Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило JTD - проблем перка за охлаждане на двигателя !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило JTD - проблем перка за охлаждане на двигателя !

    Здравейте, то по-скоро не е проблем, но ми се стори странно, че при откачане на кабела в червено се включва перката на радиатора, като го закача и спира перката Как се включва нещо когато не му подаваш ток не ми е ясно..........Друг е въпроса че никога друг път не съм я чувал тая перка :D и нищо чудно и термостата да е за смяна, понеже лятото стига до средата стрелката, ама сега при 10 градуса навън и е между първата и втората черта и не се вдига повече...........А с акумулатора се заиграх понеже му трябваше малко дестилирана вода. Малко, малко, 450-500 мл налях, и 6-те секции бяха сухи.
    Прикачени файлове
    Stilo 1.9 JTD 115Hp

    #2
    Проследи го къде отива,че и на мен ми става чудно.Да не би да изключва нещо като междинно реле.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      абе и аз си мисля че някакво реле или датчик изключва, ама си е съмнителна работа де............пък това да се проследи....няма никакъв шанс, то са едни снопове кабели, едно чудо :D най-важното обаче си остава термостата, дето се чудя наред ли е, или не ???няма загряване това МПС
      Stilo 1.9 JTD 115Hp

      Коментар


        #4
        Ами сменяй го, изправния застава на средата и не мърда от там.

        Коментар


          #5
          В момента в който колата остане без температурен датчик екуто включва вентилатора за охлаждане на двигателя, за да е сигурно че няма да прегрее. Явно този кабел е във веригата в която е температурния датчик(този за екуто).

          Коментар


            #6
            Прав си,екуто се осигурява срещу прегряване.Термостата го смени щом не може да згрее,защото не е добре за мотора да работи студен.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              Нормално е когато даден/и модул/и останат без необходимите потенциали да се появят утечки и да има аномалии с изпълнителни или контролни уреди. Факта,че не се оплакваш от проблеми с перката когато кабела си е на мястото прави цялата тема излишна.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар

              Working...
              X