Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново въпрос за крушките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново въпрос за крушките

    Някъде, някога, някой беше сложил една таблица с крушките, които трябва да се слагат по колите, имаше за различни модели всевъзможните крушки в колата. Търсих където се сетих и с търсачката търсих, но не я намерих. Някой може ли да я покаже и да я сложим във ВАЖНИ? Всъщност намерих ето това http://www.philips.it/c/lampade-auto/34596/cat/ сложено там, но онази беше по друга, пък и не всички разбираме италиано.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    http://www.pal-guide.com/philips/sea...&md=&ver=&mil=
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      http://www.pal-guide.com/philips/search.php?lc=en&tl=1&mq=&md=&ver=&mil=
      Това май беше и е по-лесно за работа, ако може админите да го сложат и него към ВАЖНИ.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Сложих линка на мястото на старият, в първото мнение в тази тема -> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=421719#421719
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          Като стана въпрос за крушки няма да казвам с колко вата карам на фаровете, защото всички ще настръхнат
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            Valiosport написа:
            Като стана въпрос за крушки няма да казвам с колко вата карам на фаровете, защото всички ще настръхнат
            не се притесняваи не си само ти много сме ама колко ще признаят.Аз например 5 и кусур години съм със 100w на всякъде и 1г. е ксенон на късите .М/у другото теста им беше 15 мин. палене, гасене палене на стартер и квот там ви доиде на акъла абе тормоз, до момента проблем никакъв.Не съм от тея дет ще ги държат за нови, както беше писал някои колега за новото одеало на баба му.ние си заминаваме един ден ,че тях ли да ги мисля, като изгорят нови и други хора искат по едно парче хляб да изкарат.
            Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

            Коментар


              #7
              Със 100/90 бях миналата година, сега съм със 130/100 водат се Rally серия
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                я да питам ако сложа такива крушки на Филипс по 100W на халогените ще имам ли проблем,иначе тях ги пускам само когато се налага

                Коментар


                  #9
                  benzol написа:
                  я да питам ако сложа такива крушки на Филипс по 100W на халогените ще имам ли проблем,иначе тях ги пускам само когато се налага
                  Ами щом ги пускаш само по предназначение проблеми няма да имаш нито технически нито законови.
                  Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
                  Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                  Коментар


                    #10
                    benzol написа:
                    я да питам ако сложа такива крушки на Филипс по 100W на халогените ще имам ли проблем,иначе тях ги пускам само когато се налага
                    Няма да има проблем, аз една година карах със 100/90 на основните и 100 на долните фарове, нищо не бях преправял по инсталацията и никога не съм забелязъл да има нагряване на проводниците. После сложих 130/100 на основните и 130 вата на долните и кабела се усеща след продължително светене как лееко загряваше и реших да прекарам по-дебели проводници не за да не се запаля, а за да нямам падове на напрежение по веригата и прекарах 2.5 квадрата директно от бушонното табло до oтпред, смених релетата с по-мощни нова маса хванах в купето отпред максимално близко, сложих си керамични букси на фаровете всичко запоено със здрави връзки и изолирано и хоп изненада фаровете светнаха даже по-силно Проблеми нямам до ден днешен нито с инсталация нито с фарове В гаража ми има снимки да добиеш представа как свети, светлината е искрящо бяла, може да се сбърка с ксенон
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар

                    Working...
                    X