Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с акумулатор

    Здравейте, искам да попитам възможно ли е акумулатор да падне, ако всяка сутрин колата се пали и се пуска парно и радио за кратко разстояние и това всеки ден говорим за ~км Като го измерили колко ток подава 13.4 с включени фарове парно и подгряване на задното стъкло Това нормално ли е?
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    #2
    кола

    Е щом е палиш няма проблем нали той се зарежда горе долу е наред на 13 4 с включени консуматориВиж какво утечка дава
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Ако се кара само сутрин 5 км. и вечер 5 км.- то акумулатора не се дозарежда от изразходвания от стартера ток.
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        Припомням едно интересно четиво , който се интересува предполагам ще му е полезно . http://www.fiat-bg.org/index.php/solutions/84/77-accu
        FIAT BRAVO

        Коментар


          #5
          значи сигурно е от това, че малко се кара колата 1-2 на ден най-много...
          Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

          Коментар


            #6
            Re: Проблем с акумулатор

            GaTio2 написа:
            Като го измерили колко ток подава 13.4 с включени фарове парно и подгряване на задното стъкло Това нормално ли е?
            Може и да е нормално, ако вентилацията е на 4 (макс), а колата е на празен ход. Ако обаче напрежението е такова при 1500 оборота на двигателя - мисля, че не е нормално. Все пак е добре колега с такъв двигател да каже точните данни на алтернатора, за да се прецени по-точно. Относно падането на акумулатора - поне 7-8-10 минути е хубаво да работи след запалване и то с напрежение поне 13.8 на клемите, за да възстанови изгубеното по време на старта. С такъв режим на каране бих ти препоръчал да си вземеш едно автоматично зарядно като излязат тези в ЛИДЛ на промоцията по 39 кинта, те са читави, а също така - да помислиш за инсталиране на светодиодни дневни светлини. Така ще намалиш драстично консумацията на ток, което ще е добре за зареждането на акумулатора при такова каране по 1-2-3 км.

            Коментар


              #7
              Re: Проблем с акумулатор

              ogi28b написа:
              GaTio2 написа:
              Като го измерили колко ток подава 13.4 с включени фарове парно и подгряване на задното стъкло Това нормално ли е?
              Може и да е нормално, ако вентилацията е на 4 (макс), а колата е на празен ход. Ако обаче напрежението е такова при 1500 оборота на двигателя - мисля, че не е нормално. Все пак е добре колега с такъв двигател да каже точните данни на алтернатора, за да се прецени по-точно. Относно падането на акумулатора - поне 7-8-10 минути е хубаво да работи след запалване и то с напрежение поне 13.8 на клемите, за да възстанови изгубеното по време на старта. С такъв режим на каране бих ти препоръчал да си вземеш едно автоматично зарядно като излязат тези в ЛИДЛ на промоцията по 39 кинта, те са читави, а също така - да помислиш за инсталиране на светодиодни дневни светлини. Така ще намалиш драстично консумацията на ток, което ще е добре за зареждането на акумулатора при такова каране по 1-2-3 км.
              Измерили са напрежението при 800-900 оборота и парно на 4 не са проверявали на 1500 оборотадневни светлини ще сложим възможно най-скоро
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар


                #8
                При мен е 13.80 - 13.85 на включени всички светлини, на празен ход 850 об. Не съм пробвал обаче да включа и вентилатора. Отностно зареждането на акумулатора, то при автомобилите то е с константно напрежение, което ще рече че колкото по-голям е акумулатора толкова по-бързо се зарежда. Обаче голям и изтощен акумулатор е по-вероятно да смъкне напрежението, когато двигателя е на празен ход. А и не се уливайте много с големи акумулатори, на мен ми казаха, че можело да се сложи 72 A/h като за дизел щото тарелката била същата, само че не ми казаха че алтернатора е по-слаб от на дизела, и ако съм изтощен и напускам сички ламби и духалки ко правим....
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #9
                  акумулаторът е 62-64 ампера е съм сигурен колко точно бяха. 1-2пъти дава ток от него... може и това да има пръст
                  Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                  Коментар


                    #10
                    GaTio2 написа:
                    акумулаторът е 62-64 ампера е съм сигурен колко точно бяха. 1-2пъти дава ток от него... може и това да има пръст
                    Това с подаването на тока няма пръст, мога да се обзаложа, освен ако не сте окотили алтернатора при подаването на ток ама едва ли. По голяма бела биха направили непочистени и несмазани клеми и маси отколкото карането на късо разстояние.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      при мен пък, преди време ми беше паднал акумулатора, мислех че е заминал сложихме нов на VARTA, моя на друга кола съответно, която не е палена от преди една седмица, днес се опитвам да си запала колата и няма ток, не я бях карал от понеделник а другата кола със стария ми акумулатор си запали все едно е лято, възможно ли е докато е изключена колата нещо да ми дърпа ток, сигурен съм, че не съм забрави нищо включено, само ръчката на фаровете е винаги включена защото при гасене на клата гаснат и фаровете и не я връщам.
                      fiat stilo 1.9jtd 2003

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        GaTio2 написа:
                        акумулаторът е 62-64 ампера е съм сигурен колко точно бяха. 1-2пъти дава ток от него... може и това да има пръст
                        Това с подаването на тока няма пръст, мога да се обзаложа, освен ако не сте окотили алтернатора при подаването на ток ама едва ли. По голяма бела биха направили непочистени и несмазани клеми и маси отколкото карането на късо разстояние.
                        Как да почистим и смажем клемите с какво се смазват Защото наистина не са в много добро състояние
                        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                        Коментар


                          #13
                          Клемите се чистят с телена четка или шкурка както ти е по лесно после мажиш с грес но не дебело а колкото да са мазни и ги слагаш.Между другото като карах камион един колега ги мажеше с Мед но не знам дали върши работа.
                          FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                          Коментар


                            #14
                            Това с меда е стар номер, върши работа ама с грес няма мравки в колата Клемите и масите с финна фкурка и после грес, както каза Дани
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря Ви! Ще се пробва, защото сложихме акумулатор, който няма проблем брата запалил веднъж после не искал. Друг, който смъкнахме пак работещ без проблем сега, индикатора показва, че трябва да се зареди... дали е от това проблема?
                              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X