Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колата няма мощност, май е от акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колата няма мощност, май е от акумулатора

    Падна акумулатора на колата и не я карах 1 седмица, заредих го, колкото да запали един път, но той не подлежи на зареждане, трябва си нов. За времето, което покарах, колата нямаше мощност, въпреки че позагря. Възможно ли е от слбия акумулатор колата да глъхне и да не върви нормално. Какаво ще ме посъветвате?

    #2
    Сменяй колата изхабила се е.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Re: колата няма мощност, май е от акумулатора

      mimily написа:
      Възможно ли е от слбия акумулатор колата да глъхне и да не върви нормално. Какаво ще ме посъветвате?
      Не може да е от акумулатора.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #4
        Re: колата няма мощност, май е от акумулатора

        mimily написа:
        ...Възможно ли е от слбия акумулатор колата да глъхне и да не върви нормално. Какаво ще ме посъветвате?
        Ако акумулатора е много изтощен и двигателя е с малко коне, е възможно в началото да усещаш колата като спъната. Пробвай с читав акумулатор, за да си сигурен, че проблема е в него.

        Коментар


          #5
          искрено се надвам да е от него, ще купя един нов

          Коментар


            #6
            ако е бензинова колата е възможно
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              Ама вие сериозно ли говорите? Това си е направо за ловци на митове Колата може да е спъната от всичко друго ама от слаба АБ, немога да го повярвам.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Не може! За пример да дам себе си: Алтернатора спря в Сандански и до София карах на акумулатор. Колата си вървеше идеално както на бензин така и на метан. Като почна да свършва тока, при всяко натискане на спирачката ми се нулираше малкия километраж и стрелките падаха. И така до караулката на Владая когато при натискане на спирачката изгасна и всичко свърши. Акумулатора показваше 6,5 волта До последно нямаше разлика във вървежа.
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #9
                  Е то в духа на темата - разбира се, че при неработещ алтернатор ще си е ОК, защото няма товар върху алтернатора, респ. - двигателя. Митът е, че при изправен алтернатор и изтощен акумулатор, последният дърпа голям ток и създава толкова голям товар върху алтернатора, че двигателят започва да се мъчи и колата да няма мощност. Което по същество е за предаването Ловци на митове. Не знам дали някой обърна внимание, че въпреки това, акумулаторът е бил зареждан и е запалил колата, но после я спъва... Абе изобщо - да ги хванеш тея, които са го казали това на автора, с една лопата и бой, бой, бой... докато спрат да говорят врели-некипели.Колко трябва да е изтощен един акумулатор, който може да запали колата, и колко маломощна трябва да е тая кола, че това да я спъне? Дори и с 1 киловат да зарежда, което е невъзможно, защото това е ток 80 А, колата вероятно е поне 40 киловата максимана мощност. Зареждането я има 1% от мощността, я не.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Ама вие сериозно ли говорите? Това си е направо за ловци на митове Колата може да е спъната от всичко друго ама от слаба АБ, немога да го повярвам.
                    Що да не може, ако е елктромобил...
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Ама вие сериозно ли говорите? Това си е направо за ловци на митове Колата може да е спъната от всичко друго ама от слаба АБ, немога да го повярвам.
                      напълно сериозно ако колата е карборатор да не им трябва ток за подаване на гориво,колата във "високи" обороти почва да прекъсва и невърви нормално но това при много слаб акумулатор така че се обади на ловци на митове и виж какво ще открият те :D
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        Клеги, май поечето сте за "ловци на митове" :D Естествено, че може да има проблем с мощноста, в зависимост от състоянието на акумулатора ! Ако има клетка на късо, ще черпи много голям ток от алтернатора - максималния, а за да бъде произведен толкова голям ток, си е необходима някаква мощност. Най-елементарният тест в стил "ловци на духове" ( щото има доста фенове ... май ), е като оставите ДВГ да работи на празен ход с изключени ел. консуматори и започнете да ги включвате последователно, докато включите всичко що работи на ток в колата. Натоварването върху ДВГ е осезаемо, дори само на слух. А какво би станало, ако включите още толкова консуматори ? Все пак тоя алтернатор не се върти от нищото
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          А защо го зачесохте акомулатора ,дори е била запалила СВЕЩИ кабели ? БОБИНИ ? нещо в тая посока защо не ? Дозировка на гориво ? Замърсен въздушен филтар ? НАСОКИ БОЛ ама и лопати бол :Д някой ако иска :P
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Клеги, май поечето сте за "ловци на митове" :D Естествено, че може да има проблем с мощноста, в зависимост от състоянието на акумулатора ! Ако има клетка на късо, ще черпи много голям ток от алтернатора - максималния, а за да бъде произведен толкова голям ток, си е необходима някаква мощност. Най-елементарният тест в стил "ловци на духове" ( щото има доста фенове ... май ), е като оставите ДВГ да работи на празен ход с изключени ел. консуматори и започнете да ги включвате последователно, докато включите всичко що работи на ток в колата. Натоварването върху ДВГ е осезаемо, дори само на слух. А какво би станало, ако включите още толкова консуматори ? Все пак тоя алтернатор не се върти от нищото
                            Акумулатор с клетка накъсо ще запали ли колата?

                            Коментар


                              #15
                              Съвсем се обърках, но като сложа новия акумулатор ще ви кажа какво е положението

                              Коментар

                              Working...
                              X