Може да има много причини да падне 1 акумулатор за 2-3 дни. Най-често е музиката, която консумира и като не свири. Някой повече, други по-малко. Често зимата е проблем с някои като има свалиш панела без първо да ги изключиш си консумират, ако последно са били на радио, макар и без звук от колоните. Особенно зимата няколко такива престоя по няколко дена с кратки преходи между тях ти събарят батерията и се чудиш откъде ти е дошло.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Силно изтощен акумулатор
Collapse
X
-
nkostadinski написа:ogi28b написа:Акумулатор се мери само след като е добре зареден. Ако и те го заредят и видят, че не държи заряд, нямат основание да откажат гаранция. След зареждане запали, ако трябва с кабели, и с колата при тях. Казваш, че изведнъж е умрял, караш колата всеки ден по 7-8 км с едно палене. В никакъв случай не им обяснявай, че е стояла с дни без да се кара.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Forsaken написа:Пък и на един акумулатор му трябва каране а не седене и припалване от време на време. С едно палене минимум 15 минути трябва да работи за да се възбуди!
Коментар
-
Днес го изключих от зарядното и го оставих да поседи 1 час преди да го кача на колата.Измерих напрежението му и се беше задържало на 12,85V и от там не мърда.Четох някъде че трябва да е от 12,6 до 13,2V,така че мисля че е добре.После колата запали много добре и навъртях около 10 km.Измерих напрежението при запалена кола и показваше 14,05V.-точно толкова е показвало и когато са го мерили при самото закупуване.След като изгасих колата напрежението беше 12,9V на клемите на акумулатура.Преди това на няколко пъти я бяx гасил и палиl и си пали без проблем.Утре сутринта ще видя как е положението след като престои цяла нощ.Все ми се струва,че не си е отишъл акумулатора все още.Утре ще направя по-дълго пътуване.
Коментар
-
nkostadinski написа:Днес го изключих от зарядното и го оставих да поседи 1 час преди да го кача на колата.Измерих напрежението му и се беше задържало на 12,85V и от там не мърда.Четох някъде че трябва да е от 12,6 до 13,2V,така че мисля че е добре.После колата запали много добре и навъртях около 10 km.Измерих напрежението при запалена кола и показваше 14,05V.-точно толкова е показвало и когато са го мерили при самото закупуване.След като изгасих колата напрежението беше 12,9V на клемите на акумулатура.Преди това на няколко пъти я бяx гасил и палиl и си пали без проблем.Утре сутринта ще видя как е положението след като престои цяла нощ.Все ми се струва,че не си е отишъл акумулатора все още.Утре ще направя по-дълго пътуване.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар