Synthy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон за рефлекторни фарове
Collapse
X
-
-
На обикновен баласт от среден клас му трябват 8-9 сек докато влезе в режим.За дълги не е препоръчително,защото както казаха и тук колегите,през тея 9 секунди се чудиш дали си включил изобщо дългите или не.Ако трябва да включиш дъги за да видиш нещо бързо,то няма да стане.Има хубав баласт който изгрява напълно за 3-4 сек. макс.Цената на такъв баласт е колкото на комплект кесенонова система....FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Е добре, ама на мен дългите са ми слаби. И то не защото лампите или рефлекторите не са добре - всичко си е както трябва. Просто така са направени. Лоша работа с това изгряване... Освен да си преправя системата на светлините да светят едновременно както дългите, така и късите. Или едно закъснително реле да сложа, което да гаси късите след 10 секунди."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ама на моята не е. И се опасявам, че ще претоваря инсталацията - топлене на кабели, спичане, чупене на изолацията им - все неприятни неща"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Слагаш си комплект релета, пускаш си кабели директно от акумулатора към лампите и си готов. Аз като си правих едно време форда - бях с доста по-мощни лампи и пуснах кабели - всичко работеше като слънце . Така можеш на дългите да си сложиш и по-мощни лампи без да те притеснява инсталацията, а единствено рефлектора. Специално на моя форд - рефлекторите си бяха метални и не ми пукаше особено.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
http://italauto-bg.net/forum/viewtop...=6860-този колега заглажда стъкла на рефлекторни фарове.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар