Падна акумулатора на колата и не я карах 1 седмица, заредих го, колкото да запали един път, но той не подлежи на зареждане, трябва си нов. За времето, което покарах, колата нямаше мощност, въпреки че позагря. Възможно ли е от слбия акумулатор колата да глъхне и да не върви нормално. Какаво ще ме посъветвате?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колата няма мощност, май е от акумулатора
Collapse
X
-
Re: колата няма мощност, май е от акумулатора
mimily написа:...Възможно ли е от слбия акумулатор колата да глъхне и да не върви нормално. Какаво ще ме посъветвате?
Коментар
-
Ама вие сериозно ли говорите? Това си е направо за ловци на митове Колата може да е спъната от всичко друго ама от слаба АБ, немога да го повярвам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не може! За пример да дам себе си: Алтернатора спря в Сандански и до София карах на акумулатор. Колата си вървеше идеално както на бензин така и на метан. Като почна да свършва тока, при всяко натискане на спирачката ми се нулираше малкия километраж и стрелките падаха. И така до караулката на Владая когато при натискане на спирачката изгасна и всичко свърши. Акумулатора показваше 6,5 волта До последно нямаше разлика във вървежа.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Е то в духа на темата - разбира се, че при неработещ алтернатор ще си е ОК, защото няма товар върху алтернатора, респ. - двигателя. Митът е, че при изправен алтернатор и изтощен акумулатор, последният дърпа голям ток и създава толкова голям товар върху алтернатора, че двигателят започва да се мъчи и колата да няма мощност. Което по същество е за предаването Ловци на митове. Не знам дали някой обърна внимание, че въпреки това, акумулаторът е бил зареждан и е запалил колата, но после я спъва... Абе изобщо - да ги хванеш тея, които са го казали това на автора, с една лопата и бой, бой, бой... докато спрат да говорят врели-некипели.Колко трябва да е изтощен един акумулатор, който може да запали колата, и колко маломощна трябва да е тая кола, че това да я спъне? Дори и с 1 киловат да зарежда, което е невъзможно, защото това е ток 80 А, колата вероятно е поне 40 киловата максимана мощност. Зареждането я има 1% от мощността, я не.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Ама вие сериозно ли говорите? Това си е направо за ловци на митове Колата може да е спъната от всичко друго ама от слаба АБ, немога да го повярвам.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Ама вие сериозно ли говорите? Това си е направо за ловци на митове Колата може да е спъната от всичко друго ама от слаба АБ, немога да го повярвам.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Клеги, май поечето сте за "ловци на митове" :D Естествено, че може да има проблем с мощноста, в зависимост от състоянието на акумулатора ! Ако има клетка на късо, ще черпи много голям ток от алтернатора - максималния, а за да бъде произведен толкова голям ток, си е необходима някаква мощност. Най-елементарният тест в стил "ловци на духове" ( щото има доста фенове ... май ), е като оставите ДВГ да работи на празен ход с изключени ел. консуматори и започнете да ги включвате последователно, докато включите всичко що работи на ток в колата. Натоварването върху ДВГ е осезаемо, дори само на слух. А какво би станало, ако включите още толкова консуматори ? Все пак тоя алтернатор не се върти от нищотоОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
А защо го зачесохте акомулатора ,дори е била запалила СВЕЩИ кабели ? БОБИНИ ? нещо в тая посока защо не ? Дозировка на гориво ? Замърсен въздушен филтар ? НАСОКИ БОЛ ама и лопати бол :Д някой ако иска :P>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Клеги, май поечето сте за "ловци на митове" :D Естествено, че може да има проблем с мощноста, в зависимост от състоянието на акумулатора ! Ако има клетка на късо, ще черпи много голям ток от алтернатора - максималния, а за да бъде произведен толкова голям ток, си е необходима някаква мощност. Най-елементарният тест в стил "ловци на духове" ( щото има доста фенове ... май ), е като оставите ДВГ да работи на празен ход с изключени ел. консуматори и започнете да ги включвате последователно, докато включите всичко що работи на ток в колата. Натоварването върху ДВГ е осезаемо, дори само на слух. А какво би станало, ако включите още толкова консуматори ? Все пак тоя алтернатор не се върти от нищото
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар