Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оригинален субуфер на Punto II не тръгва-решено!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оригинален субуфер на Punto II не тръгва-решено!

    Колеги,монтирах оригинален субуфер ,при свързване с оригиналната букса отзад,не работи.Монтирано е друго CD в колата,въпроса ми е дали трябва да тръгне веднага,има ли отделен бушон за самият субуфер и отделна букса която трябва да преправям отпред към CD-то или всичко е в една.Благодаря предварително!
    Това което не ме убива ме прави по- силен!
    PUNTO HGT

    #2
    Това което не ме убива ме прави по- силен!
    PUNTO HGT

    Коментар


      #3
      първо мисля че трябва да има отделна букса за буфера новото ти ЦД има ли такава?Второ може да провериш и дали самия буфер работи?Трето провери кабела до буфера дали не е прекъснат някъде по трасето

      Коментар


        #4
        На CD- то отзад има две букси +тази за антената,включено е всичко, когато свалих Cd-то,отзад от таблото излизат още две букси които са свободни,предполагам че те са за навигация ако е имало.Никъде не откривам обаче цвететово съответсвие на буксата, която влиза в субуфера.Ще проверя дали идва напрежение до суб-а ,мерси.За инфо колата е Punto HGT 2001.
        Това което не ме убива ме прави по- силен!
        PUNTO HGT

        Коментар


          #5
          hurbo написа:
          На CD- то отзад има две букси +тази за антената,включено е всичко, когато свалих Cd-то,отзад от таблото излизат още две букси които са свободни,предполагам че те са за навигация ако е имало.Никъде не откривам обаче цвететово съответсвие на буксата, която влиза в субуфера.Ще проверя дали идва напрежение до суб-а ,мерси.За инфо колата е Punto HGT 2001.
          Колега,ако не си с оригинално ЦД според мен няма да тръгне,иначе провери на самия буфер отгоре има гнездо за бушонче 10А дали е там
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #6
            hurbo написа:
            На CD- то отзад има две букси +тази за антената,включено е всичко, когато свалих Cd-то,отзад от таблото излизат още две букси които са свободни,предполагам че те са за навигация ако е имало.Никъде не откривам обаче цвететово съответсвие на буксата, която влиза в субуфера.Ще проверя дали идва напрежение до суб-а ,мерси.За инфо колата е Punto HGT 2001.
            ако не ме лъже паметта суб-а взимаше сигнал направо от задните колони (лява и дясна) има постоянен + и постоянен - и + от касетофона (на изхода за авт. антена (синьо кабелче))виж си бушон F36 на таблото с бушоните в купето него го дават за Оригинален субимаш бушонче от 10А и на самия субуфер до бусата му тоест откачи буксата отзад и провери има ли постоянен + и - като за начало после виж за + от касетофонатогава гледаи за сигналите от колонитена снимката Р92 е суб-адръпни си и разгледаи Ръководството страница 228 е аудиото там са кабелите и по цвят
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Бушона на самият субуфер е здрав,ще видя по веригата има ли ток,todorshalev мерси за схемата,после ще кажа къде е проблема!
              Това което не ме убива ме прави по- силен!
              PUNTO HGT

              Коментар


                #8
                Проблема беше в плюсовия кабел,който идва от оригиналната букса за заводското cd.Kakтo kаза колегата todorshalev,за да тръгне субуфера му трябва постоянен плюс и плюс от cd-то.При монтиране на друго cd оригиналната букса е била изолирана и от нея са изтеглени токове само за новото cd.Кабела който дава постоянен ток е сив на цвят,просто му подавате постоянен плюс отнякъде и проблема е решен.Благодаря на колегата todorshalev,беше изчерпателен по темата,като дойда в Банкя ще почерпя!
                Това което не ме убива ме прави по- силен!
                PUNTO HGT

                Коментар


                  #9
                  hurbo написа:
                  Проблема беше в плюсовия кабел,който идва от оригиналната букса за заводското cd.Kakтo kаза колегата todorshalev,за да тръгне субуфера му трябва постоянен плюс и плюс от cd-то.При монтиране на друго cd оригиналната букса е била изолирана и от нея са изтеглени токове само за новото cd.Кабела който дава постоянен ток е сив на цвят,просто му подавате постоянен плюс отнякъде и проблема е решен.Благодаря на колегата todorshalev,беше изчерпателен по темата,като дойда в Банкя ще почерпя!
                  колега не те съветвам (сивия) кабел да го връзваш на постоянен +това е така наречения Ремоот контрол (авт. антена)(според схемата)по добре го свържи със синия кебел на евро буксата на CD-то ти (тя е за антена)иначе буфера ще бъде постоянно включен и ще лапа ток дори когато не слушаш музика и рискуваш в даден момент да останеш без токпостоянния + поне според схемата е червено и бяло и отива на бушониерата не до касетофона ПС: радвам се че съм помогнал за черпенето няма проблем
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    Грешката е моя,сивият кабел е този който носи временен плюс на субуфера,плюс за него съм взел от плюса за самото cd,koeто работи само на контакт,но иначе поне при мен сивият кабел от оригиналната букса носи временен ток на буфера.
                    Това което не ме убива ме прави по- силен!
                    PUNTO HGT

                    Коментар


                      #11
                      hurbo написа:
                      Грешката е моя,сивият кабел е този който носи временен плюс на субуфера,плюс за него съм взел от плюса за самото cd,koeто работи само на контакт,но иначе поне при мен сивият кабел от оригиналната букса носи временен ток на буфера.
                      даде и аз това казвах щом цялото CD бачка на контакт и си взел контрол + от там няма никакъв проблем надявам се буферчето да лумка добре поздрави
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        Трябва да ти кажа,че звученето се промени изцяло,не съм вярвал,че субуфера така ще промени музиката.
                        Това което не ме убива ме прави по- силен!
                        PUNTO HGT

                        Коментар


                          #13
                          ще сменям оригиналното радио на пунтото с друго, въпросът ми е какво трябва да направя за да подкарам оригиналния субуфер. все още не съм свалял оригиналното радио да видя отзад какви кабели отиват към субуфера, някой ако може да даде информация как е свързан.

                          Коментар


                            #14
                            misho_ написа:
                            ще сменям оригиналното радио на пунтото с друго, въпросът ми е какво трябва да направя за да подкарам оригиналния субуфер. все още не съм свалял оригиналното радио да видя отзад какви кабели отиват към субуфера, някой ако може да даде информация как е свързан.
                            оригиналния събуфер не е свързан Пряко със касетофонаако не ме лъже паметта суб-а взимаше сигнал направо от задните колони (лява и дясна) има постоянен + и постоянен - и + от касетофона (на изхода за авт. антена (синьо кабелче)) т.е. няма Букса (специално) за събуфера ПС:ти имаш ли Събуфер оригинално ?
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #15
                              todorshalev написа:
                              misho_ написа:
                              ще сменям оригиналното радио на пунтото с друго, въпросът ми е какво трябва да направя за да подкарам оригиналния субуфер. все още не съм свалял оригиналното радио да видя отзад какви кабели отиват към субуфера, някой ако може да даде информация как е свързан.
                              оригиналния събуфер не е свързан Пряко със касетофонаако не ме лъже паметта суб-а взимаше сигнал направо от задните колони (лява и дясна) има постоянен + и постоянен - и + от касетофона (на изхода за авт. антена (синьо кабелче)) т.е. няма Букса (специално) за събуфера ПС:ти имаш ли Събуфер оригинално ?
                              да оригинален е. подкарах го без проблем, просто се бахя подвел от няколко обяви в продава че субуферът е на отделна букса и исках схемата на буксата. вече всичко е свързано и резултата е отличен

                              Коментар

                              Working...
                              X