Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Силно изтощен акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Може да има много причини да падне 1 акумулатор за 2-3 дни. Най-често е музиката, която консумира и като не свири. Някой повече, други по-малко. Често зимата е проблем с някои като има свалиш панела без първо да ги изключиш си консумират, ако последно са били на радио, макар и без звук от колоните. Особенно зимата няколко такива престоя по няколко дена с кратки преходи между тях ти събарят батерията и се чудиш откъде ти е дошло.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      Пък и на един акумулатор му трябва каране а не седене и припалване от време на време. С едно палене минимум 15 минути трябва да работи за да се възбуди!
      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

      Коментар


        #18
        nkostadinski написа:
        ogi28b написа:
        Акумулатор се мери само след като е добре зареден. Ако и те го заредят и видят, че не държи заряд, нямат основание да откажат гаранция. След зареждане запали, ако трябва с кабели, и с колата при тях. Казваш, че изведнъж е умрял, караш колата всеки ден по 7-8 км с едно палене. В никакъв случай не им обяснявай, че е стояла с дни без да се кара.
        Благодаря за съвета!Все си мисля обаче,че дори и да седи така колата пак не трябва да пада толкова много акумулатора.Отпреди бях с доста по-стар акумулатор,който не държеше много,но не му се е случвало чак толкова да падне.Дори тогава колата изобщо не съм я карал.Сега ще го заредя и утре сигурно ще го занеса там от където съм го купил.Мисля,че поне едно 12 часа си му трябват да се зареди.В момента зарядното му подава 4,5 A ток и мултицета показва 12,20 V,не знам дали това е нормално.
        Провери каква е консумацията на колата в покой, на скоро един приятел се оказа, че колата му консумира 1.7А и акумулатора му се скапваше за едно денонощие. Над 0.2А си е за проверка на инсталацията.
        Fiat Coupe 1.8

        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

        Коментар


          #19
          Forsaken написа:
          Пък и на един акумулатор му трябва каране а не седене и припалване от време на време. С едно палене минимум 15 минути трябва да работи за да се възбуди!
          Ама то не е и да не съм я карал изобщо.Поне 2 пъти в седмицата и въртя по 30-40 км на ден,а и как така с много по-стар акумулатор и по-дълго стоене без да я карам му е нямало нищо на акумулатора.Не мисля че е задължително всеки да си кара всеки ден колата.

          Коментар


            #20
            Днес го изключих от зарядното и го оставих да поседи 1 час преди да го кача на колата.Измерих напрежението му и се беше задържало на 12,85V и от там не мърда.Четох някъде че трябва да е от 12,6 до 13,2V,така че мисля че е добре.После колата запали много добре и навъртях около 10 km.Измерих напрежението при запалена кола и показваше 14,05V.-точно толкова е показвало и когато са го мерили при самото закупуване.След като изгасих колата напрежението беше 12,9V на клемите на акумулатура.Преди това на няколко пъти я бяx гасил и палиl и си пали без проблем.Утре сутринта ще видя как е положението след като престои цяла нощ.Все ми се струва,че не си е отишъл акумулатора все още.Утре ще направя по-дълго пътуване.

            Коментар


              #21
              nkostadinski написа:
              Днес го изключих от зарядното и го оставих да поседи 1 час преди да го кача на колата.Измерих напрежението му и се беше задържало на 12,85V и от там не мърда.Четох някъде че трябва да е от 12,6 до 13,2V,така че мисля че е добре.После колата запали много добре и навъртях около 10 km.Измерих напрежението при запалена кола и показваше 14,05V.-точно толкова е показвало и когато са го мерили при самото закупуване.След като изгасих колата напрежението беше 12,9V на клемите на акумулатура.Преди това на няколко пъти я бяx гасил и палиl и си пали без проблем.Утре сутринта ще видя как е положението след като престои цяла нощ.Все ми се струва,че не си е отишъл акумулатора все още.Утре ще направя по-дълго пътуване.
              Отиди да ти го замерят с товарна вилка.Ако имаш мъртва клетка,ще зарежда,но няма да държи на натоварване.На 3-4 въртене на стартера напрежението ще ти пада. Закарай го да го замерят и проверят електролита.Цената е около 3-4 лв. а и ще спиш спокойно.Преди години смених 3 броя Искра за няма и една година.Първият изкара почти 10 месеца,загинали 2 клетки.Замериха ми автомобила и ми го замениха с нов.Новият изкара един месец. И той с умряла клетка. Отивам пак за смяна,панаири в склада,ново замерване на автомобила и пак замяна.Третият замина със автомобила на пазара.
              FIAT FORUM BULGARIA
              Ракията е над политиката

              Видео от Италфест 2011

              Коментар


                #22
                Очевидно не е съвсем вярно твърдението,че ако акумулатора падне под 10 V трябва да го пишеш "бегал". Изтормозих го доста и си държи добре.Няма никакви ядове при палене и стартера си върти прилично .

                Коментар

                Working...
                X