Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колата няма мощност, май е от акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    mimily написа:
    Съвсем се обърках, но като сложа новия акумулатор ще ви кажа какво е положението
    Пробвай с някой здрав акумулатор, не мисля, че акумулатора ще ти оправи колата, а ще си едни 120 лв назад, може да се окаже, че други ремонти са по-належащи от смяна на акумулатор, а ако опре до разпродажба на части, едва ли ще му вземеш после и 70 лв.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #17
      mimily написа:
      Съвсем се обърках, но като сложа новия акумулатор ще ви кажа какво е положението
      хич те няма
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #18
        Fiat_Punto11 написа:
        А защо го зачесохте акомулатора ,дори е била запалила СВЕЩИ кабели ? БОБИНИ ? нещо в тая посока защо не ? Дозировка на гориво ? Замърсен въздушен филтар ? НАСОКИ БОЛ ама и лопати бол :Д някой ако иска :P
        :D Гаранция че не е от тях Все пак това е дизелов ДВГ и тези неща не влияят на мощноста му Оги, възможно е да се случи да запали колата с клетка на късо в акумулатора, ако се е мъчил да го зарежда преди това, и останалите клетки са в добро състояние. Не е за пренебрегване и факта, че има вероятност да постъпва грешна информация към ЕКУ от датчиците, заради смущения в ел. инсталацията на автомобила заради скапана клетка. Предполагам разбираш, че не твърдя че точно в това му е проблема на колегата, а само отговарям на въпроса му - възможно ли е ... Възможни причини много, а дали ще му отговорим правилно за конкретния проблем, зависи само от информацията която самия той дава.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Няма нито едно мнение от трите на автора, което да подсказва по някакъв начин дали е бензинова или дизелова колата.

          Коментар


            #20
            колата е бензин и е 55 коня, а аз си мисля, че е от акумулатора, защото след като падна не карах колата 5-6 дни и след това беше вече зле

            Коментар


              #21
              Оф зарежи АБ, не е в нея причината. По скоро бих предположил че в гърнета има конденз който е замръзнал и ги е позапушил. Или нещо друго е замръзнало.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                mimily написа:
                колата е бензин и е 55 коня, а аз си мисля, че е от акумулатора, защото след като падна не карах колата 5-6 дни и след това беше вече зле
                колко вдига тая кола пробвал ли си я? На кво караш бенз , газ ? Понеже имам същата :д модефицирана резачка хуск варна зада не върви както тряа имаш прецакана или прецакани свещи или бобина . Но се пак сподели. С прецакана бобина повече от 100 неможех да вдигна :Д и си беше доста мудна. Свали и филтара на таз кола запалия , изрежия 2-3 пати без филтар , направи 1-2 крагчета виж как е ? Пак ли е така. Сигорен ли си че работи на 4 цилиндара ?
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #23
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Fiat_Punto11 написа:
                  А защо го зачесохте акомулатора ,дори е била запалила СВЕЩИ кабели ? БОБИНИ ? нещо в тая посока защо не ? Дозировка на гориво ? Замърсен въздушен филтар ? НАСОКИ БОЛ ама и лопати бол :Д някой ако иска :P
                  :D Гаранция че не е от тях Все пак това е дизелов ДВГ и тези неща не влияят на мощноста му Оги, възможно е да се случи да запали колата с клетка на късо в акумулатора, ако се е мъчил да го зарежда преди това, и останалите клетки са в добро състояние. Не е за пренебрегване и факта, че има вероятност да постъпва грешна информация към ЕКУ от датчиците, заради смущения в ел. инсталацията на автомобила заради скапана клетка. Предполагам разбираш, че не твърдя че точно в това му е проблема на колегата, а само отговарям на въпроса му - възможно ли е ... Възможни причини много, а дали ще му отговорим правилно за конкретния проблем, зависи само от информацията която самия той дава.
                  Е ся ше са закопаваме или ? Аз Идиот ли съм или не ? :Д И на ДИЗЕЛ ЗАкво му е акомулатор ? Запали ли , нема спиране
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #24
                    Сори, колега ! Бях останал с впечатлението, че темата е в раздел "Дизели" Пък и съвременните дизели имат доста сериозна нужда от ток, за да работят.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      Fiat_Punto11 написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Fiat_Punto11 написа:
                      А защо го зачесохте акомулатора ,дори е била запалила СВЕЩИ кабели ? БОБИНИ ? нещо в тая посока защо не ? Дозировка на гориво ? Замърсен въздушен филтар ? НАСОКИ БОЛ ама и лопати бол :Д някой ако иска :P
                      :D Гаранция че не е от тях Все пак това е дизелов ДВГ и тези неща не влияят на мощноста му Оги, възможно е да се случи да запали колата с клетка на късо в акумулатора, ако се е мъчил да го зарежда преди това, и останалите клетки са в добро състояние. Не е за пренебрегване и факта, че има вероятност да постъпва грешна информация към ЕКУ от датчиците, заради смущения в ел. инсталацията на автомобила заради скапана клетка. Предполагам разбираш, че не твърдя че точно в това му е проблема на колегата, а само отговарям на въпроса му - възможно ли е ... Възможни причини много, а дали ще му отговорим правилно за конкретния проблем, зависи само от информацията която самия той дава.
                      Е ся ше са закопаваме или ? Аз Идиот ли съм или не ? :Д И на ДИЗЕЛ ЗАкво му е акомулатор ? Запали ли , нема спиране
                      еи тука вече сбърка дори моята като е запалена и откача клемата на АБ изгасва веднага,иначе на чист дизел мисля че няма проблем

                      Коментар


                        #26
                        Извън темaта :Д се пак тва Пунто ако беше дизел то си е пак чист :Д 1.7D и 1.7TD абе да трабва му ток на дизела , но не чак толкова
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #27
                          benzol написа:
                          еи тука вече сбърка дори моята като е запалена и откача клемата на АБ изгасва веднага,иначе на чист дизел мисля че няма проблем
                          Да бе за чистия дизел, няма проблем то и за чистия бензин няма проблем, седят си в резервоара и това е, АМА ЗА ЕКУ-то, там със сигурност става проблем. Изгаря и не пита.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар

                          Working...
                          X