Здравейте, то по-скоро не е проблем, но ми се стори странно, че при откачане на кабела в червено се включва перката на радиатора, като го закача и спира перката Как се включва нещо когато не му подаваш ток не ми е ясно..........Друг е въпроса че никога друг път не съм я чувал тая перка :D и нищо чудно и термостата да е за смяна, понеже лятото стига до средата стрелката, ама сега при 10 градуса навън и е между първата и втората черта и не се вдига повече...........А с акумулатора се заиграх понеже му трябваше малко дестилирана вода. Малко, малко, 450-500 мл налях, и 6-те секции бяха сухи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило JTD - проблем перка за охлаждане на двигателя !
Collapse
X
-
абе и аз си мисля че някакво реле или датчик изключва, ама си е съмнителна работа де............пък това да се проследи....няма никакъв шанс, то са едни снопове кабели, едно чудо :D най-важното обаче си остава термостата, дето се чудя наред ли е, или не ???няма загряване това МПСStilo 1.9 JTD 115Hp
Коментар
-
Нормално е когато даден/и модул/и останат без необходимите потенциали да се появят утечки и да има аномалии с изпълнителни или контролни уреди. Факта,че не се оплакваш от проблеми с перката когато кабела си е на мястото прави цялата тема излишна.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар