Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Внезапна загуба на ток, след което се възтановява и загубва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Внезапна загуба на ток, след което се възтановява и загубва

    Здравейте, имам голям проблем пакИзлизам от работа, подгрявам свещите и като завъртам ключа вече да включи стартера изведнъж колата изгуби всички токове. Умря. Нито централно заключване, нито светлини в купето - нищо. оставих я на другия ден отидох пак на мястото имаше токове, запали и я прибрах. Днес пак ми се случи същото. Извадих клемата на акумулатора, след което я сложих пак, дойдоха токовете и се прибрах, но не може така вечно. Каква може да е причината?
    Фиат Брава 1.9 JTD 105 99'

    #2
    Пусни още една маса към двг-то.мисля че проблемът ще се оправи.така става и на 156-та и с доп. маса към двг.няма проблем
    TIPO 1.4,DEDRA 1.8

    Коментар


      #3
      Навярно имаш хлабава връзка някъде на масата към шасито или на самите клеми към акумулатора. Възможно е да е на плюсовия кабел където се захваща за стартера. Също може да е лош контакт между някоя клема и самия кабел (окис примерно). Провери и притегни тези неща.

      Коментар


        #4
        Почисти и стегно отново масите на купето, вместо да си играеш да пускаш нов кабел за маса.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Имах същият проблем и се оказаха самите клеми на акумулатора. Не правеха добър контакт и се губеше изцяло тока в колата.
          Fiat Bravo 1.6 16v `99г.
          Suzuki Vitara 2.0V6
          Ако не живееш на ръба, заемаш прекалено много място!

          Коментар


            #6
            Много Ви благодаря! Май е в клемите наистина.
            Фиат Брава 1.9 JTD 105 99'

            Коментар


              #7
              Не само клемите. Последвай и съвета на S_BANKOV. Почисти всички маси, до които имаш достъп. Основната е тази на акумулатора, най-важната. Това е мястото, където дебелият черен кабел на акумулатора е захванат за шасито. Обикновено е под самия акумулатор и има нужда от махането му. Ако имаш не много студен гараж - действай.

              Коментар

              Working...
              X