Колега,нещо не мога да ти схвана идея на темата.Реално си пуснал тема в която да обсъждаме такива уреди или си пуснал тема в която предлагаш изработване на такива модули?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Умният" контролер за акумулатор с многофунк.LED
Collapse
Заключена тема
X
X
-
едно време руските коли имаха проблеми с презареждането тъй като реле-регулатора им беше механичен и се случваше да залепне.крушките светеха по-силно и изгаряха, а акумулатора кипеше ама то и друго няма какво да и стане на тая кола. после и за тях почнаха да продават и да излизат схеми за електронни реле-регулатори където този проблем се решава генерално.за да показва тоя модул разреждане на батерията при изключен двигател , то той трябва да е захранен постоянно от 12волта което въпреки ниската му консумация не е особено правилно.
Коментар
-
kolev написа:ogi28b написа:kolev написа:а с какво тая схема е по-добра от един волтметър или пък даже от лампата за зареждане на таблото.ако видиш че напрежението е примерно 13,4 - тоест според вас "не зарежда" и свети червено , но напълно нормално състояние при много консуматори и празен ход, какво ще те накара да изключиш - фаровете ли, подгрева на стъклата ли, чистачките ли, отоплението ли ????
Коментар
-
да 13,2 с консуматори е малко нисичко но няма нищо притеснително. факт е че акумулатора остава недозареден, но все пак се зарежда и затова логично лампата не свети. дори можеш да си караш така без изобщо да разбереш. вероятно и ти си карал така доста време докато не си замерил и си решил че може и по-добре да е.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар