Здравейте, колеги. искам да попитам може ли да се монтира обикновен оборотомер(само с 1 кабел за сигнал) на Seicento 900 и ако може откъде се взема сигналът. Оборотомерът, който имам е от старата ми кола, която беше с карбуратор. Там свързването ставаше като се закачи за + и маса, а сигналът го вземах от дистрибуторната капачка. Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
монтаж на оборотомер на Seicento 900cc 2000г
Collapse
X
-
Re: монтаж на оборотомер на Seicento 900cc 2000г
neptun написа:Здравейте, колеги. искам да попитам може ли да се монтира обикновен оборотомер(само с 1 кабел за сигнал) на Seicento 900 и ако може откъде се взема сигналът. Оборотомерът, който имам е от старата ми кола, която беше с карбуратор. Там свързването ставаше като се закачи за + и маса, а сигналът го вземах от дистрибуторната капачка. Благодаря ви предварително!>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Колеги да дам инфо по темата - колата я закарах при майстора, който ми поддържа и другите коли по електрическите системи. Оказа се, че този двигател е с 2 бобини. След доста занимавки и опити с диоди в крайна сметка не можа да го подкара да работи коректно - т.е. работи, но отчита нереално ниски стойности. Ако някой успее да намери начин за свързване ще съм му благодарен да сподели.
Коментар
-
колеги, за да раздвижа темата - както споменах - двигателят е с 2 бобини, може ли да ми кажете какви точно диоди трябва да се монтират или става по метода на доизкусуряването от кой точно край се взема сигналът - в смисъл как да разбера кой е входът на бобината? и как да разбера дали колата има ецу(всъщност незнам какво значи това) - двигателят е 900 кубика 2000г
Коментар
-
Смени си майстора ... и дидоите ги сложете по далечко от бобините , понеже магнитното поле прави мизерии много е силно и стрелката место нагоре скача надолу :Д и после нагоре ... Взема се сигнал и от 2те бобини и се обединява в едно ... Но се слагат 2 диода , зада не прескача импулса от еднава бобина в другата( като сабереш 2та кабела за общ сигнал) ... Щото ше барка тактовете за подаване на искрата ... И без да се обиждаш ама майстора ти е ИНДИЯНЕЦ ... Нереално ги показва щото е хванал сигнал само от едната бобина ... А толкова познава електорониката щом незнае как се ползва един келяв диод и за какво. ( Диода пропуска импулса само в една посока и не позволява да се върне назад и да иде в другата бобина)... Входа на бобините е с танки кабелчета с букса и си пише + и - зема сигнал от МИНУСа и на двете бобини ... слага се по един диод и след диода се обединяват в обща точка и заминава за входа на оборотомера. Виж как слагаш диоде дане объркаш посоките на пропускане на сигнала Иди при някой които найстина знае какво прави ... Аз имам същия като твоя мотор , 1.1 отначало е бил с карборатор при чикуаченто после го качват на ланчиа епсилон и пунто с моноинжекция и компютар не ,че има голяма разлика ... И успех с майстора ИНДЯНЕЦ>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар