Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на ваг-ком кабел без преходник

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързване на ваг-ком кабел без преходник

    Имам 16 пинов кабел и преходник, но мисля,че преходника ми не работи. Мога ли да свържа без преходник 16 пиновия кабел към бравата. Колата е брава 1,6, компютъра е IAW49F. С този кабел съм правил диагностика , но искам сега да разбера дали кабела не ми е наред или нещо по настройките компютъра, понеже при последното свързване сгреших + и - при включването на преходника и единия кабел "лекичко се стопи"
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    пишеш в гоогле ваг-ком пин-аут, намираш кои пинчета ти трябват, правиш си кабелчета с крокодилчета, а другите крайчета бодеш в диангостична букса на колата и си готов
    Брава 1.6

    Коментар


      #3
      4 и 5 - маса7 - К линия16 - 12в.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Ако няма защитен диод във Ваг-кома, вече си е "заминал". Щом и кабела ти се е стопил..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

        Коментар


          #5
          След като стопих минуса на преходника изчках малко и успях да се свържа с екуто на друга кола. Дали е възможно да съм повредил нещо при моята кола? Отварях вътре кабела, но не виждам нещо да е брутално изгоряло, всичко изглежда наред. Проверих преходника с мултицета и изглежда наред (въпреки стопената изолация на минуса). Как мога да разбера дали има диод кабела или не? Междувременно си поръчах елм 327 кабел. С него ще мога ли да изчистя грешка във въздушната възглавница?
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            ще можеш, ако не е наводнена централата от радиаторчето на парното :D
            Брава 1.6

            Коментар


              #7
              Alex_RT написа:
              След като стопих минуса на преходника изчках малко и успях да се свържа с екуто на друга кола. Дали е възможно да съм повредил нещо при моята кола? Отварях вътре кабела, но не виждам нещо да е брутално изгоряло, всичко изглежда наред. Проверих преходника с мултицета и изглежда наред (въпреки стопената изолация на минуса). Как мога да разбера дали има диод кабела или не? Междувременно си поръчах елм 327 кабел. С него ще мога ли да изчистя грешка във въздушната възглавница?
              Не в кабела а в уреда има диод ,като защита от обръщане на поляритета на захранването му.Както се е случило при теб .Ако уреда все още работи може би проблема ти е в колата .Провери веригата която захранва диагностичния куплунг ,има ли напрежение или не.
              Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

              Коментар


                #8
                Как по-точно да направя въпросното измерване? Гледах разни клипчета за някаква кола го дават да е 0,4 волта, но на фиата не знам какво да меря, как , както и колко трябва да е.
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #9
                  На 4ти и на 16ти пин мериш, трябва да имаш 12в на контакт.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар

                  Working...
                  X