Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Силно изтощен акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Силно изтощен акумулатор

    Купих акумулатор "TAB" преди 1 година и сега изведнъж просто тотално се изтощи.По-принцип не карам колата много,но преди около 2-3 дена преди да падне я бях запалил да поработи.Днес обаче опитах да запаля,но изобщо не реагира,дори и таблото не светна.Замерих напрежението и беше около 7,4 V .Четох по форумите че падне ли под 10 V направо си е заминал.Акумулатора е седял 2-3 дена най-много силно разреден при температура не по-ниска от -5 градуса.Включих го да се зарежда,но дали ще се съживи не знам.Според вас дали има някакъв шанс,че си е бая пари 75 Ah. Акумулатора е с Ca йони ако има значение.

    #2
    Ако няма някоя умряла клетка,може да живне.След зареждането отиди да ти го замерят с товарна вилка и ще стане ясно.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      krasio_79bs написа:
      Ако няма някоя умряла клетка,може да живне.След зареждането отиди да ти го замерят с товарна вилка и ще стане ясно.
      Къде могат да ми го замерят с "товарна вилка" и какво представлява тя?

      Коментар


        #4
        Товарна вилка.Ток на тестване 150, 300, 450, 600 А DCНапрежение 12 V DCИндикация Цифрова VМаса 1,5 кг Уредът служи за тестване под товар на оловно-киселинни стартерни батерии за автомобили. Има възможност за избор на ток на натоварване 150А , 300А, 450А или 600А по DIN или от 250А до 1000А по EN. На празен ход без товар може да се ползва като цифров волтметър за проверка на генератора на автомобила.
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          nkostadinski написа:
          krasio_79bs написа:
          Ако няма някоя умряла клетка,може да живне.След зареждането отиди да ти го замерят с товарна вилка и ще стане ясно.
          Къде могат да ми го замерят с "товарна вилка" и какво представлява тя?
          Повечето са подобни.Във всяко едно акумулаторно сервизче ще ти го замерят за лев-два и ще проверят и електролита дали е добре.
          FIAT FORUM BULGARIA
          Ракията е над политиката

          Видео от Италфест 2011

          Коментар


            #6
            Здравей, Товарната вилка представлява устройство наподобяващо прашка с една пружина (която играе ролята на товар) и волтметър. Свързва се с клемите, включва се вилката в рамките на 5 сек и се гледа волтметъра - до къде ще падне и колко ще се върне след изключването на вилката.Би трябвало всеки електросервиз да има такава.
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Товарна вилка.Ток на тестване 150, 300, 450, 600 А DCНапрежение 12 V DCИндикация Цифрова VМаса 1,5 кг Уредът служи за тестване под товар на оловно-киселинни стартерни батерии за автомобили. Има възможност за избор на ток на натоварване 150А , 300А, 450А или 600А по DIN или от 250А до 1000А по EN. На празен ход без товар може да се ползва като цифров волтметър за проверка на генератора на автомобила.
              Мерси за обяснението.Ще изчакам да се зареди.Той още е в гаранция,но там пише че ако е паднал под 10 волта няма да я признаят.Ами сега ако го заредя дали има шанс да ми признаят гаранцията и как ще ми докажат че вината е моя.Мисля че алтернатора зарежда добре и няма утечки.Просто ей така от нищото да паден толкова не знам как е станало.

              Коментар


                #8
                Общо взето теста можеш и сам да си го направиш без вилката. Като се зареди акумулатора (зарежда се с 10% от капацитета му, т.е. акумулатор 60Аh със зарядно, което подава максимум 6А) се пробва с волтметър на колата. Ако като завърти стартера падне под 10V в общия случай е пътник.
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #9
                  siluro написа:
                  Общо взето теста можеш и сам да си го направиш без вилката. Като се зареди акумулатора (зарежда се с 10% от капацитета му, т.е. акумулатор 60Аh със зарядно, което подава максимум 6А) се пробва с волтметър на колата. Ако като завърти стартера падне под 10V в общия случай е пътник.
                  Значи моето зарядно е 5 ампера,за колко време да го зареждам?После като го закача запалвам колата и меря напреженето на клемите на акумулатора.Ако е под 10 v значи е зле.А иначе трябва да покаже около 13,8-14,4 нали?

                  Коментар


                    #10
                    nkostadinski написа:
                    После като го закача запалвам колата и меря напреженето на клемите на акумулатора.Ако е под 10 v значи е зле.А иначе трябва да покаже около 13,8-14,4 нали?
                    Не, ти след като запалиш ролята на акумулатора е по-скоро да държи напражението от алтернатора да не минава 15V. Закачи му един уред да го гледаш колко пада напрежението докато върти стартера като палиш. Тези 10V са доста оптимистични... не трябва да пада под 8-9V по скоро.Щом си ’видял’ 7V без да е натоварен по-скоро го пиши бегал завинаги и си търси гаранцията. Каква е тази глупост да не важи гаранция в този случай? Не разбирам как може да не покрива мъртва клетка. По-скоро няма да ти направят проблем, а си оставят вратичка да откажат гаранция на някой особенно нагъл клиент примерно, знам ли...
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      nkostadinski написа:
                      После като го закача запалвам колата и меря напреженето на клемите на акумулатора.Ако е под 10 v значи е зле.А иначе трябва да покаже около 13,8-14,4 нали?
                      Не, ти след като запалиш ролята на акумулатора е по-скоро да държи напражението от алтернатора да не минава 15V. Закачи му един уред да го гледаш колко пада напрежението докато върти стартера като палиш. Тези 10V са доста оптимистични... не трябва да пада под 8-9V по скоро.Щом си ’видял’ 7V без да е натоварен по-скоро го пиши бегал завинаги и си търси гаранцията. Каква е тази глупост да не важи гаранция в този случай? Не разбирам как може да не покрива мъртва клетка. По-скоро няма да ти направят проблем, а си оставят вратичка да откажат гаранция на някой особенно нагъл клиент примерно, знам ли...
                      А дали ще ми направят проблем,че съм го заредил сега с зарядното.То иначе как да отида ако не пали колата.На ръце няма как да го знеса :D .А в случай,че ми откажат какво мога да направя-съвет?

                      Коментар


                        #12
                        Те няма как да разберат, че си го зареждал. Няма какво да им обесняваш много в магазина и да се правиш, че много разбираш. Казваш си истината кратко и ясно - колата не запали, видимо нямаше ток(уредите на таблото не реагираха, както си писал), бутнахме я и запали.Знаеш, че колата остава до магазина докато ти дадат нов, което може да отнеме време, освен ако нямаш резервен акумулатор.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          wwalker написа:
                          Те няма как да разберат, че си го зареждал. Няма какво да им обесняваш много в магазина и да се правиш, че много разбираш. Казваш си истината кратко и ясно - колата не запали, видимо нямаше ток(уредите на таблото не реагираха, както си писал), бутнахме я и запали.Знаеш, че колата остава до магазина докато ти дадат нов, което може да отнеме време, освен ако нямаш резервен акумулатор.
                          Освен няма да казвам и че съм го мерил с мултицета уж че не разбирам нищо.Просто ще кажа че не е запалила и сме я бутнали и тогава е запалила

                          Коментар


                            #14
                            Акумулатор се мери само след като е добре зареден. Ако и те го заредят и видят, че не държи заряд, нямат основание да откажат гаранция. След зареждане запали, ако трябва с кабели, и с колата при тях. Казваш, че изведнъж е умрял, караш колата всеки ден по 7-8 км с едно палене. В никакъв случай не им обяснявай, че е стояла с дни без да се кара.

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              Акумулатор се мери само след като е добре зареден. Ако и те го заредят и видят, че не държи заряд, нямат основание да откажат гаранция. След зареждане запали, ако трябва с кабели, и с колата при тях. Казваш, че изведнъж е умрял, караш колата всеки ден по 7-8 км с едно палене. В никакъв случай не им обяснявай, че е стояла с дни без да се кара.
                              Благодаря за съвета!Все си мисля обаче,че дори и да седи така колата пак не трябва да пада толкова много акумулатора.Отпреди бях с доста по-стар акумулатор,който не държеше много,но не му се е случвало чак толкова да падне.Дори тогава колата изобщо не съм я карал.Сега ще го заредя и утре сигурно ще го занеса там от където съм го купил.Мисля,че поне едно 12 часа си му трябват да се зареди.В момента зарядното му подава 4,5 A ток и мултицета показва 12,20 V,не знам дали това е нормално.

                              Коментар

                              Working...
                              X