Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ горят ми бушоните!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ горят ми бушоните!

    Помощ колеги горят ми бушоните "като пуканки"!!След като смених първия (номер 1) след 5 км изгоря пак смених го и след 10 метра изгоряха и другите 2 (номер 2)!Какво му става на това нещо??Ако може и да ми препоръчате сервиз в които да я закарам в Стара Загора ще съм ви много благодарен!ПП: моя грешка 60А е здрав
    Прикачени файлове

    #2
    кола

    Търси някъде да не прави късо Парно вентилатора на радятораподгряване-ако имаВ сервиз може да си играят 2 -3 дни и нищо да не намерят
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Най читавия сервиз в Стара Загора за който се сещам е ЕMZO сервиз.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Това на пунто мк2 ли е таблото????
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #5
          galinchooo написа:
          Това на пунто мк2 ли е таблото????
          Като гледам снимката е точно от Пунто, при двигателя.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Ако е на пунто предпазителя 20А(F3) и 60А(F5) са ти за сервото на волана.20А е през контакт за вътрешното табло и от там разпределя за компютъра на сервото.А 60 е директен за оправлението на електромотора.Пробвай да изкараш буксите от компютъра за сервото,който се намира под волана.и пак си сложи нови предпазители отпред.Много внимавай и слагай само хубави предпазители а не такива от бензиностанциите,защото не отговарят на ампеража.10А отговарят на 25А..хах. Предпазители купувай само от магазини за части.... Успех...
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              да това е на пунто 2 1.2 8в да разкажа цялата история Закарах си колата да ми сменят копчето на газовото тръгвам си аз отивам да пия едно кафе след 6 км както пркирах и колата сама огасна. качвам се после давам контакт и няма никои помислих си че ми е паднал тока даваме ток пак няма никои и един приятел вика даи да видя бушоните и видя че този е изгорял смених го и всичко ок . да ама не след 10 км същия филм смених го и след 5 м тои и този до него изгармяха и вече незнам кво става

              Коментар


                #8
                кола

                Вярно ако са и към ЕЛсервото извади му буксите и виж дали ще се оправи
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  сигурен ли си че първо 20 А ти изгоря..жълтия.Ако е наистина той няма да е и от сервото защото 20А минават през още 2 предпазителя на таблото вътре.Тоест трябва първо те да изгорят...
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #10
                    сигорен съм тои беше имаше само 3 в магазина и ги взех и трита а за втория обиколих целия град да намеря такъв

                    Коментар


                      #11
                      Ето ти схема на сервото ти.Прочините може да са няколко.Давам ти няколко вариянта:1:Мотора на сервото ти дава на късо-изкарай всички букси от компа за сервото който се намира под волана ще се разбере2;Мосфетите в компа които управляват моторав ти дават на късо-МАЛКО ВЕРОЯТНО-изкарваш всички букси пак на компа3:Имаш някъде оголен или прискрипан кабел в следствие на небрежност от майстори или друго....ПО ВЕРОЯТНО-провери си всички кабели в какво състояние са около вътрешното табло и компа на сервото...Ако не намериш нищо карай в сервиз да я правят.Ако е добър сервиза ще я оправят.Не е болка за умиралка спокойно.....УспехП.С..има една предпазна ламарина под волана която се държи на 3 болта.Развиия да видиш дали няма да има прискрипани кабели....
                      Прикачени файлове
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар

                      Working...
                      X