Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Car Audio проблем!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Бравотата нямат сигнализация за отворена врата. Провери наличните крушки по гнездата да не са изгорели. Там където е празно, просто е празно.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #17
      а така мерси за конкретния отговор колега сменил съм си всичко изгоряло и сглобявам обратно всичко по местата мерси пак колеги за съветите и отделеното време!Темата е готова за кошчето
      Fiat Bravo TD 100

      Коментар


        #18
        При мен го свързах червеният кабел към ключа и свири и без контакт обаче трябва леко да врътна ключа напред на положение да не се заключи волана, връщам после ключа и настройките си се запазват и даже стои на тази песен която е огасено
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #19
          а е това е супер и аз ще го пробвам мерси !!!
          Fiat Bravo TD 100

          Коментар


            #20
            n00lz написа:
            а така мерси за конкретния отговор колега сменил съм си всичко изгоряло и сглобявам обратно всичко по местата мерси пак колеги за съветите и отделеното време!Темата е готова за кошчето
            В общи линии можеш да смениш само изгорелите крушки, таблата са универсални за бензин и дизел като лампички,и някой не са необходими при различните модели, пример е лампата за теглича, за турбина, за отворена врата /изключвам велсията ХГТ и ГТ трофео след 99-та год./
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              n00lz написа:
              е сериозно ли?! аз съм го виждал на VW Golf какво е различното при него и при Fiat Bravo!
              При автомобилите на VW като върнеш ключа без да го вадиш е положение services - работят касетофона, запалката и др. такива неща, които по принцип без контакт не работят. Като извадиш ключа се прекъсва този плюс и всичко гасне. Предимството на този метод е че можеш да си слушаш музика на загасена кола и като тръгнеш да слизаш и си вземеш ключа не можеш да забравиш музиката и да изтощиш акумулатора. При Мерцедес има положение на ключа "преди контакт", което прави аналогични неща.При нашите коли такова положение няма. За това имаш два варианта - единият е да размениш в евро буксата местата на двата плюса и така ще си помни настройките, но ще работи само на контакт. Другият вариант е да свържеш двата плюса на касетофона към постоянният плюс на буксата на колата, като при това положение ЗАДЪЛЖИТЕЛНО РЕЖЕШ плюса през контакт на буксата на колата. Ако не го отрежеш, а само дадеш на късо двата плюса през този кабел ще се подава напрежение на всички модули на колата, които работят само на контакт и са свързани към същата верига. Точно от там идва повишената консумация, за която говори cokata_23 - не от касетофона, а от модули на колата предвидени да работят само на контакт, които обаче остават постоянно захранени заради моста между двата плюса.Имай също в предвид, че ако го направиш да работи постоянно без нужда от контакт някои касетофони, например на Пайнер имат опция в менюто за "режим на спестяване на енергия", който 30 секунди след като загасиш касетофона изключва всичко в него - това че ти виждаш че дисплея и копчетата изгасват и музиката спира, не значи че не остава нещо да работи в стен бай режим. ЗА ТОВА ПРОВЕРИ В УПЪТВАНЕТО НА КАСЕТОФОНА ЗА ТАЗИ ОПЦИЯ И КАКТО ТИ КАЗАХ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОТРЕЖИ ПЛЮСА ПРЕЗ КОНТАКТ ОТ БУКСАТА НА КОЛАТА.Ако има още нещо питай.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                Ами човек беше много изчерпателен за което много ти благодаря. Най - вероятно ще опитам 1ия вариант в който да работи само на контакт, но все пак да си помни настройките и до коя песен е стигнало, че ми писна при всяко качване в колата да правя всичко отначало.
                Fiat Bravo TD 100

                Коментар

                Working...
                X