Привет колеги.От 3-4 месеца започнаха проблемите,както колата си е в движение спира радиото фаровете изгасват и губи всякакви токове.В един момент и акумулатора и той заминава.Тогава дадох на ремонт алтернатора уж всичко беше ок, нов акумулатор и пак същия проблем. Смених и клемите и близо един месец нямаше проблем до днес когато пак изгасна и няма палене защото е изсукан и тока в акумулатора.Странното е че не свети на таблото лампата за акумулатора.Колата е Типо 1.6 и.е.Благодаря предварителноГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с токовете при Типо.
Collapse
X
-
Колега под стойката на акумулатора има едим масов клеморед свали го и почисти . самия той е захванат към подкалника и сигурно е корозирал,имах същия проблем с типо и темпра,малко шкурка и търкане до блясъкEX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.
-
Благодаря колега ще го погледна и това.Странното е че като замерваме алтернатора зарежда 14 волт...после като мерим при акумулатора показва 13.2 примерно...демек някъде се губи ток..ще видя утре и масите как са..макар че преди това ги гледах и бяха стегнати..ама друго невиждам какво може да е Ще пиша ако отстраним проблема за да може други колеги да не се чудят
Коментар
-
Здравей колега,при мен бяха стегнати но имаха корозия.Свали акумулатора,отвий клемореда и почисти всичкоEX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар