Късите светлини ми работят обаче като превключа на дълги и всичко изгася НО не винаги. Понякога няма проблем, превключвам ги и ми светят както трябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фарове
Collapse
X
-
NikMar написа:Сега... За схемата която предложих колегата ogi28b ме критикува яко
Коментар
-
Разгледах и другата схема разбира се, на нея в началото не бях попаднал, може би щях да се възползвам от нея, но както казах и по-горе, това ни беше най-лесния вариант, след една седмица търсене защо нямаме фарове. Сега не ми се занимава в студа за преработка, пък и съм на принципа "нещо като работи не го пипай", за сега ще е така. Не претендирам, че съм по-учен от инженерите, аз по диплома съм математик, но от жички поразбирвам достатъчно за да не плащам на пишман майстори, от друга страна винаги съм ЗА човек да научи нещо ново и когато не съм прав си признавамFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Като разгледах схемата, в/у която бях стъпил, по подробно и както писах по-горе липсват й връзките за къси. Та седнах и намерих пълната схема и се оказа, че грешно съм начартал релетата, за което се ИЗВИНЯВАМ и най вече на ogi28b, ето на практика какво сме направили. На тази схема няма зависимост на едно реле от друго и в момента на практика е това.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Сега вече ако ти се занимава можеш да преминеш и към другия вариант, но щом ти работи... При вариант едно - заводското реле става излишно, а късите ще се управляват изцяло от друга линия и няма да зависят от дългите. При вариант две - махаш добавеното реле и късите пак започват да се управляват по другата линия и пак са независими от дългите. Варант две е заводският в колите 2000-2002. А за примигването - най-лесно ще го видиш, ако изключиш дългите (дали от бушоните им, дали от кабелчетата на самите лампи - все едно) и започнеш да превключваш бързо дълги-къси-дълги-къси... Така късите се захранват ту от едното реле, ту от другото. При прехвърлянето става това леко примигване, когато на късите се сменя управлението, посочено със синята стрелка. На лампи с жички почти не личи и на практика никой не го забелязва, но при инсталиран ксенон може да е голям проблем.
Коментар
-
Ето това е, стигнахме до така наречения консенсус/не обичам много чуждиците м/у другото/ и се получиха варианти, кой както си го хареса. А плюса на моята е, че за секунди като махнеш релето с шунт м/у крачета 85 и 87 се връщаш на заводския вариант, ако се наложи разбира се, примерно ти откаже релето.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Колеги имам един проблем с фиат брава 1.4 съм.Проблема е че като превключа на дълги и светват само едните светлини а не целия фар както трябва да е по принцип .Сменях куплонга с ръчките взех го от една морга но пак същата работа .А когато дръпна лостчето за светкавицата и светва целия фар .
Коментар
-
Най напред измери дали на краче R имаш +, на N - маса, ако имаш, огледай за нагар по куплунга му и ако всичко е ОК смени релето.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар