Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенон за рефлекторни фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Synthy написа:
    Е колко време му трябва да се запали тоя газов разряд? Не вярвам да е секунди... по-скоро милисекунди.
    доста му трябва. половин - една минута докато вдигне металите че да достигне нормален интензитет на светене. иначе се пали за 2-3 секунди, ама от там до достигане на работно състояние интензитета е доста слабичък. затова повечето хора си карат с халогенки на дългите. варианта за ксенон е една крушка да се ползва и за къси и за дълги.

    Коментар


      #32
      На обикновен баласт от среден клас му трябват 8-9 сек докато влезе в режим.За дълги не е препоръчително,защото както казаха и тук колегите,през тея 9 секунди се чудиш дали си включил изобщо дългите или не.Ако трябва да включиш дъги за да видиш нещо бързо,то няма да стане.Има хубав баласт който изгрява напълно за 3-4 сек. макс.Цената на такъв баласт е колкото на комплект кесенонова система....
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #33
        Е добре, ама на мен дългите са ми слаби. И то не защото лампите или рефлекторите не са добре - всичко си е както трябва. Просто така са направени. Лоша работа с това изгряване... Освен да си преправя системата на светлините да светят едновременно както дългите, така и късите. Или едно закъснително реле да сложа, което да гаси късите след 10 секунди.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #34
          да, най-добре когато превключиш на дълги да остават и късите. то на повечето коли с отделни крушки е така направено.

          Коментар


            #35
            Ама на моята не е. И се опасявам, че ще претоваря инсталацията - топлене на кабели, спичане, чупене на изолацията им - все неприятни неща
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #36
              какво да и стане на инсталацията. нали за къси и за дълги са отделни проводниците.

              Коментар


                #37
                Всъщност си прав - отделни са. Май така ще направя.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #38
                  погледни, все пак, захраващият кабел към ключа дали е по-дебел от тия към крушките, че производителите пестят по 2-3 цента на кола от невероятни неща.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #39
                    Слагаш си комплект релета, пускаш си кабели директно от акумулатора към лампите и си готов. Аз като си правих едно време форда - бях с доста по-мощни лампи и пуснах кабели - всичко работеше като слънце . Така можеш на дългите да си сложиш и по-мощни лампи без да те притеснява инсталацията, а единствено рефлектора. Специално на моя форд - рефлекторите си бяха метални и не ми пукаше особено.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #40
                      http://italauto-bg.net/forum/viewtop...=6860-този колега заглажда стъкла на рефлекторни фарове.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар

                      Working...
                      X