Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЗАРЕЖДАНЕ НА АКУМУЛАТОР???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЗАРЕЖДАНЕ НА АКУМУЛАТОР???

    Добър ден колеги. Акумулатора ми падна, няма ток да запаля. Взех едно зарядно заводско което вкарва 3а. Акумулатора ми е 45А модел Варта и няма дупки мисля че му викат сух акумулатор. Въпросеът ми е колко време трябва да го зареждам, преди малко го сложих.

    #2
    кола

    Ако му трябва малко довечера е готов
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Ако му трябва малко довечера е готов
      Не ме устройва коментара ти. Няма почти никакъв ток в него. Интересува ме колко часа 6? 12??

      Коментар


        #4
        ток

        Поне 12 ч Зависи и на колко зарежда
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: ток

          kluchar написа:
          Поне 12 ч Зависи и на колко зарежда
          Зарядното зарежда 3 ампера на час

          Коментар


            #6
            Значи на 45Ah акумулатор щом зарядното ти дава 3 А повече от 15 часа не можеш да го държиш. Мисля, че "ключар" е прав, до довечера (20-21 часа) би трябвало да си ок.
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #7
              siluro написа:
              Значи на 45Ah акумулатор щом зарядното ти дава 3 А повече от 15 часа не можеш да го държиш. Мисля, че "ключар" е прав, до довечера (20-21 часа) би трябвало да си ок.
              Най-добре ще го държа 12 часа за пълно зареждане Но бях чел че на някакъв колега му се появили балончета на акумулатора и за това ме интересува колко часа ще е добре да се държи

              Коментар


                #8
                Мери се с уред. Докато напрежението на клемите е под 14.4 волта - зареждай го. Ако мине над 14.4, спри го. Не може да кажеш просто така 6 часа или 12 часа. Ами ако не зарежда с 3, а с 2.5 или 3.5? Това също се измерва с уред.

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Мери се с уред. Докато напрежението на клемите е под 14.4 волта - зареждай го. Ако мине над 14.4, спри го. Не може да кажеш просто така 6 часа или 12 часа. Ами ако не зарежда с 3, а с 2.5 или 3.5? Това също се измерва с уред.
                  Зарядното го взех от 1 колега и ми каза че зарежда с 3

                  Коментар


                    #10
                    Зависи зарядното какво е намаля ли тока при достигане на пълен заряд ,изклщчва ли ,разрежда ли преди заряд.Винаги съм се чудил като някой каже "Ами не знам на 5 години е и не съм зареждал"
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Като си купувах сегашния акумулатор (който е мъртвец) в книжката пишеше. За пълен заряд на изтощен акумулатор се зарежда с ток 1/10 от Ач и за 10 часа трябва да е готов. Което в твоя случай ще рече 4.5А за 10 часа. Сметни сам за 3 ампера колко повече време ще ти трябва. 3.0А не са толкова голям ток, може да се премери с обикновен мултицет и да се види аджеба точно с колко А зарежда. Това ако трябва да сме точни де. Но ако ти е умрял от веднъж акумулатора (до вчера пали - днес не) най-вероятно си за нов. Предишния ми умря точно така.Ако имаш мултицет и докато се зарежда мериш колко V дава както е казал ОГИ ако стигне до 14.4 за 1-2-3 часа значи вероятноста да е пътник също е голяма.След като се зареди и го закачиш на колата свързваш волтметъра и гледаш до колко ще падне напрежението при палене. Ако падне под 10В пак си за нов.Това го казвам за информация да си провериш и да си знаеш какво да очакваш идната зима. Да няма изненади пак.
                      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                      182A4.000 IAW49F
                      LPG - Lovato EasyFast
                      ----------------------------
                      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                      Коментар


                        #12
                        Имам и аз един въпрос, имам хоби зарядно до 5ампера за LIPO батерии, което зарежда и автомобилни акумулатори.С какъв ампераж да пусна да се зарежда акумулатора като той е 52Аh на браво 1.2?
                        Fiat Bravo 99' 1.6 GT
                        Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
                        Fiat Bravo 99' 1.6 SX

                        Коментар


                          #13
                          Важно е да не превишава 1/10 (~ 5 A) от капацитета му, защото тогава зарядът няма да е особено пълноценен. От тази отправна точка - колкото по-малък ток му пуснеш - толкова по-добре. Въпрос и на това колко време и нерви имаш да го чакаш. Моето зарежда с ток 1.55-1.60-1.70 А. Зареждал съм средно разреден 60 Ач акумулатор на Рено Сценик (без да слиза от колата и без да се кара тя) в продължение на 3 дни по 6.5-7 часа на ден, като в края на третия ден стигна до 14.2 В на клемите. Започнахме от 11.8. В друг случай съм зареждал 100 Ач непрекъснато над 40 часа, само с 1/2 час почивка на 24-я час. Ако имаш време, пускай му 2 ампера и като стигне 14.4, ще е поне на 80-85% зареден.

                          Коментар


                            #14
                            ОК Че моя се предаде, а преди Коледа не ми се прави подарък на стойност 100 лв
                            Fiat Bravo 99' 1.6 GT
                            Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
                            Fiat Bravo 99' 1.6 SX

                            Коментар


                              #15
                              VoDo написа:
                              Имам и аз един въпрос, имам хоби зарядно до 5ампера за LIPO батерии, което зарежда и автомобилни акумулатори.С какъв ампераж да пусна да се зарежда акумулатора като той е 52Аh на браво 1.2?
                              Да не би да е такова, като това на снимката?Не бих рискувал да пусна 4-5А през това за много време.Или поне не и без да го изпускам от поглед Не стигнах да го тествам на по-голям ток но и 1-2А ще бъдат ОК както каза Оги за повечко време.Ако говорим за същият модел, като го програмираш за оловен акумулатор няма да го презареди повече, отколкото трябва.
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар

                              Working...
                              X