Здравейте, колеги. искам да попитам може ли да се монтира обикновен оборотомер(само с 1 кабел за сигнал) на Seicento 900 и ако може откъде се взема сигналът. Оборотомерът, който имам е от старата ми кола, която беше с карбуратор. Там свързването ставаше като се закачи за + и маса, а сигналът го вземах от дистрибуторната капачка. Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
монтаж на оборотомер на Seicento 900cc 2000г
Collapse
X
-
Re: монтаж на оборотомер на Seicento 900cc 2000г
neptun написа:Здравейте, колеги. искам да попитам може ли да се монтира обикновен оборотомер(само с 1 кабел за сигнал) на Seicento 900 и ако може откъде се взема сигналът. Оборотомерът, който имам е от старата ми кола, която беше с карбуратор. Там свързването ставаше като се закачи за + и маса, а сигналът го вземах от дистрибуторната капачка. Благодаря ви предварително!+ и минус при контакт и сигнала от нисковолтовата част на бобината , ( на входа на бодината едно от 2те кабелчета пробвай ) ако са 2 бобини и от 2те се взема сигнал и се слагат 2 диода и се обединява в едно и пак така ... Тва е простия вариант и става сякак. Ако колата е с ЕЦУ може да се порови дали има изход за Тахометър (оборотомер) ако не пак през входа на бобоните с 2 диода
аз поне така си го вързах на пунтото
УСПЕХ
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Колеги да дам инфо по темата - колата я закарах при майстора, който ми поддържа и другите коли по електрическите системи. Оказа се, че този двигател е с 2 бобини. След доста занимавки и опити с диоди в крайна сметка не можа да го подкара да работи коректно - т.е. работи, но отчита нереално ниски стойности. Ако някой успее да намери начин за свързване ще съм му благодарен да сподели.
Коментар
-
колеги, за да раздвижа темата - както споменах - двигателят е с 2 бобини, може ли да ми кажете какви точно диоди трябва да се монтират или става по метода на доизкусуряванетоот кой точно край се взема сигналът - в смисъл как да разбера кой е входът на бобината? и как да разбера дали колата има ецу(всъщност незнам какво значи това) - двигателят е 900 кубика 2000г
Коментар
-
Смени си майстора ... и дидоите ги сложете по далечко от бобините , понеже магнитното поле прави мизерии много е силно и стрелката место нагоре скача надолу :Д и после нагоре ... Взема се сигнал и от 2те бобини и се обединява в едно ... Но се слагат 2 диода , зада не прескача импулса от еднава бобина в другата( като сабереш 2та кабела за общ сигнал) ... Щото ше барка тактовете за подаване на искрата ... И без да се обиждаш ама майстора ти е ИНДИЯНЕЦ ... Нереално ги показва щото е хванал сигнал само от едната бобина ... А толкова познава електорониката щом незнае как се ползва един келяв диод и за какво. ( Диода пропуска импулса само в една посока и не позволява да се върне назад и да иде в другата бобина)... Входа на бобините е с танки кабелчета с букса и си пише + и - зема сигнал от МИНУСа и на двете бобини ... слага се по един диод и след диода се обединяват в обща точка и заминава за входа на оборотомера. Виж как слагаш диоде дане объркаш посоките на пропускане на сигналаИди при някой които найстина знае какво прави ... Аз имам същия като твоя мотор , 1.1 отначало е бил с карборатор при чикуаченто после го качват на ланчиа епсилон и пунто с моноинжекция и компютар не ,че има голяма разлика ... И успех с майстора ИНДЯНЕЦ
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар