Най-вероятно има "мъртва" клетка. Индикатора е сложен на една от клетките и тя може да е съвсем наред, затова показва зелено. Едно време сменяха клетка, но сега никой не се занимава с подобни неща, още повече че на новите акумулатори това е почти невъзможно.
Мажат се с технически вазелин, но откъде се взема нямам никаква представа. Предпазва от окисляване, макар съвременните акумулатори да имат доста ниски изпарения от киселинни остатъци и може спокойно да се мине без мазане.
За да изчерпя темата, необходимо ли е да закрепвам акумулатора с колан, предвид че е по-голям като размери от предишния, който беше 60ah? Питам, защото скобата не ляга плътно, заради долния ръб на акумулатора, а и дори да затегна скобата - колана е хлабав... Мисля си, че би имало ефект, ако се затегне скобата - по този начин ще придържа акумулатора, понеже го застъпва и въпреки че е хлабав колана, не би следвало да има проблеми.Моля за мнение.Благодаря!
Коментар