точиш с 0.25А или 250 милиампера докато акумулатора се изтощи напълно, а това е 10.8 волта някъде...на 12.65 е 100% зареден....инфо от уикипедия....имаш 5волта и 1500милиампера изходен ток но това не означава, че от акумулатора имаш товар 1.5А...от акомулатора ще ти дърпа грубо 3 пъти по малко ток или около 500 милиампера...и от по горната логика за часовете може да сметнеш, че ще имаш ток за 10 часа зареждане при товар от 1500милиампера ако средно се зарежда по час и половина напълно изтощена батерия значи имаш за около 6 зареждания ток...но имай предвид, че колкото повече достигаш границата от 4.25 волта на заряд на батерията на телефона толкова повече пада тока на зареждане така, че 1500 милиампера ще имаш първите няколко минути на зареждането след това постепенно почва да пада....така, че ако наистина ти е 5Ач батерията и я зареждаш правилно може да достигнеш на теория 9-10 зареждания на батерия на телефон...Защо казвам наистина 5Ач...от няколко години се занимава със фотоволтаични системи домашно производство за лични нужди и скоро си патих с един акумулатор 7Ач...и незнам как случайно реших да го претегля и установих че тежи 1.9 Кг след това влязох в специализиран сайт за акумулатори които продават същия тип само, че с марка Панасоник и там в дейташита пише, че 2.2Ач тежи 1.8КГ така, че си казах я имам си 2.2Ач акумулатор на цената на 7Ач...те такаFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар