Здравейте! Снощи бях навън с колата. Когато се опитах да я запаля видях, че акумулатора ми е паднал, като си помислих, че явно акумулатора си заминава и от студа е паднал. Бутнахме я и запали. Прибрах се вкъщи и забелязах, че след като изгасих колата и извадих ключа перката на радиатора продължава да върти. Тази сутрин ставам, ток няма - акумулаторът е паднал отново. Викнах едни приятел да ми даде ток с кабелите и в момента, в който закачихме кабелите веднага се пусна перката, а колата не може да запали, защото няма ток. Явно перката остава да работи, докато не изцеди акумулатора. Днес я оставих и утре най-вероятно ще се ходи в сервиза. Може би релето на перката е сдало багажа, друго не знам какво може да е. Някой с някакви идеи или препоръки по въпроса? И ако е реле, някой ако може да ми каже евентуално колко пари да си приготвя за ремонт. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора не спира да върти
Collapse
X
-
ivailo rachev написа:Релето е от около 10лв. евтините до 30-тина по-скъпичките и се сменя за 30 секунди.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
-
vasil.georgiev написа:ivailo rachev написа:Релето е от около 10лв. евтините до 30-тина по-скъпичките и се сменя за 30 секунди.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
Не! Като извадиш ’виновното’ реле перката ще спре да върти, защото просто прекъсваш веригата. Но ако проблемът е в датчика, слагаш ново реле, и изненада.... той пак подава сигнал и релето пак включва. Релето се сваля и проверява с уреда, чак тогава знаеш дали е проблемно или не.Местя темата! Имам чувството, че напоследък нарочно се пускат теми в грешни раздели. Това е в разрез с правилата на форума, не ги ли четете поне веднъж? Тея заглавия на раздели нищо ли не значат Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
Коментар
-
Извинявам се за сгрешения раздел на темата, ще внимавам повече другия път! Сега по темата - току що ми се обадиха от сервиза и казаха, че датчика на перката е проблема и един вид поддава сигнал, че колата е загряла и перката се пуска да върти. Датчикът струвал около 25 лв, за работа ще видя после. Благодаря на всички, които се отзоваха.Fiat Brava ELX 1.6 16V 1998 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар