Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настройка на усилвател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Настройка на усилвател.

    Колеги, много пъти съм си играл с настройките на Усилвателят ми, за да си подобря звука... та ако някой има идея какви трябва да са настройките нека да сподели. Качвам снимка как е настроен сега. Усилвателят е Тъндър, а говорителят Мегавокс.Говорител характеристика : Aluminum die cast single voice coil subwoofer 300mm (12 in) 30Hz-420Hz 90dB 4 ohms 850WУсилвател характеристика:Усилвател за кола THUNDERМаксимална мощност: 1000WНоминална мощност(RMS) при 4 Ohm:2x60WНоминална мощност(RMS) при 2 Ohm:2x120WНоминална мощност(RMS) при 4 Ohm мостов режим:1x120WВъзпроизвеждани честоти:10 Hz- 50 KHzНиво на входящия сигнал: 0.2~5.0VОтношение сигнал/шум: >92 dBИзкривявания: 0.03%Нискочестотен филтър(LPF): 40 Hz - 300 HzВисокочестотен филтър(HPF): 40 Hz - 300HzУсилване на бас честотите: 0~12 dB при 45HzИнпенданс на говорителите:2~16 OhmПредпазители 1x30AРазмери Ш/В/Д: 286/50/230м
    Прикачени файлове
    Fiat Brava TD100

    #2
    Re: Настройка на усилвател.

    Колега слабичак ти е усилвателя Това 120 W RMS Bridge на 4 ома неме задовулява (Имам ROADSTAR AM393 който е същия Brige mode 120 W RMS 4 Oma), а гледам и че говорителя ти е доста мощен Зада се раздумка хубаво трябва нещо 180 W RMS на 4ома нагоре Eфекта поне при мен не е много задоволителен и за това мисля за TDA7294 КИТчето + още едно ТDA7294 на мостов режим и ще искара кам 200 W RMS на 4 ома Относно настроиките ... найстина са доста а също и в CDто ти би трябвалода има LPF филтар за настройка.
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      аз със същия усилвател захранвах една 12-ка на Тъндър честотите ми бяха към 1/4 усилени и всичко вече от касетофончето и вече малко по молко си ги донастроиваш

      Коментар


        #4
        цъкни го на ЛПФ да пуска само ниски и му дай 40хз, левел ти е ако нямаш мощност то усилва по ток и напрежение, баса го намали и в последствие го регулирай като наудеш от сд-то ако иска тва е
        leave something of the happiness you bring

        Коментар


          #5
          Добре, аз съм го пуснал на ЛПФ, следователно да намаля до край ХПФ-то, а ЛПФ честотата да я дам на минимум т.е. 40хц. А левел-а(волтажа) до край ли да го усиля? А относно Бас ЕК-юто на колко децибела да е ???
          Fiat Brava TD100

          Коментар


            #6
            spooni написа:
            Добре, аз съм го пуснал на ЛПФ, следователно да намаля до край ХПФ-то, а ЛПФ честотата да я дам на минимум т.е. 40хц. А левел-а(волтажа) до край ли да го усиля? А относно Бас ЕК-юто на колко децибела да е ???
            Ами порпинцип всеки усилвател се оставя отворен докрай Level-a освен ако не е прекалено мощен и има опасност да издуха говорителя. Ама като го знам 120 w RMS на говорител Тъндар 1400W 12ka демек кам 400W RMS ко вади ... То едвам думка камоли да го избие или криви ... Относно Херците колкото по надолу толкова по-добре Примерно на моито ЦД има вариант LPF 75 hrz i 125 hrz и там опция SUB ot -10 do + 10 и ако имаш LOUD (LOUDNES) пускай и него и вече според EQ то на Сидито , забелязам сам че при мен се влия от LOW като задам 10 докрай няма проблем с басс-а и 12ката но имам 2 4 лентови елипси и от пред 2 16.5 в вратите 2 лентови , почват да кривят , трябва да се слагат допалнителни филтри да им режат басите , или един CROSS OVER след Sub Outa (които да си дав басси смо кам касата а в Цидито да са намалени зада не кривят останалите говорители )или ако е добар усилвателя може да се повдига басс-а и от него ... Абе варианти бол и според зависи ... Или Примено по мощен усилвател и като увеличиш до 15 Сидито и да става лудница . Примерно сега увеличавам до 28 макса е 34 но до 25 свири добре не криви нагоре има кривене. Хора с хубави усилватели са ми казвали че овеличава максимално до 15 и не се седи в колата ... Та всичко според зависи ... А на BRIGE Режим пуснал ли си го ?
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Да на бридж е. Т.е. настройвам волтажа до край, а херцовете на ЛПФ ги намалям... или, че се обърках... кажи ми конкретно,какво да размърдам... само да спомена, че всичко ер просто от любопитство и не очаквам да падат стъкла. Поздрави!
              Fiat Brava TD100

              Коментар


                #8
                spooni написа:
                Да на бридж е. Т.е. настройвам волтажа до край, а херцовете на ЛПФ ги намалям... или, че се обърках... кажи ми конкретно,какво да размърдам... само да спомена, че всичко ер просто от любопитство и не очаквам да падат стъкла. Поздрави!
                Еми да волтажа до край , херците максималнмо ниско на LPF rejim CDto с пуснат LPF, LOUD-ness , Low на колко държи от +2 до +10 , Mid на +6 , Hi +10 Високите (ако искаш да чуваш и пищялките) Аз пак искам да се тресат седалките чак :Д от преде сам с 2 пиезо пиещялки в предните имам 2 16.5 см с пищялки в тях от зад имам 2 пиезо пищялки на гредите ,2 елипси 6 х 9 4 лентови на кората и междо тях една 12ка Тъндар 2 траби на кората за басс рефлектори и в багажника имам още един басс в кутия :Д с пасивен и активен говорител кам 180 W RMS , лошото е че нямам с какво да ги храня тея басове ROADSТARчето ми е слаба ракия , харесах си един тъндар за 139 лева RMS на бриджа е 400 W на 4 ома което си е лудница. Ама нямам тея пари и мисля д си сабирам ТDA7294 интгегрален усилвател с възможност за мостово връзване кам такъв съшия, платката излиза 9.90 едната проблема е че работи на +- 45 60 волта и е двуполяно захранване , но имам решение дават го 150W на 8 ома само на едно TDA, a при мостово свързване мощноста нараства 4 пати уж и , абе ктовото искара целия филм е 30 лева имам стар усилвател и инвертор за 220 ще ползвам тях щото ако му прая захранване от 12 на 50 волта ще излезе 50 лева само то ...
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  А относно Бас Екюто?
                  Fiat Brava TD100

                  Коментар


                    #10
                    spooni написа:
                    А относно Бас Екюто?
                    Настройка на Цдто на ЕQ то LOW+2 MID +6 Hi +10 на ЕQ на усилватела ти си го дал на LPF ( и работи само LPF) и свалящ врътката на на LPF херците на възможно най нисте , HPF e за високите честоти то не ти работи , освен ако не си го избрал като режим от копчето на усилвателя като гледам имаш 3 режима , FULL Пълен смесен режим работят HPF и LPF, HPF - само високи честоти , LPF само ниски честоти. Toва е , примерно като не ти увеличена музиката LOW може да го издуеш и до +10 на Сидто ама като зададеш жопки волумето и ще почне да криви и тряая го намалиш на +2 или по надолу колкото си прецениш И BAS EQ го въртиш до там докато и хареса басс-а и не криви това малко прилича като BASS BOOST ама като го знам усилвателя и колко ти е як говорителя връткай на 12 db говорителя няма да го осети ...
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      Fiat Brava TD100

                      Коментар


                        #12
                        Колега, новите инвертори са далеч по-ефективни.Я виж тука:МОДЕРИРАНООтново вадиш стара тема, за да пуснеш тема към определен сайт. Не го прави повече, моля!

                        Коментар


                          #13
                          Колеги някои може ли да ми помогне как да настоя усилвателя така ,че елипсите да вадят среди и високи , а субуфера само ниски ето снимки на усилвателя елипсите са вързани на 1,2 канал а субуфера на Бриджа които се взима от 1,2 канал . Защото като го направя на LPF елипсите спират да вадят среди и високи а само бас идеята ми е точно обратното да стане ? И как да го настроя суб-а да свири доволно без изкривявания важно ми е качество да има а не бучене .... http://www.usilvateli.com/pictures/a.../ads/12063.jpg
                          Прикачени файлове
                          Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                          Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                          Коментар


                            #14
                            Не се отварят нещо снимките????
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #15
                              И така ето ги снимките за които ставаше дума а субуфера ще е Ground Zero отказах се от алпайна .името на усилвателя е SoundStream PX4.580
                              Прикачени файлове
                              Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                              Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                              Коментар

                              Working...
                              X