Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Късите светлини ми работят обаче като превключа на дълги и всичко изгася НО не винаги. Понякога няма проблем, превключвам ги и ми светят както трябва.
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    Коментар


      #17
      NikMar написа:
      Сега... За схемата която предложих колегата ogi28b ме критикува яко
      Изобщо не те критикувам. Посочих ти недостатъците съвсем ясно, но ти отказваш да разбереш какво говоря. Трябва ли да кача и оригиналнта схема на моделите от 2000 и 2001, за да видиш, че наистина е така? Примигването го има, можеш да си 101 % сигурен. Не го виждаш, защото може би очакваш направо изгасване и светване. То е съвсем краткотрайно, ако не го знаеш - дори няма да го забелязваш. Как да не е грешка дублирането на релета? Не е нормално едно реле да управлява друго реле. Това няма смисъл, щом може едното да управлява веригата. За пореден път казвам - схемата ЩЕ работи, но не е добра и изложих минусите. Единствения плюс е този, че разтоварваш лоста. Но това става и по другия начин, който има още плюсове, и е избран от завода в последните месеци от производството на модела, като тук не става въпрос за творчество, а само за прилагане на най-доброто заводско изпълнение от трите, в моделите които го нямат. Има още много схеми, които ще проработят, но също не са добри, като се вземе предвид това, с което разполага колата от завода. Все едно от София за Бургас да тръгнеш по подбалканския път. Ще стигнеш, но е безсмислено. Кажи честно дали разгледа другия начин на свързване? И ако да - наистина ли мислиш, че не е по-добър от този, който си използвал? Не става въпрос за налагане на твоето или моето мнение, ами за реално оценяване на предимства и недостатъци. Нямам какво повече да кажа.

      Коментар


        #18
        Разгледах и другата схема разбира се, на нея в началото не бях попаднал, може би щях да се възползвам от нея, но както казах и по-горе, това ни беше най-лесния вариант, след една седмица търсене защо нямаме фарове. Сега не ми се занимава в студа за преработка, пък и съм на принципа "нещо като работи не го пипай", за сега ще е така. Не претендирам, че съм по-учен от инженерите, аз по диплома съм математик, но от жички поразбирвам достатъчно за да не плащам на пишман майстори, от друга страна винаги съм ЗА човек да научи нещо ново и когато не съм прав си признавам
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #19
          Уважавам!

          Коментар


            #20
            Като разгледах схемата, в/у която бях стъпил, по подробно и както писах по-горе липсват й връзките за къси. Та седнах и намерих пълната схема и се оказа, че грешно съм начартал релетата, за което се ИЗВИНЯВАМ и най вече на ogi28b, ето на практика какво сме направили. На тази схема няма зависимост на едно реле от друго и в момента на практика е това.
            Прикачени файлове
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #21
              Сега вече ако ти се занимава можеш да преминеш и към другия вариант, но щом ти работи... При вариант едно - заводското реле става излишно, а късите ще се управляват изцяло от друга линия и няма да зависят от дългите. При вариант две - махаш добавеното реле и късите пак започват да се управляват по другата линия и пак са независими от дългите. Варант две е заводският в колите 2000-2002. А за примигването - най-лесно ще го видиш, ако изключиш дългите (дали от бушоните им, дали от кабелчетата на самите лампи - все едно) и започнеш да превключваш бързо дълги-къси-дълги-къси... Така късите се захранват ту от едното реле, ту от другото. При прехвърлянето става това леко примигване, когато на късите се сменя управлението, посочено със синята стрелка. На лампи с жички почти не личи и на практика никой не го забелязва, но при инсталиран ксенон може да е голям проблем.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                Ето това е, стигнахме до така наречения консенсус/не обичам много чуждиците м/у другото/ и се получиха варианти, кой както си го хареса. А плюса на моята е, че за секунди като махнеш релето с шунт м/у крачета 85 и 87 се връщаш на заводския вариант, ако се наложи разбира се, примерно ти откаже релето.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #23
                  Колеги имам един проблем с фиат брава 1.4 съм.Проблема е че като превключа на дълги и светват само едните светлини а не целия фар както трябва да е по принцип .Сменях куплонга с ръчките взех го от една морга но пак същата работа .А когато дръпна лостчето за светкавицата и светва целия фар .

                  Коментар


                    #24
                    Това от скоро ли е или си е така поначало, причината би трябвало да е в реле номер 5 на горните снимки.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      Ами не е отскоро ама аз така си я карам ама много дразни . Отначало го правеше от време на време а след това постоянно.

                      Коментар


                        #26
                        Най напред измери дали на краче R имаш +, на N - маса, ако имаш, огледай за нагар по куплунга му и ако всичко е ОК смени релето.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря много .

                          Коментар

                          Working...
                          X