Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

монтаж на оборотомер на Seicento 900cc 2000г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    монтаж на оборотомер на Seicento 900cc 2000г

    Здравейте, колеги. искам да попитам може ли да се монтира обикновен оборотомер(само с 1 кабел за сигнал) на Seicento 900 и ако може откъде се взема сигналът. Оборотомерът, който имам е от старата ми кола, която беше с карбуратор. Там свързването ставаше като се закачи за + и маса, а сигналът го вземах от дистрибуторната капачка. Благодаря ви предварително!

    #2
    Re: монтаж на оборотомер на Seicento 900cc 2000г

    neptun написа:
    Здравейте, колеги. искам да попитам може ли да се монтира обикновен оборотомер(само с 1 кабел за сигнал) на Seicento 900 и ако може откъде се взема сигналът. Оборотомерът, който имам е от старата ми кола, която беше с карбуратор. Там свързването ставаше като се закачи за + и маса, а сигналът го вземах от дистрибуторната капачка. Благодаря ви предварително!
    ами да пак така + и минус при контакт и сигнала от нисковолтовата част на бобината , ( на входа на бодината едно от 2те кабелчета пробвай ) ако са 2 бобини и от 2те се взема сигнал и се слагат 2 диода и се обединява в едно и пак така ... Тва е простия вариант и става сякак. Ако колата е с ЕЦУ може да се порови дали има изход за Тахометър (оборотомер) ако не пак през входа на бобоните с 2 диода аз поне така си го вързах на пунтото УСПЕХ
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Колеги да дам инфо по темата - колата я закарах при майстора, който ми поддържа и другите коли по електрическите системи. Оказа се, че този двигател е с 2 бобини. След доста занимавки и опити с диоди в крайна сметка не можа да го подкара да работи коректно - т.е. работи, но отчита нереално ниски стойности. Ако някой успее да намери начин за свързване ще съм му благодарен да сподели.

      Коментар


        #4
        колеги, за да раздвижа темата - както споменах - двигателят е с 2 бобини, може ли да ми кажете какви точно диоди трябва да се монтират или става по метода на доизкусуряването от кой точно край се взема сигналът - в смисъл как да разбера кой е входът на бобината? и как да разбера дали колата има ецу(всъщност незнам какво значи това) - двигателят е 900 кубика 2000г

        Коментар


          #5
          Смени си майстора ... и дидоите ги сложете по далечко от бобините , понеже магнитното поле прави мизерии много е силно и стрелката место нагоре скача надолу :Д и после нагоре ... Взема се сигнал и от 2те бобини и се обединява в едно ... Но се слагат 2 диода , зада не прескача импулса от еднава бобина в другата( като сабереш 2та кабела за общ сигнал) ... Щото ше барка тактовете за подаване на искрата ... И без да се обиждаш ама майстора ти е ИНДИЯНЕЦ ... Нереално ги показва щото е хванал сигнал само от едната бобина ... А толкова познава електорониката щом незнае как се ползва един келяв диод и за какво. ( Диода пропуска импулса само в една посока и не позволява да се върне назад и да иде в другата бобина)... Входа на бобините е с танки кабелчета с букса и си пише + и - зема сигнал от МИНУСа и на двете бобини ... слага се по един диод и след диода се обединяват в обща точка и заминава за входа на оборотомера. Виж как слагаш диоде дане объркаш посоките на пропускане на сигнала Иди при някой които найстина знае какво прави ... Аз имам същия като твоя мотор , 1.1 отначало е бил с карборатор при чикуаченто после го качват на ланчиа епсилон и пунто с моноинжекция и компютар не ,че има голяма разлика ... И успех с майстора ИНДЯНЕЦ
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            благодаря за отговора колега - само да поясня - двигателя е 900, а не 1100, ако това има значение де. ще пиша за резултатите.

            Коментар

            Working...
            X