Купих акумулатор "TAB" преди 1 година и сега изведнъж просто тотално се изтощи.По-принцип не карам колата много,но преди около 2-3 дена преди да падне я бях запалил да поработи.Днес обаче опитах да запаля,но изобщо не реагира,дори и таблото не светна.Замерих напрежението и беше около 7,4 V .Четох по форумите че падне ли под 10 V направо си е заминал.Акумулатора е седял 2-3 дена най-много силно разреден при температура не по-ниска от -5 градуса.Включих го да се зарежда,но дали ще се съживи не знам.Според вас дали има някакъв шанс,че си е бая пари 75 Ah. Акумулатора е с Ca йони ако има значение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Силно изтощен акумулатор
Collapse
X
-
Товарна вилка.Ток на тестване 150, 300, 450, 600 А DCНапрежение 12 V DCИндикация Цифрова VМаса 1,5 кг Уредът служи за тестване под товар на оловно-киселинни стартерни батерии за автомобили. Има възможност за избор на ток на натоварване 150А , 300А, 450А или 600А по DIN или от 250А до 1000А по EN. На празен ход без товар може да се ползва като цифров волтметър за проверка на генератора на автомобила.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
nkostadinski написа:krasio_79bs написа:Ако няма някоя умряла клетка,може да живне.След зареждането отиди да ти го замерят с товарна вилка и ще стане ясно.
Коментар
-
Здравей, Товарната вилка представлява устройство наподобяващо прашка с една пружина (която играе ролята на товар) и волтметър. Свързва се с клемите, включва се вилката в рамките на 5 сек и се гледа волтметъра - до къде ще падне и колко ще се върне след изключването на вилката.Би трябвало всеки електросервиз да има такава.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Tornado написа:Товарна вилка.Ток на тестване 150, 300, 450, 600 А DCНапрежение 12 V DCИндикация Цифрова VМаса 1,5 кг Уредът служи за тестване под товар на оловно-киселинни стартерни батерии за автомобили. Има възможност за избор на ток на натоварване 150А , 300А, 450А или 600А по DIN или от 250А до 1000А по EN. На празен ход без товар може да се ползва като цифров волтметър за проверка на генератора на автомобила.
Коментар
-
Общо взето теста можеш и сам да си го направиш без вилката. Като се зареди акумулатора (зарежда се с 10% от капацитета му, т.е. акумулатор 60Аh със зарядно, което подава максимум 6А) се пробва с волтметър на колата. Ако като завърти стартера падне под 10V в общия случай е пътник.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
siluro написа:Общо взето теста можеш и сам да си го направиш без вилката. Като се зареди акумулатора (зарежда се с 10% от капацитета му, т.е. акумулатор 60Аh със зарядно, което подава максимум 6А) се пробва с волтметър на колата. Ако като завърти стартера падне под 10V в общия случай е пътник.
Коментар
-
nkostadinski написа:После като го закача запалвам колата и меря напреженето на клемите на акумулатора.Ако е под 10 v значи е зле.А иначе трябва да покаже около 13,8-14,4 нали?
Коментар
-
wwalker написа:nkostadinski написа:После като го закача запалвам колата и меря напреженето на клемите на акумулатора.Ако е под 10 v значи е зле.А иначе трябва да покаже около 13,8-14,4 нали?
Коментар
-
Те няма как да разберат, че си го зареждал. Няма какво да им обесняваш много в магазина и да се правиш, че много разбираш. Казваш си истината кратко и ясно - колата не запали, видимо нямаше ток(уредите на таблото не реагираха, както си писал), бутнахме я и запали.Знаеш, че колата остава до магазина докато ти дадат нов, което може да отнеме време, освен ако нямаш резервен акумулатор.
Коментар
-
wwalker написа:Те няма как да разберат, че си го зареждал. Няма какво да им обесняваш много в магазина и да се правиш, че много разбираш. Казваш си истината кратко и ясно - колата не запали, видимо нямаше ток(уредите на таблото не реагираха, както си писал), бутнахме я и запали.Знаеш, че колата остава до магазина докато ти дадат нов, което може да отнеме време, освен ако нямаш резервен акумулатор.
Коментар
-
Акумулатор се мери само след като е добре зареден. Ако и те го заредят и видят, че не държи заряд, нямат основание да откажат гаранция. След зареждане запали, ако трябва с кабели, и с колата при тях. Казваш, че изведнъж е умрял, караш колата всеки ден по 7-8 км с едно палене. В никакъв случай не им обяснявай, че е стояла с дни без да се кара.
Коментар
-
ogi28b написа:Акумулатор се мери само след като е добре зареден. Ако и те го заредят и видят, че не държи заряд, нямат основание да откажат гаранция. След зареждане запали, ако трябва с кабели, и с колата при тях. Казваш, че изведнъж е умрял, караш колата всеки ден по 7-8 км с едно палене. В никакъв случай не им обяснявай, че е стояла с дни без да се кара.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар